Oletko koskaan rakastunut ystävääsi?
Miten kävi? oliko tunne yksipuolinen vai molemminpuolinen? Kolahtiko heti vai huomasitko yhtäkkiä suuremmat tunteesi? Jatkuiko ystävyys/aloititteko suhteen?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miten kävi? oliko tunne yksipuolinen vai molemminpuolinen? Kolahtiko heti vai huomasitko yhtäkkiä suuremmat tunteesi? Jatkuiko ystävyys/aloititteko suhteen?
Kyllä ja siitä on todisteena pienikäärö kotona :)
Aluksi yksipuolinen , kunnes aikaa kului ja molemmat tunsi samoin .
En. Jos koen miehen ystäväksi niin en pysty ajattelemaan häntä seksuaalisesti ja rakastumiseen kuuluu seksi.
Mulla kävi niin että ensin hän vaikutti hyvin ihastuneelta ja sanoikin sen, suhde läheni, halittiin, pussailtiin, kuljetaan käsikädessä, ollaan kainalokkain ja samalla tosi hyvät ystävät.
Erehdyin kysymään tunteista. Tuntee ystävyyttä.
Kyllä putosi jotenkin pohja kaikesta.
Juu...uusi ystävä tuli elämääni vuosi sitten. Upea ihana nainen ja äärimmäisen kiltti ja huolehtivainen, hauska ym. Oli erilainen connection. Molemmat sinkkuja. 40v. Sitten baari illan jälkeen tapahtuikin....tästä nyt 10kk ja suhteessa ollaan ja kaikki on hienoa. Niin, naisia ollaan molemmat.
Olimme aluksi opiskelukavereita, minä ihastuin häneen ensisilmäyksellä mutta olimme molemmat varattuja. Erosin vuoden kuluttua (muista syistä). Sillä välin olimme ystävystyneet ja vietimme jo paljon aikaa yhdessä. Hän erosi toisen vuoden kuluttua (myös muista syistä). Silloin oma ihastumiseni roihahti oikein kunnolla ja kerroin hänelle asiasta, mutta samalla kerroin että en loukkaannu jos hän haluaa jatkaa vain ystävinä. Halusi pelkkää ystävyyttä ja sopeuduin tilanteeseen. Meni vielä pari vuotta ja hänkin ihastui minuun. Emme ole enää yhdessä mutta se oli eräs elämäni parhaista suhteista ja hyviä ystäviä olemme edelleen . :)
Paljastin parhaalle kaverilleni, että olin ihastunut häneen. Tunteet olivat molemminpuoleiset.
Ollaan oltu kohta vuosi yhdessä