Kuvaile muutamalla lauseella rakkaus ja rakastaminen, mitä ne sinulle merkitsevät
Kommentit (7)
Rakastuminen on kemiaa aivoissa. Vetovoima ja ulkonäkö liittyvät tähän.
Rakkaus ja rakastaminen ovat päätös, johon vaikuttaa yhteenkuuluvuuden tunne kumppanin kanssa.
Se, saavutetaanko se yhteenkuuluvuuden tunne, riippuu monesta osatekijästä. Minulla luottamuksesta, yhteisistä kiinnostuksenkohteista ja tavoitteista elämässä, samanlaisesta huumorista ja hyvästä olosta toisen kanssa. Päällimmäinen tunne rakkaudessa on kuitenkin sellainen tietty rauhallinen yhteensopivuus - tuon ihmisen kanssa minä haluan olla.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on kemiaa aivoissa. Vetovoima ja ulkonäkö liittyvät tähän.
Rakkaus ja rakastaminen ovat päätös, johon vaikuttaa yhteenkuuluvuuden tunne kumppanin kanssa.Se, saavutetaanko se yhteenkuuluvuuden tunne, riippuu monesta osatekijästä. Minulla luottamuksesta, yhteisistä kiinnostuksenkohteista ja tavoitteista elämässä, samanlaisesta huumorista ja hyvästä olosta toisen kanssa. Päällimmäinen tunne rakkaudessa on kuitenkin sellainen tietty rauhallinen yhteensopivuus - tuon ihmisen kanssa minä haluan olla.
Voiko vaan rakastaa ilman rakkautta? Rakastuminen menee ohi, niin tarvitaanko sitä välttämättä ollenkaan?
Positiiviset aiheet palstalla eivät näköjään kiinnosta.
Minulle se on luottamusta, kunnioitusta ja seksuaalista halua kumppania kohtaan.
Lasta kohtaan rakkaus on pyyteetöntä ja ehdotonta, rakkaus on se mikä saa jaksamaan kaiken kiukuttelun :)
Rakkaus elämää kohtaan on kiitollisuutta kaikesta hyvästä mitä elämässä on, ja kiitollisuutta siitä miten kaikista vaikeuksista voi selvitä.
Jotain naisten hömpötystä. Rakkaushan on virhetilanne aivoissa.
Rakkaus on mielestäni sitä, että haluaa olla toisen kanssa silloinkin, kun tietää toisen puutteet ja vaikeudet ja silloin tällöin ilmenevän rasittavuuden. Ja että pohjimmiltaan tekee mieli pussata vaikka aiemmin olisi tehnyt mieli repiä tukka päästä kun toinen on niin jäärä.