Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä olet? Oletko mielestäsi liian lyhyt?

24.01.2017 |

Miten pitkä olit 12-vuotiaana?
Itse olin 12-v noin 175cm pitkä,
aikuisena 183cm.
Yleensä tuttavat sanovat, etten näytä niin pitkältä.
Joitain ihmisiä toisten pituus häiritsee.
Joskus nuorempana ihan lyhyt, pyöreä työkaveri äyski aina ilkeyksiä, mm. että olen aivan liian pitkä (mihin?).

Jotkut humalaiset tulevat joskus kertomaan seikkaperäisesti oman vaikutelmansa ulkonäöstäni. Muuten menee kivasti.

Olen ollut näytösmallina nuorena, pituus oli hyvä, kengännumero oli ongelma korkokengissä, ennen kauneimmat kengät olivat vain kokoa 35-40.
N47

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 176 ja miehenä olen aina ajatellut, että olisihan sitä vartta vähän enemmänkin voinut siunaantua, viisikin senttiä lisää olisi ihan jees. Noh, olen pärjännyt näinkin.

Vierailija
42/49 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No painooni nähden voisi kasvaa vielä semmoiset 60 cm.

M43/185 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm.

M

Ennen en ajatellut olevani lyhyt, nyt ajattelen ja lisäksi minulle on tullut pituuskompleksi. Kiitos AV

Vierailija
44/49 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158-senttinen. Olin aiemmin 162-senttinen, mutta selkäni vahingoituttua syövän vuoksi lyhenin. Olen mielestäni sopivan mittainen.

Vierailija
45/49 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 v 160 cm pitkä ja nyt 180 cm.

Kärsin nuorena pituudesta kun pojat päätä lyhyempiä yläasteella, mutta nyt en oikeastaan edes mieti asiaa.

Vierailija
46/49 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mitta on jalkapohjiststa päälakeen ja se riittää minulle.

Vierailija
47/49 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm mitattu mies. Voishan sitä olla vielä 10c pitempi 

Vierailija
48/49 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 156cm pitkä ja joskus (lähinnä vaateostoksilla) toivon olevani 5-10cm pidempi. Enimmän osan aikaa olen oikein tyytyväinen pituuteeni. 

Moi, oon siis nyt 12v. ja 168cm pitkä ja kengän koko 42 Ja IHAN TYTTÖ OLEN että ymmärrän ongelmasi, mutta näin hoikkana en oo mikää anoreksia vaan ihan oikeasti laihana oon aika surullinen kunbkaikki vaatteet ja kengän on niin leveitä

Vierailija
49/49 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm nainen. 12-vuotiaana olin n. 160cm, en muista tarkemmin. Olen äidin suvussa ainut nainen joka on160cm tai yli. On vielä kaksi teini-ikäistä serkkua, mutta en usko että heistäkään sen pidempiä tulee. Veljeni ja miespuolinen serkkuni ovat pitkähköjä kuten minäkin. Suvun vanhemmista miehistä pisin, enoni, on 170cm, muut ovat minua lyhyempiä. Isäni on myös lyhyt, minun pituiseni, mutta pituus geenit olemme veljeni kanssa perineet isän puolelta. Setä on 180cm,vaari oli vielä pidempi. Arvioin aina itseni lyhyemmäksi kuin olen. Jos tapaan pitkä naisen, usein ajattelen hänen olevan minua reilusti pidempi. Kuitenkin kun seisomme vierekkäin, huomaan meidän olevan saman pituisia. En koe olevani ns. Liian pitkä tai liian lyhyt. Olin lapsena luokkani pisimpien tyttöjen joukossa ja mulle tuli kasvupyrähdys 3. luokan jälkeen, joten lapsena aina kyseltiin "harrastatko koripalloa/lentopalloa" sekä kiinnitettiin huomiota siihen, kuinka olin muistaakseni jo 4. luokalla äitini (156cm) pituinen. Se ärsytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi