Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muut puuttuvat jatkuvasti perheemme järjestelyyn

Vierailija
23.01.2017 |

Mieheni on töissä ja minä kotona. Tyttömme ovat 4 ja 7. Vanhempi tietenkin koulussa ja nuorin päiväkodissa. Miehen töiden jälkeen teemme tyttöjen kanssa kaikkea kivaa melkeinpä päivittäin. Harvoin olemme pelkästään kotona.

Ärsyttää kun moni tuttu jatkuvasti kyselee miksi meillä on näin. Mitä ihmettä se muille kuuluu miten meillä asiat hoidetaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ap ei maksata kotona olemistaan yhteiskunnalla, niin mikäs siinä.

Vierailija
22/24 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kotona ja lapsi päiväkodissa. Eläköön taas näitä. Luuletko koskaan enää saavasi tätä aikaa takaisin? Ymmärrätkö miten ainutlaatuisen ajan menetät? Etpä tietysti. Muista tämä 10 vuoden kuluttua.

Siinä sinulle "arvostelua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, odotin toisenlaisia vastauksia. Unohtakaa tää juttu, ei mulla mitään lapsia edes ole. Ap

Eli mies on töissä, sinä kotona ja sinulla on kaksi mielikuvituslasta, joiden kanssa teet illalla juttuja. Olen huolissani sinusta?

Vierailija
24/24 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, odotin toisenlaisia vastauksia. Unohtakaa tää juttu, ei mulla mitään lapsia edes ole. Ap

4-vuotiaan on hyväkin olla päiväkodissa. Parempi tulos, kun olisit laittanut vuoden ikäisen sinne tarhaan, vaikka et ole töissä.

Kannattaa vähän hankkia tietoa ennen provoja.