Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin kanakermapastan yöksi pöydälle! Voiko syödä?

Vierailija
24.01.2017 |

ottaa päähäb kun teib ison satsin illalla ja jätin sitten jäähtymääb koko yöksi! onko maitotuote + kana liian riski?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse laittaisin jääkaappiin ja söisin tänään/huomenna mutta en välttämättä muille tarjoaisi.

Vierailija
2/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Kun on kerran kokenut sellaisen ruokamyrkytyksen, että molemmista päistä lentää, ei enää ikinä halua ottaa turhia riskejä. Ruokamyrkytysmikrobit ei muuten läheskään aina haise.

Vierailija
4/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi veljet sentään. Kehtaa. Itelläni oli avaamaton kanasuikale paketti (tyhjiökaasu) toista päivää lämpimässä. (mulla on huonelämpötila 18).

Sitten tien siitä illalla kananuudelipaistosta. Jätin hellalle jäähtymään. Homejuustoa ja tuorejuustoakin löytyi. Aamulla otin sen hellalta junaan evääksi. Sitten iltapäivällä syötiin se miesystävän kanssa. Hyvää oli! Ei väänteitä.

Vierailija
5/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lämpimään jäänyt raaka kana taikka kala aiheuttaa ruokamyrkytyksiä. Kypsennyksessä suurin osa bakteereista ja viruksista kuolee joten kypsennetty tuote säilyy paremmin huoneenlämmössä.

Olen itsekkin unohtanut monesti ruoat yöksi pöydälle enkä ole vielä sairastunut.

Olen samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa, että tänään taikka huomenna voi syödä mutten itse söisi sen jälkeen.

Vierailija
6/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kuumennat kunnolla eli jos vain lämmität syöntilämpöiseksi voi joku pöpö myllätä.

Vierailija
7/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Ruokamyrkytys on muutakin kuin löysä vatsa, kuumetta, tärinää, hikoilua, kovat kivut. Ei kiitos enää koskaan tietoisesti moisesta riskiä.

Minulla jäi suolainen piirakka yöksi pöydälle (jätin jäähtymään) ja aamulla huomasin sen. Roskiin meni ja tein uuden. 

Vierailija
8/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumentaisin kunnolla ja söisin pöis. Jääkaappiin en enää ehkä uskaltaisi laittaa.

Vierailija
9/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se maha karaistuu. Tehän ootte ihan pullamössömahoja kaikki tyynni!

Vierailija
10/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumennat kunnolla pannulla niin kyllä se siitä.

Vierailija
11/11 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eviralta lainattua " jos ruoka seisoo pöydällä 4 tuntia älä syö"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä