Kuinka usein pomonne pitää kehityskeskustelun kanssanne?
Meillä on vuosittain, mutta eipä niistä mitään hyötyä ole ollut. Jäänyt vähän hämäräksi koko tarkoitus.
Kommentit (12)
Kymmenessä vuodessa 2 keharia ollut. Huoh.
Pari kertaa vuodessa. Palkka on noussut/ titteli muuttunut usein niiden jälkeen
Joka vuosi. Mitään parannuksia ei ole tullut vaikka joka vuosi kuulen kuinka hyviä kehitysideoita minulla on. Yhdestoista vuosi menossa.
Mulla oli edellisessä paikassa tosi hyvä pomo, nyt on huono. Nyt ymmärrän kyinka iso merkitys hyvällä esimiehellä on. Nyt näillä kehityskeskusteluilla ei ole mitään merkitystä.
Ei ole vielä ollut ainuttakaan tämän vajaan 10v aikana nykyisessä firmassa.
Ei koskaan. Edellisessä työpaikassa olin reilu 6 vuotta eikä yhtään kehityskeskustrlua, kaikki muut niissä kävi mutta minä en. Nykyisessä niitä ei vissiin ole ikinä ollutkaan.
No ei siitä varmaan keskiverto rivityöläiselle ole paljoa merkitystä suuntaan tai toiseen. Voitte tietenkin katsoa miten olette suoriutuneet, sitten taas siellä alemmalla oleville voi olla paljonkin merkitystä herätä tilanteeseen, jos niitä yyteitä teillä silloin tällöin on.
t. Pomo
Minulle pidettiin edellisessä työpaikassa kerran vuoteen ja minä pidin omille alaisilleni samoin. En ole koskaan inhonnut työelämässä mitään niin kuin huonolle pohjalle tehtäviä kehityskeskusteluja. Mitä helvetin hyötyä on arvioida suorittavaa työtä tekevän, kansakoulun käyneen miehen kykyä ymmärtää suuryrityksen visioita tai strategioita?
En muista koskaan, että mikään asia olisi muuttunut itseni tai muiden osalta kehityskeskusteluiden ansiosta. Työnkuvan muutokset, koulutukset ja palkankorotukset on aina hoitunut muutoin. Onneksi olen nykyisin pelkkä asiantuntija ilman alaisia. 😀
200 pidettyä keharia kirjoitti:
Minulle pidettiin edellisessä työpaikassa kerran vuoteen ja minä pidin omille alaisilleni samoin. En ole koskaan inhonnut työelämässä mitään niin kuin huonolle pohjalle tehtäviä kehityskeskusteluja. Mitä helvetin hyötyä on arvioida suorittavaa työtä tekevän, kansakoulun käyneen miehen kykyä ymmärtää suuryrityksen visioita tai strategioita?
En muista koskaan, että mikään asia olisi muuttunut itseni tai muiden osalta kehityskeskusteluiden ansiosta. Työnkuvan muutokset, koulutukset ja palkankorotukset on aina hoitunut muutoin. Onneksi olen nykyisin pelkkä asiantuntija ilman alaisia. 😀
Mää viskaan roskiin tommoset "kehitys"pohjat, kuuntelen myös työntekijöitä ja jaan palautetta.
t. Pomo
Edellisessä työpaikassa olin 8 vuotta, kerran pidettiin. Nykyisessä 2 vuotta, ei ole vielä ollut. Molemmissa paikoissa esimies on sanonut että pidetään kun itse haluan, ei muulloin. Eipä niistä näytä nauttivan kumpikaan osapuoli.
Kerran vuodessa. Ei meilläkään oikeasti mikään muutu.