Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi on tässä tilanteessa itsekäs? parisuhdeongelma

Vierailija
23.01.2017 |

Meillä syntyi kauhea väittely asiasta ja haluamme huviksemme kuulla puolueettomia mielipiteitä. Yritämme kirjoittaa tapahtumat mahdollisimman tarkasti ja neutraalisti kuitenkin tuoden ilmi molempien pointit.

Tyttöystävä on lemmikivahtina maalla syrjäseudulla vanhassa maalaistalossa, jossa ei ole koskaan ollut yksin yötä ja ajatus siitä on pelottava. Etukäteen on sovittu, että poikaystävä tulee yöksi seuraksi ja seuraavana iltana palaavat yhdessä kaupunkiin, molemmilla on vapaapäivä.

Poikaystävä on kotona kaupungissa (45minuutin ajomatkan päässä) ja ilmoittaa päivällä lähtevänsä pian ajamaan kohti maaseutua, valittaa samalla ohimennen kurkkukipua. Tyttöystävä aavistelee poikaystävän kärsivän myös krapulasta ja ehdottaa, että tämä voisi tulla vasta parin tunnin päästä ja näin sovittiin. Lähdön lähestyessä poikaystävä ottaa yhteyttä ja kertoo olevansa 39-asteen kuumeessa, eikä täten jaksa lähteä ajamaan maalle. Tyttöystävä ehdottaa, että tulisi hakemaan, mutta poikaystävä arvelee olevansa liian huonossa kunnossa myös kyydissä istumiseen ja ehdottaakin, että tyttöystävä tulisi vahdittavien lemmikkien kanssa kaupunkiin yöksi. Tyttöystävä kokee liian vaivalloiseksi lähteä kolmen koiran kanssa kerrostaloasuntoon yöksi. Poikaystävä taas kokee liian vaivalloiseksi lähteä korkeassa kuumeessa auton kyytiin.

Miten itse toimisit? Miten tyttö-/poikaystäväsi toimisi vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele 39 asteen kuumeessa sen enempää autoilua kuin turhan päiten auton kyydissä istumistakaan. Parempi on sairastaa kotona ja omassa petissä. Auton ajo tuossa kuumeessa on todella edesvastuutonta ja vaarallistakin.

Jos tyttö liikaa pelkää, pakkaa koirat autoon ja menee hoitamaan sitä poikakaveriaan. Ja vie koirat takaisin seuraavana päivänä.

Vierailija
42/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen kysymys lienee se, olisiko juopotelleelle poikkikselle sopiva rangaistus istuttaa kipeänä autossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas pysyy tietenkin omassa sängyssä potemassa, siinä ei ole mitään itsekästä.

Jos kuumetta on oikeasti 39 astetta, niin ei kämppään tuoda myöskään kolmea vierasta koiraa, vaan annetaan potilaan levätä rauhassa.

Tyttöystävä koittaa nyt vain pärjätä tai soittaa itselleen kaverin seuraksi.

Vierailija
44/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme, että tyttöystävä aikuistuu, ellei ole peruuttamattomasti idiootti. Poikaystävä jättää tyttöystävän oman mielenterveytensä säilyttämiseksi.

Vierailija
45/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitsi, mä en jäis mihinkään keskelle ei mitään omakotitaloon yksin yöksi! :D mun mies tulisi kyllä apuun vaikka puolikuolleena, kun tietää mun pimeänpelon. Onni on välittävä aviomies<3

Pelkää pimeää ja asuu Suomessa? :D

Pitää miehen tulla pelastamaan vaikka puolikuolleena, koska pelkäät pimeää? Voi itku, tuollaiset keskenkasvuiset prinsessat pilaavat muiden naisten maineen.

Isoäitimme selvisivät sodasta mutta pimee... njääh, ei kyllä pysty.

Vierailija
46/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jotkut ihmiset saavat draamaa aikaiseksi näinkin yksinkertaisesta asiasta? Ei ihme, että jengi nappailee pillereitä kaikenmaailman ahdistuneisuuksiinsa.

Vierailija
47/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se poikkis oikeasti kipeä vai kokiko ihmeparantumisen ja lähti illalla baariin?

Vierailija
48/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä jotkut ihmiset saavat draamaa aikaiseksi näinkin yksinkertaisesta asiasta? Ei ihme, että jengi nappailee pillereitä kaikenmaailman ahdistuneisuuksiinsa.

Ovat hyvin nuoria vielä. 

Vierailija
49/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis jättää sen sian ja Poikkis jättää sen emakon. Näin toimimalla kaikki voittavat.

Vierailija
50/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis ottaa naamariin burana 800, ottaa mukaan metsästysaseensa ja menee tyttiksen luo.

Koirat lopetetaan ja molemmat eli tyttis ja poikkis palaavat kotiin. Problem solved.

Vierailija
51/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä jää koirien kanssa mökille ja poikäystävä jää kaupunkiin. Tai tyttöstävä hakee poikäystävän. 

Vierailija
52/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisen ei pitäisi tarvita prinssiä pelastamaan itseään pulasta vaan nykynainen hoitaa itse itsensä!  Ailahtelevaa näköjään tuo naisen itsenäisyys.

Aloituksessa taitaa kyseessä olla nippanappa täysi-ikäiset nuoret.

Miten naisen/tytön itsenäisyys on ikäsidonnainen asia?

Ihan sama se on pojillakin, ei se just 18 vuotta täyttänyt ihan aikuisesta miehestä mene. Teinihän se onkin vaikka täysi-ikäinen.

Vierailija
53/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaatisi miestä tulemaan, koska en pelkäisi yksin. MUTTA JOS pelkäisin, niin mieheni täytyisi olla kyllä tajuton, jotta malttaisi pysyä kotona "suojelemasta" minua. Toisaalta ihana piirre.

Vierailija
54/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että kasvatte aikuisiksi ja käyttäydytte siten. Eli aikuinen osaa olla rationaalinen ja uskaltaa olla yhden yön maalla yksin. Monethan elävät maaseudulla jatkuvasti ja selviävät hengissä jopa useita vuorokausia putkeen. Kipeänä voi ja saa levätä kotona. Jos kyse kuitenkin on esim. krapulasta, joka yleensä on itse hankittu, ei mielestäni ole fiksua pettää lupausta sen vuoksi, että sattuu nyt hieman päähän, kun en hallinnut alkoholin käyttöäni. Mutta siis ennen kaikkea ehdotan, että molemmat kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
55/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä mielenkiintoista kuulla enemmän miehien kommentteja, että miten toimisivat, jos vaimonsa ruikuttaisi peloissaan syrjäkylillä. Nämä naisten itsensä kertomat "mun mies ainakin tulisi" voivat olla romantisoituja luuloja. :D

Vierailija
56/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Jos vaihtoehtona ei ole, että tyttöystävä voi pyytä paikalle jonkun kaverinsa (ymmärrän, että kaikki eivät halua kotiinsa ylimääräisiä, varsinkaan tuntemattomia henkilöitä), tyttö yrittää sinnitellä elukoiden kanssa ja poika sairastaa rauhassa kotona. Näin ollen tyttö on itsekäs vaatiessaan sairasta luokseen, vaikka sairaan paikka on kotona tai tilanteen huonontuessa sairaalassa.

b) Mikäli kurkkukipu ja kuume olivat vain tekosyitä välttää reissu ja poika koki illalla ihmeparantumisen ja lähti kavereiden kanssa ryyppäämään, poika on itsekäs valehtelija.

Vierailija
57/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ongelma? tyttö hakee rakkaansa maalle hoidettavaksi, ruokittavaksi ja hellittäväksi ja miehen ei tarvi kuin olla paikalla, niin tyttökin on tyytyväinen. kaikki voittaa. näin meillä menisi. :)

Vierailija
58/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän poikaystävää vähän mulkkuna kys. tilanteessa. Tietenkin tytön pitäisi suoriutua itse eläintenhoitokeikasta, jos hän on itse tilanteensa järkännyt. Mutta jos jotain on sovittu niin se pidetään.

Kuume ei todellakaan ole syy olla istumatta autossa. :'D Ei se tauti siitä pahene, se on varma.

Vierailija
59/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jotku "miehet" on heikkoa tekoa nykyään, jos ei nyt edes kuumetta alentavan lääkkeen voimalla pysty vajaata tuntia autossa istumaan. luulisi niin heiveröisen tulevan mielellään toisen passattavaksi. 

Vierailija
60/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pysyvät paikoillaan.

Mut hei haloo! Miksi 39 asteen kuume muka estää autossa istumisen? Parempihan se olisi olla tyttiksen hoivassa ja huomassa.

Miesflunssa, todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi