Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen creepy luuseri, vaikka tsemppaan kamalasti?

Vierailija
24.01.2017 |

Olen 30+ nainen, käyn ihan hyväpalkkaisissa ok-töissä, olen yliopistokoulutettu lasten äiti ja toistaiseksi avioliitossa. Ihastuin yhteen ihmiseen ja tsemppasin kaikkeni, jotta olisin viehättävämpi (aloin harrastaa aktiivisesti liikuntaa, muutin ulkonäköäni monilla tavoin, uusin vaatetukseni jne.).

Sain kuitenkin pakit ihastukseltani...miksi? Olen tosi ihastunut häneen, mutta yritän olla järkevä ja olen aina tosi ystävällinen häntä kohtaan, mutta hän alkoi suhtautua hieman varautuneesti minua kohtaan. Miksi? Mitä teen väärin ja miten mun pitäisi muuttua? Mikä minussa on vikana? :'(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan olla tällainen. Oikeasti yritin kaikkeni ja hän ei ole kiinnostunut minusta. Mä en ymmärrä, mitä mun olisi pitänyt tehdä toisin tai mikä minussa on vikana. Miksi ihmisten kanssa on niin tarkkaa hienosäätöä kaikki kommunikointi? Tai siis oon ihan vilpitön, hyväntahtoinen ja avoin jne. En ole mikään sekopää ja oon ihan siistin näköinen, fiksu ja asiallinen. Äh, tuntuu vain niin pahalta.

Vierailija
2/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä, että ihmiset pitäisivät mua miellyttävänä ja haluaisivat viettää aikaa kanssani ja että saisin rakkaan itselleni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: Sait pakit koska olet naimisissa toisen miehen kanssa.

Vierailija
4/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eroamassa ja kerroin sen. :/

Vierailija
5/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka ensialkuun kasvattaisit selkärangan? Minäkin suhtautuisin torjuvasti jos varattu koittaisi iskeä.

Vierailija
6/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+ nainen, käyn ihan hyväpalkkaisissa ok-töissä, olen yliopistokoulutettu lasten äiti ja toistaiseksi avioliitossa. Ihastuin yhteen ihmiseen ja tsemppasin kaikkeni, jotta olisin viehättävämpi (aloin harrastaa aktiivisesti liikuntaa, muutin ulkonäköäni monilla tavoin, uusin vaatetukseni jne.).

Sain kuitenkin pakit ihastukseltani...miksi? Olen tosi ihastunut häneen, mutta yritän olla järkevä ja olen aina tosi ystävällinen häntä kohtaan, mutta hän alkoi suhtautua hieman varautuneesti minua kohtaan. Miksi? Mitä teen väärin ja miten mun pitäisi muuttua? Mikä minussa on vikana? :'(

Et ole hänen tyyppiään. Hän tietää mitä sinä haluat, eikä halua sitoutua sinuun. Yksinkertaista.

Vierailija
7/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Miksi ihmeessä edes oletat, että mistään muusta olisi kysymys?

Vierailija
8/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epävakaalta. Ero ilmeisesti meneillään ja tuollainen pakkomielteen rajamailla liikkuva ihastus, jossa mielyttämisenhalusta koitetaan muuttua ihan toiseksi ihmiseksi.

En koskisi pitkällä tikullakaan, liikaa riskejä. Etsimättä tulee mieleen, että toinen paniikissa etsii lapsilleen uutta isukkia ja itselleen uutta miestä, kun ei osaa olla yksin. Pari vuotta eron jälkeen voisi harkitakin.

Vierailija
9/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä yrität liikaa.

Kukaan terve ihminen ei halua sekaantua tyyppiin joka yrittää kaikessa miellyttää ja muuttua sellaiseksi että kelpaisi toiselle.

Sun on saatava jostain vahvistusta sun itsetunnolle ihan omana itsenäsi, itsenäisenä ihmisenä.

Vierailija
10/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko Porvoossa? Siis kaikkien pitäisi olla sinusta kiinnostuineita??

Vierailija
11/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli täällä jo joku aika sitten. Tää muija on ihastunut naiseen, paljastuu about sivulla kolme.

Vierailija
12/12 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, ois pitäny laittaa, että SPOILER ALERT! 

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä