Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AsiakAsiakaspalvelussa töissä ja aivan loppu

Vierailija
23.01.2017 |

Suomalaiset aikuiset ihmiset kiroaa ja uhkailee ja huutaa ja haukkuu. Aivan järkyttävää porukkaa. Palvelevemme yritys asiakkaita joten nämä ihmiset käyttäytyvät työnantajansa nimissä näin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia määkijöitä ne on. Ei ikinä enää aspaks.

Vierailija
2/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olen töissä vaateliikkeessä, tänään oli taas muutama hullu reklamoimassa. Oikeesti, hullummaksi menee touhu koko ajan. Kaikesta pitäisi saada periksi, milloin mistäkin asiasta. Tänään (taas) kerran tuli mietittyä miksi teen tätä työtä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Ja kaikki pitäis tehdä asiakkaan puolesta. Raasut ei osaa nettiohjelmaa käyttää. En mikään voi Nordeaan soittaa ja määkyä että sen Aspan pitää näpytellä mun laskut mun verkkopankkii kun mä EN KATO JAKSA MITÄÄN NETTIIN KIRJAUTUMISTA 😂😂 avuttomia kiroilevia luusereita on suomalaiset aikuiset. Ap

Vierailija
4/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Ja kaikki pitäis tehdä asiakkaan puolesta. Raasut ei osaa nettiohjelmaa käyttää. En mikään voi Nordeaan soittaa ja määkyä että sen Aspan pitää näpytellä mun laskut mun verkkopankkii kun mä EN KATO JAKSA MITÄÄN NETTIIN KIRJAUTUMISTA 😂😂 avuttomia kiroilevia luusereita on suomalaiset aikuiset. Ap

Nyt korjataan vapaankasvatuksen hedelmää. Enkä nyt tarkoita että toinenkaan ääripää olis hyvä..

Vierailija
5/7 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvihaa täälläkin. Totaalista kyllästymistä idiootteihin. Alanvaihto olisi mielessä, mutta en yhtään tiedä mitä haluaisin tehdä.

Työni on muuten mukavaa, mutta asiakkaat häiritsee sitä ihan liikaa.

Vierailija
6/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vaan kuvitella, mitä se on terv.huollossa. Etenkin päivystyksessä. Olet syypää ihan kaikkeen sotesta lähtien.

Vierailija
7/7 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä. Ja ne käytöstavat. Jotenkin ymmärtäisin edes hieman jos kyseessä esiteini, mutta nämä 40-80 vuotiaat ovat pahimpia mulkkaajia, raivoavia, huutavia haukkujia vaikka 99℅ valituksesta johtuu oman itseaiheuttamasta, joka käännetään aspan syyksi. Käsittämätöntä. Onneksi työkaverit tehtävät työajat jne ovat hyviä, asiakkaiden älytön vauhkoominen vaan menee yli ymmärryksen. Hirveä myötähäpeä. Itselle ei tulisi mieleenkään alkaa pankissa raivoamaan virkailijalle jos ei henkkareita mukana tai valtuuksia käyttää toisen tiliä esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan