Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä ei haluaisi koskaan tehdä mitään

Vierailija
24.01.2017 |

eikä hän ehdota oikein koskaan mitään tekemistä. Usein, jos minä ehdotan, suostuu. Jos taas pyydän, voisiko hän vuorostaan keksiä jotain tekemistä, suuttuu ja alkaa inttää: "Miksi aina täytyy tehdä jotakin???"

Hän haluaisi vain katsoa tv:tä viikonloppuisin ja harrastaa seksiä. Joskus ehkä haluaa tehdä jotain, jos minä ehdotan. Jos hän kerran puolessa vuodessa jotain ehdottaa, niin siitä sitten tekee kauhean numeron ja jaksaa muistuttaa. Ja useimmiten silloinkin olen joutunut painostamaan häntä keksimään jotain....

Hän olettaa, että automaattisesti vietän hänen kanssaan kaikki viikonloput (tv:tä katsoen ja seksiä harrastaen). Jos ehdotan, että nähtäisiinkö ihmisiä, hän alkaa syyllistää minun haluavan muita miehiä.....

Nyt olen saanut tarpeekseni ja alan keksiä itselleni tekemistä itsekseni ja muiden ihmisten kanssa, kunnes hän alkaa keksiä itse jotain

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itsenäisemmäksi, jos et halua tyytyä pelkkään telkkariin ja seksiin. Suunnittele omat menosi ja mene yksin, siihen ei poikaystävälläsi saa olla mitään sanottavaa. Jos on kysytty seuraksi, eikä halua lähteä, sulla on oikeus mennä yksin tai omien kavereiden kanssa. Älä anna kenenkään määräillä ja pomottaa sua. Menet ja teet mitä haluat, olet vapaa ihminen.

Vierailija
2/3 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....

Nyt olen saanut tarpeekseni ja alan keksiä itselleni tekemistä itsekseni ja muiden ihmisten kanssa, kunnes hän alkaa keksiä itse jotain

Miksi naisten pitää aina keksiä tällaisia kikkailuja. Mikset voi sanoa, että homman pitää muuttua, tai sitten parisuhde loppuu. 

Tuossa sinun "kokeilussa" käy vain niin, että joko sinä turhastut tai sitten poikaystäväsi kyllästyy sinun menoihin. Eli keskustelkaa asiasta rakentevasti, eikä siten että sinä käsket hänen keksimällä keksimään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt olen saanut tarpeekseni ja alan keksiä itselleni tekemistä itsekseni ja muiden ihmisten kanssa, kunnes hän alkaa keksiä itse jotain"

Tämä on varmaan kaikille paras. Itse olen poikaystäväsi kaltainen, eli en vaan kaipaa enkä halua mitään erityistä tekemistä. Nautin lähinnä kotona oleilusta enkä kaipaa muuta. Onneksi mieheni osaa itse sitten mennä itsekseen tai kaveriensa kanssa, niin ei minun tarvitse vastentahtoisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi