Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluavatko tummapiirteiset ja ruskeasilmäiset naiset vaalean ja sinisilmäisen miehen?

Vierailija
23.01.2017 |

Eikö se ole kaunista kun molemmat ovat toistensa vastakohtia? Vaalea ja sinisilmäinen mies sekä ruskeasilmäinen ja tummatukkainen nainen?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä oikeastaan haluaisi.

Vierailija
2/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä pitää paikkansa. Olen aina viehättynyt sinisilmäisistä, vaaleista miehistä. Olen tumma ja ruskeasilmäinen.

Vierailija
4/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mun pitäis haluta kun on vihreät silmät ja punaisenruskeat hiukset? Onko väärin kun miehelläni on ruskeat silmät ja hiukset? En ole koskaan välittänyt arjalaisen näköisistä miehistä.

Vierailija
5/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde minun kohdallani. Minulla on tummanruskeat silmät ja tummanruskeat hiukset (olen ns kantasuomalainen) ja pidän miehillä tummista hiuksista. Silmien väri ei ole niin tärkeä.

Vierailija
6/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mistä sellaisten pitäisi tykätä, kun silmät on eriväriset ja hiukset ihan mitä vain vaaleasta mustaan?

Typerä aloitus ja aivoihin sattuu!!!

Vierailija
7/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kyllä enemmän mieltynyt tummiin, vaikka olen itse tumma. Ulkoisesti erityisesti latinot viehättää, mutta kyllä suomalainenkin tumma kelpaa ;) Vaaleat näyttää minun silmään usein jotenkin valjuilta, paitsi lapselle vaaleus sopii. Ja toki joillekin naisille jotka on vaaleita luonnostaan.

Vierailija
8/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat paritelkoot tummien kanssa ja vaaleat vaaleiden kanssa. Siniset silmät ovat katoamassa muutenkin, kun tumma rotu jyllää maapallolla.

Vierailija
9/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat paritelkoot tummien kanssa ja vaaleat vaaleiden kanssa. Siniset silmät ovat katoamassa muutenkin, kun tumma rotu jyllää maapallolla.

T. Natsi

Vierailija
10/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Halusin tumman ja ruskeasilmäisen miehen.

Vierailija
11/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tumma sinisillä silmillä. Viehätyn yleensä tummista(pohjoismaalaisittain) ruskeilla tai sinisillä silmillä, mutta on yksi vaalea, sinisilmäinen miestyyppi, joka vie jalat alta ohi tummien. Mutta valtaosa vaaleista ei sytytä lainkaan.

Olen poikkeava?

Vierailija
12/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Halusin tumman ja ruskeasilmäisen miehen.

Sama täällä. Omaan makuun vaaleat miehet ovat jotenkin liian feminiinisen näköisinä.

Vierailija
13/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea rotu kuolee sukupuuttoon jos naiset haluavat vain mustia muslimimiehiä.

Vierailija
14/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen mun pitää sitten haluta jos mulla on tummat hiukset mutta harmaat silmät?

Vierailija
15/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolityypillisesti kaikki naiset kaukasoidista negroidiin tykkäävät tummista miehistä. Samoin myös miehet vaaleista naisista. Poikkeuksia löytyy ja tietysti useimpien kriteerit eivät sulje pois vaaleaa miestä tai tummaa naista. Sellaisenkiin voi vahingossa ihastua.

Vierailija
16/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua.

Vierailija
17/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat (huom ei kaikki, älä pillastu) miehet viehättyvät eniten blondeista ja naisten tummapiirteisistä miehistä. Kyse on evoluutiosta. Tummat piirteet = enemmän testosteronia ja vaaleat piirteet = enemmän estrogeenia. Itse olen blondi nainen enkä itse ole koskaan oikeen viehättynyt vaaleista miehistä. Poikaystävällä onkin tummat hiukset.

Vierailija
18/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin sellaisessa maassa, jossa jopa maantienvärisillä hiuksilla ja harmailla silmillä varustetut pitkät miehet ovat harvinaisuuksia. Pikkuveljeni oli aikoinaan jonkun kuukauden luonani.

Yritin opastaa että täällä on hieman toiset tavat lähestyä naisia ja avoimesta flirtistä voi tytön sukulaismiehet nostaa isonkin metakan.

No eihän se mennyt ihan niin, vaan nämä ruskeasilmäiset ja tummatukkaiset tytöt pörräsivät aivan avoimesti veljen kimpussa jopa silloinkin melko avoimesti, kun liikuimme kahdestaan voisi olettaa meidän olen pari.

Vierailija
19/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ruskeasilmäistä,minkäs väri ruskea on?

Vierailija
20/61 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut hiusten ja silmien värillä väliä mulle. Tummatukkainen ja vihreäsilmäinen puolisoksi sitten päätyi, ja tykkään kovasti yhdistelmästä: vähän kellertävän vihreät silmät tekee jotenkin villin petomaisen vaikutelman melkein mustan tukan kanssa. Itselläni on tumma tukka mutta tavanomaisen ruskeat silmät, joten ei tule sellaista yllättävää kontrastia.