Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi nainen, joka pitää itse itseään "laadukkaana"?

Vierailija
23.01.2017 |

Kovaäänisin toitottaja on tavis, jonka laadukkuus on merkkivaatteet + laukut + oma todistus laadukkuudesta. Kohtelee miehiä tasonsa mukaisesti eli tylysti. Sinkku.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Kesti 29 vuotta elämää ja itsetuntemuksen opettelua että löysin tasoiseni miehen.

Vierailija
2/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini - kukaan tässä maailmassa ei ole tarpeeksi hyvä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennyshiusta päässä kolmen ihmisen tarpeen verran. Nauraa räkättää niin kovasti että korvissa soi. Puhuu kovaan ääneen eikä anna muille puheenvuoroa, välillä alkaa röyhkeästi puhumaan toisten päälle. Läsyttää kaikille joilta haluaa huomiota tai hyötyä niistä muulla tavalla. Tämä laadukas nainen riitaantuu kaikkien kanssa ja kokee suurimman osan ympärillä olevista ihmisistä olevan idiootteja.

Vierailija
4/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itseäni laatunaisena. Kriteereinä on ylimmän tason tutkinto, hyvä ulkonäkö ja älykkyys.

En omista kalliita merkkivaatteita saati tonnien laukkuja. Hehe. Älymystö ajelee vanhoilla farmareilla, ei millään ferrareilla.

Nyt peukutan itseäni! ;-)

Vierailija
5/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nätti, hoikka, maalaisjärjellinen, rento huumori, ei nipo, mutta seurastaan tarkka, siisti, ahkera.. No, siinä tärkeimmät.

Vierailija
6/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan näistä ei ole ikinä itse kutsunut itseään laadukkaaksi (tai nimitellyt miehiä laaduttomiksi tms) mutta kun ystäväpiiriäni mietin niin aina nousee mieleen kaksi todella laadukasta naista, joiden sinkkuutta en ymmärrä:

- 30+ (taitaa olla jo 35+) kaunis yrittäjänainen. Kaksi tutkintoa, opiskelee jatkuvasti työn ohella lisää, tekee paljon töitä, juoksee puolimaratoneja monta kertaa vuodessa ja maratonin ainakin kerran, asuu omistusasunnossa kalliilla alueella. Todella mukava, erittäin kauniit kasvot, hyvin naisellinen olemukseltaan ja tyyliltään

- 30+ kaunis tohtoriopiskelija. Paksu, tumma, pitkä tukka, erittäin kauniit kasvot, hoikka, naisellinen, pukeutuu usein hameisiin (en ole tainnut farkuissa nähdä koskaan), opiskelee tällä hetkellä ulkomailla, tehnyt opintojen ohella lähes aina töitä ja omistaa kerrostalo-osakkeen Helsingin keskustassa. Todella mukava ja huumorintajuinen, haluaisi perheen mutta jostain syystä ei tunnu löytävän miestä, joka olisi kykenevä sitoutumaan. Miehen ulkonäöllä tai varakkuudella ei ole merkitystä, viimeisin ihastus oli tutkija.

Minun on mahdotonta ymmärtää, miksi nämä naiset ovat sinkkuja. Jos olisin 30+ helsinkiläinen mies niin pommittaisin heitä treffikutsuilla.

(Älkää lassukat suotta vastatko, että ovat liian vanhoja. Ensinnäkään he eivät taatusti huolisi henkiseltä kehitykseltään teini-ikäistä miestä ja toiseksi kumpikin on ollut nuori. Ja jos sillä on merkitystä, niin kumpikaan ei ole pyörinyt missään jännämieskaruselleissa.)

Vierailija
7/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekolisäkeblondi, jonka mielestä kaikki miehet ovat hänestä kiinnostuneita

Vierailija
8/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu kolmikymppinen nainen, hoikka, värjätty kihara tukka puoliselkään, kaulassa kilokaupalla ristejä, riipuksia, matkamuistoja, horoskooppimerkkejä, sen lisäksi rannekoruja matkoilta eri kulttuureista eli kilisee ja kolisee kävellessään. on omasta mielestään älykäs ja henkevä ja sitä älykkäämpi ja henkevämpi mitä useampi lasi viiniä alla. vie treffikumppaninsa paremman luokan ravintolasta rokkiklubille, koska hän tuntee molemmat maailmat ja näin saa tietää onko mies samoilla leveleillä.

Vierailija
9/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä joka viikonloppu sekä pe- että la-iltoina, baareissa aukomassa päätään sekä tutuille että tuntemattomille. Miesseuralaiset vaihtuvat usein, mikä vahvistaa uskoa omaan laadukkuuteen, koska kelpaa niin monelle! Ulkonäkö, koulutus- ja sivistystaso tosiTV-osallistujien tasoa.

Vierailija
10/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, pitkät vaaleat hiukset, meikkaa hillitysti, pukeutuu laadukkaasti, mutta omaa pienehkön vaatekaapin, naisellisen näköinen, miehet katsovat häntä palvovin silmin, on koulutustaan vastaavassa työssä, josta pitää, huumorintajuinen, hymyilee, itsevarma, tahtoo perheen ja kertoo sen suoraan ja useampi mies on jo osoittanut kinnostuksensa ja alustavasti jo kosinut häntä.

Vierailija
11/11 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? En hetkeäkään mieti omaa enkä muiden laadukkuutta. Ääliömäistä lokerointia. En myöskään ymmärrä miten joku olisi "jännämies" tai "kilttimies", kuten joku onneton tällä palstalla haluaa miehiä luokitella (missään muualla en ole termejä kuullut. Lapsellista!