Kuinka pitkä olet? Oletko mielestäsi liian lyhyt?
Miten pitkä olit 12-vuotiaana?
Itse olin 12-v noin 175cm pitkä,
aikuisena 183cm.
Yleensä tuttavat sanovat, etten näytä niin pitkältä.
Joitain ihmisiä toisten pituus häiritsee.
Joskus nuorempana ihan lyhyt, pyöreä työkaveri äyski aina ilkeyksiä, mm. että olen aivan liian pitkä (mihin?).
Jotkut humalaiset tulevat joskus kertomaan seikkaperäisesti oman vaikutelmansa ulkonäöstäni. Muuten menee kivasti.
Olen ollut näytösmallina nuorena, pituus oli hyvä, kengännumero oli ongelma korkokengissä, ennen kauneimmat kengät olivat vain kokoa 35-40.
N47
Kommentit (49)
Olen 158 cm pitkä ja just sopiva. Olen täysin sinut itseni kanssa kaikin puolin. N42
12-vuotiaana olin 161,senttiä pitkä, nyt 162 cm. Tunnen itseni lyhyeksi.
192cm, mutta ryhti on mennyt vähän huonoksi niin näyttää ikävältä. Vaikka olen ihan normaali pitkä niin saan usein kuulla kuinka iso olen.
Käyttäjä4011 kirjoitti:
Miten pitkä olit 12-vuotiaana?
Itse olin 12-v noin 175cm pitkä,
aikuisena 183cm.
Yleensä tuttavat sanovat, etten näytä niin pitkältä.
Joitain ihmisiä toisten pituus häiritsee.
Joskus nuorempana ihan lyhyt, pyöreä työkaveri äyski aina ilkeyksiä, mm. että olen aivan liian pitkä (mihin?).Jotkut humalaiset tulevat joskus kertomaan seikkaperäisesti oman vaikutelmansa ulkonäöstäni. Muuten menee kivasti.
Olen ollut näytösmallina nuorena, pituus oli hyvä, kengännumero oli ongelma korkokengissä, ennen kauneimmat kengät olivat vain kokoa 35-40.
N47
En muista miten pitkä olin 12 vuotiaana, mutta varmaan aika pitkä jo silloin koska nyt olen 190.
Pidän pitkistä naisista, joten sinä olisit minulle ihannenainen ainakin pituuden puolesta. Ehkä pukeudut niin ettet näytä kovin pitkältä, kun tuttavasi sanovat noin. Senttien puolesta taidat olla naiseksi kuitenkin pitkä. Pyöreällä työkaverillasi taisi olla isompikin ongelma kehonsa kanssa, kuin pelkästään pituus.
Ollaan molemmat ylpeitä pituudestamme, p-jalkaisia on aivan liikaa, niin naisissa kuin miehissä!
165 ja täysin tyytyväinen pituuteeni olen ollut aina. 12v olin varmaan jo melkein tämän pituinen.
Oon keskipitkä ehkä samaa pituutta kun Dani Filth toisten mielestä oon liian lyhyt ja mua haukutaan
Noin 163 cm nainen. Olen mielestäni melko lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Noin 163 cm nainen. Olen mielestäni melko lyhyt.
12-vuotiaana olin varmaan noin 145 cm "pitkä". Mulla oli myöhäinen murrosikä. Yläasteelle mennessä uusi luokkakaveri kysyi oonko mä keskonen, kun oon niin pieni. No en ole...
Olen 167cm pitkä ja omasta mielestä just sopivan pituinen. 12-vuotiaana olin muistaakseni vielä luokan pisimpiä, mutta sitten varsinkin pojat alkoi jo mennä pituudessa ohi :D
Olen 179cm nainen,joka nuorena häpesi pituuttaan ja sai siitä usein negatiivisia kommentteja. Vasta myöhemmin opin hyväksymään pituuteni ja muut vajavuuteni. Jännä ilmiö on myös se, että kukaan ei enää hämmästele tai kommentoi pituuttani, kun olen sen itse hyväksymyt.
178 cm mies. Tämä on ihan kohtuullinen pituus, kun olen muuten niin päällikkö jätkä.
Ala-asteella olin luokan lyhin, varmaan jossain 150cm tietämillä. 13-vuotiaana tuli kasvupyrähdys ja sen jälkeen vielä jokunen sentti lisää. 166cm loppupituus. Eli keskipituinen oon suomalaiseksi naiseksi. En pitkä, en lyhyt.
12 vuotiaana olin 135cm ja nyt 161cm
N.36v
159cm nyt. Ei mitään hajua, minkä pituinen olin 12-vuotiaana, mutten kovin pitkä ainakaan. Aika pienihän mä olen, mutta mikäs tässä.
N27
Olen 156cm pitkä ja joskus (lähinnä vaateostoksilla) toivon olevani 5-10cm pidempi. Enimmän osan aikaa olen oikein tyytyväinen pituuteeni.
Pienet naiset ovat kauniita.
Tiedoksi teille jotka tunnette itsenne liian pieniksi.
Terveisin mies 182cm
Jos muistan oikein olin 12-vuotiaana 143cm. Nykyään 154cm. Joo, lyhyt olen, mutta mitäpä siitä, en ole edes naiseksi mikään luonnottoman lyhyt.
Olen 153 cm ja vaikka olen lyhyt, niin en mielestäni kuitenkaan yleisestiottaen liian lyhyt. Riippuu tietysti asiasta. Ja 12-vuotiaana varmaan olin jotakin 140 cm pitkä
Oon 177 ja en ole mielestäni lyhyt, enkä pitkä.