Kummallisinta/ällöttävintä, mitä olet nähnyt uimahallissa?
Mikä on kummallisin tai ällöttävin asia, jota olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (14)
Joku nainen ajeli karvojaan peilin edessä, josta näki altaille.
Kajaanin vanhassa uimahallissa oli kyltti "älä pissaa altaaseen". Vähän laittoi miettimään, että millaista porukkaa siellä oikein käy kun pitää tuollaisesta asiasta erikseen ilmoittaa.
Nainen jolla kasvoi perskarvat alaselkään asti, kunnon pusikko kannikoiden välissä ja harventui sitten ylöspäin mennessä.
Yritän olla tuijottamatta ihmisiä, mutta tuo vangitsi huomion: oli suoraan edessäni kun huuhtelin hiuksia.
Kerran aasialainen nainen raspasi jalkojaan höyrysaunassa. Pitkään :-D
Eräs repi repsottavaa nahkaa jalkapohjasta irti ja söi ne nahkapalat. Tapahtui joskus 90-luvun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Eräs repi repsottavaa nahkaa jalkapohjasta irti ja söi ne nahkapalat. Tapahtui joskus 90-luvun lopulla.
Hyi mitä ei *oksentaa*
Mulla kummallisin näky oli erään vähemmistöryhmän naiset pyykkäämässä vaatteitaan suihkuissa.
Vastaan uiva kakkapökäle lienee ällöttävin.
Yleisellä uimarannalla istuin viltillä ottamassa aurinkoa kuin noin 50+ ikäinen venäläisnainen tupsahti patsastelemaan string-bikineissä viereeni. Ei siinä vielä mitään vaikka pakarat vähän roikkuivatkin, mutta reisille asti tursusi muhkea harmahtava karvaryijy. Häveliäänä teininä hieman järkytyin. :D
Lapsena ihastelin mummoja, jotka heitti rinnat olkapäille vatsoja pestessään. En oo nyt uimahallissa käynyt 30 vuoteen, enkä mene.
Tää oli mun lapsuudesta. Olin 10 v ja näin, kun eräs paikallinen julkkis veti käteensä aikuisten altaassa. Sen näki moni muukin.
Sai loppujen lopuksi porttarin uimahalliin
Vanhempi setä, uimahallin vakikävijä. Hänellä oli k e l t a i s e t varpaankynnet. Eli hillitön kynsisieniongelma. Ei näyttänyt haittaavan: käppäili keltakynsillään siellä joka viikko, vuosikaudet. Paljain jaloin, ilman kenkiä.
Sieltä ne sienet leviää, käyttäkää niitä tossuja.
Iso mies, jolla oli selässään musta turkki. HILLITÖN selkä- ja rintakarvoitus. Ihan kuin karhu tai mammutti olisi ollut uimassa! Siellä ne karvat liehuivat vedessä kuin merikasvi.
Paksu nainen kyykkäillen pesi värkkiään suihkussa. Oli etumus muihin päin ja työnsi sen.keleen suihkupään ihan sinne turtsaansa kiinni. Toimitus myös kesti pitkään. Yyhhyhhyhhyih.
Kyllä se on se kellukakka.