Mies ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni
Ja 12v ollaan kohta oltu yhdessä. Onko kenelläkään muilla samanlaista miestä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mies kehuu ulkonäköäni lähes päivittäin, yhdessä 10v. En tiedä onko sellaisia kuin sinä, itse ainakin tykkään kuulla olevani miehen mielestä kaunis. Vastaavasti annan miehelle myös kohteliaisuuksia.
Kivat sulle! Pakko oli tulla rehentelemään?
Eipä kehu,koskaan. En muutenkaan kuule häneltä mitään positiivista. En enää itsekään yritä mitään.😦
Mikä merkitys tuolla kehumisella oikein pitäisi olla? "Kulta, olet niin kaunis (mutta tyhmä mutta pääasia että saa pi|lua)"
Oho. Ei edes suhteen alkuvaiheessa? Mistä kiinnostus alkoi ja kemia teidän välillänne syntyy? Ilmaisetteko muuten sanallisesti toisillenne kiintymystä?
Voihan tuo olla yleistäkin, mistä minä tiedän, mutta ainakin mulle on ollut tärkeää tietää että viehätän miestäni myös ulkoisesti, joten siksi omaan korvaan kuulostaa erikoiselta..
Jos 10 vuotta kehuu päivittäin, niin alkaa jo kuulostaa niin rutiininomaiselta, ettei sillä ole enää varsinaista katetta. Mielummin harvemmin ja todella tarkoittaen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Ei edes suhteen alkuvaiheessa? Mistä kiinnostus alkoi ja kemia teidän välillänne syntyy? Ilmaisetteko muuten sanallisesti toisillenne kiintymystä?
Voihan tuo olla yleistäkin, mistä minä tiedän, mutta ainakin mulle on ollut tärkeää tietää että viehätän miestäni myös ulkoisesti, joten siksi omaan korvaan kuulostaa erikoiselta..
Ei edes suhteen alkuaikoina. Tapasimme netissä ja olen kyllä kehunut miestäni mutta lopettanut kun hän ei kehu minua koskaan. Joskus sanotaan että rakastan sua toisillemme. Seksi meillä kyllä on ihan hyvää eli kyllä kai se ulkonäkö sit miestä miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole kovin kehuttavan näköinen.
En ole mutta silti ajattelen että edes jotain pientä kaunista voisi löytää esim kehua silmiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä olet ollut 12 vuotta ihmisen kanssa joka ei kerro pitävänsä sua viehättävänä? Olitko sä NOIN epätoivonen alunperin? Nainen, missä sun itsetuntosi on? Myitkö sä sen vuonna 2005 huuto.netissä?
Mitä jos kertoisin miehelle, että palaute omasta ulkonäöstä olisi toisinaan tosi mukava juttu?
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten ulkonäköä saa kommentoida. Se olisi seksististä. Kaikki ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kertoisin miehelle, että palaute omasta ulkonäöstä olisi toisinaan tosi mukava juttu?
Olen kertonut mutta ei se ole mitään tulosta tuottanut. Nykyään ajattelen että olen hänen kanssaan niin kauan että saamme lapsemme isoiksi sitten olen vanhuuden ennemmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kehuuko hän muita naisia?
Onko hän muutoin hyvä mies?
Ei kehu muitakaan naisia. Kyllä hän muutoin on hyvä mies. Rehellinen, huumorintajuinen, työssäkäyvä normaali mies.
Eli hän ei osaa.
Entä jos alkuun kysyisit, mikä sinussa on kauneinta?
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni kehuu melko usein. Useamman kerran viikossa.
Olet varmaan kaunis.
Mies kehuu ulkonäköäni lähes päivittäin, yhdessä 10v. En tiedä onko sellaisia kuin sinä, itse ainakin tykkään kuulla olevani miehen mielestä kaunis. Vastaavasti annan miehelle myös kohteliaisuuksia.