Opamox ja raskaus!
Minulle määrättiin opamoxia 1-2tabl. ahdistukseen/unettomuuteen. Vaikka lääkärin mukaan voi käyttää, silti mietityttää kun on keskushermostoon vaikuttava aine että mitä jos vauvalle tulee jotain häiriöitä :/ Olen joutunut näitä nyt silloin tällöin ottamaan. RVK10
Kommentit (9)
Vähän heviltä kuulosta minun korvaan, mutta en ole lääkäri.
ottamaan kaksi, niin ei olisi haittaa? Voi olla että ei, mutta kamalaa tämä syyllisyyden tunne kuitenkin jota saan kantaa kunnes vauva syntyy. Ilmankaan en oikein voi olla, mutta otan niin vähän kuin mahd.
Saattaa ettei siitä johdu, mutta en itse kyllä uskaltais riskeerata lapsen elämää.
Mutta sinun valinta ja sinun vastuu.
tietoinen raskaudestasi. Koita nyt sinnitellä edes ne 2 viikkoa vielä.
Bentsot ei ole yleensä haitallisia sikiölle ja itsekin olen syönyt raskausaikana bentsoja ne vain pitää lopettaa viimeistää kaksi viikkoa ennen synnytystä.
muusta kun sen ystäväs käyttämästä opamoxista raskausaikana. Uskomatonta! :D
suosituksesta. Jos tietäisit tilanteeni, et epäilis. Takana mm. pienen vauvani menetys odottamatta ja muutakin kamalaa :( Raskausaikana kun kaikki asiat pyörii mielessä, niin myös pieni enkelini ja sitä ahdistusta ja tuskaa helpottamaan opamox minua auttaa hiukan.
Lopettamalla pari viikkoa ennen laskettua aikaa vain varmistetaan, että vauvalle ei tule kovasti vieroitusoireita. Lapsi saattaa silti syntyessään olla todella rauhallinen ja ei välttämättä jaksa syödä. Se menee kuitenkin ohi nopeasti. Voimia odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin : )
t.10
Vierailija:
suosituksesta. Jos tietäisit tilanteeni, et epäilis. Takana mm. pienen vauvani menetys odottamatta ja muutakin kamalaa :( Raskausaikana kun kaikki asiat pyörii mielessä, niin myös pieni enkelini ja sitä ahdistusta ja tuskaa helpottamaan opamox minua auttaa hiukan.