Lue keskustelun säännöt.
Mieheni haukkuu jatkuvasti ulkonäköäni ja ikääni
23.01.2017 |
Olen vain puolisen vuotta häntä nuorempi ja normaalipainoinen. Kuulemma hänellä (39-vuotiaalla) pitäisi olla maksimissaan 25-vuotias bikinifitness-tyttö, jolla olisi keskivertoa kapeampi lantio. Minä en ole sellainen, joten saan kuulla siitä kymmeniä kertoja päivässä, samoin kuin muuta tarkkaa ja ilkeämielistä ruodintaa ulkonäöstäni. Olen 174cm/64kg, harrastan liikuntaa ja olen sopusuhtainen muuten paitsi hieman leveälantioinen. Kasvoiltani olen keskiverto, mutta meikkaan hillitysti, hoidan ihoani ja olen ihan siisti ja tyylikäs. Mitä mun kannattaisi tehdä (ennen mahdollista eroamista)?
Kommentit (44)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin täällä 15vastailee. Eihän se rakastaminen ole pelkkää ulkonäön kehumista. Sitä vain ehkä vaimona toivoisi että edes joskus sanottaisiin jotain kivasti... Niin että tulisi rakastettu olo. Ihmiset muuttuvat liiton aikana, valitettavasti tulee usein myös yllätyksenä vatsinkin pitkissäliitoissa myös ne huonot-huonot jutut ihmisestä, jotka ei välttämättä näy kuin vasta siinä vaiheessa kun elämässä tulee isompia vastoinkäymisiä. Puoliso voi muuttua. Ero ei ole koskaan helppo ratkaisu kun on luvannut rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä. Elämä ei ole mustavalkoista. Ymmärrän myös että moni luovuttaa ja lähtee. Uskoo parempaa löytyvän. Onko se oikein, siihen en osaa vastata. Rakkautta on kun sen tuntee sydämessään. Ei ne sanat vaan teot. Ehkä niitä sanoja odottaa kun tekoja ei enää ole-että usko rakkauteen ei loppuisi kokonaan.