Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haukkuu jatkuvasti ulkonäköäni ja ikääni

Vierailija
23.01.2017 |

Olen vain puolisen vuotta häntä nuorempi ja normaalipainoinen. Kuulemma hänellä (39-vuotiaalla) pitäisi olla maksimissaan 25-vuotias bikinifitness-tyttö, jolla olisi keskivertoa kapeampi lantio. Minä en ole sellainen, joten saan kuulla siitä kymmeniä kertoja päivässä, samoin kuin muuta tarkkaa ja ilkeämielistä ruodintaa ulkonäöstäni. Olen 174cm/64kg, harrastan liikuntaa ja olen sopusuhtainen muuten paitsi hieman leveälantioinen. Kasvoiltani olen keskiverto, mutta meikkaan hillitysti, hoidan ihoani ja olen ihan siisti ja tyylikäs. Mitä mun kannattaisi tehdä (ennen mahdollista eroamista)?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiä miten kyniä mies puhtaaksi erossa.

Vierailija
2/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa paljon ole tehtävissä muuta kuin erota öykkäristä. En kuuntelisi hetkeäkään moista paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittaa ettet aio pidemmän päälle jäädä moista kuuntelemaan. Ikäkriisi miehellä, jos on uusi ilmiö?

Vierailija
4/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes miettiin "mitä tehdä ennen eroa" tuollaisessa parisuhteessa?

Vierailija
5/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikka olisi varmaan hyvä miettiä ihan ensin ja sitten vaikka tulevan asunnon sisustamista.

Vierailija
6/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan nyt varmasti ymmärtänyt oikein? Ettei mies vain olisi heittänyt jonkun typerän vitsin tai sinä tehnyt omia johtopäätöksiäsi?

Vierailija
7/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi vaikka parempi provo?

Vierailija
8/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes miettiin "mitä tehdä ennen eroa" tuollaisessa parisuhteessa?

Luulen, että tässä oli motiivina jokin ihan muu kuin tuo "ongelma" :D

Esim. saada mammalahko hyökkäämään hyeenanlailla miehen kimppuun ja nostamaan ap egoa kuinka hän on upea, rohkea itsenäinen nainen joka ansaitsee parempaa. Eli kyseessä on on aikamme ilmiö humblebarg.

Vierailija
9/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi haluaa kapealanteisen naisen?

Vierailija
10/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo on sulla huono mies.

Vierailija
11/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
12/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kannata miettiä enää mitään muuta kuin sitä eroa. Siinä vaiheessa kun ei enää kelpaa meikittä tai meikillä, laihana tai lihavana tai yleensäkään omana itsenään ei kannata hirveästi yrittää sinnitellä. Menee vaan hermot, itsetunto ja usko rakkauteen. Jonkun kommentin tai sivistyneen keskustelun ylipainosta (jos sellaista olisi) ja sen terveysvaikutuksista ymmärtäisin, mutta en kyllä puolison jatkuvaa päivittäistä nalkuttamista siitä, että pitäisi olla toisenlainen. Sun miehellä on ikä- ja itsetuntokriisi eikä selkeästi tarpeeksi ymmärrystä ja taitoa sen käsittelemiseen. Lusikat jakoon ja mies voi lähteä sitten salille vapaasti tsekkailemaan kuinka käy nelikymppisen 'nuorekkaan' miehen flaksi parikymppisten fitnesstyttöjen markkinoilla.

Vierailija
13/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne itselläni 38v vaimolla ihan sama... Paitsi ettei mies hauku ulkonäköäni muttei koskaan sano kauniiksi tai mitään "hellittelysanoja" minusta. Olen 170 ja painan 60kg, kaunis olen kasvoistakin ja hyvän mallinen kroppa muutenkin. Tuntuu joskus oikeasti ettei mies vaan rakasta enää minua. Ehkä silloin toisessa ei näe enää mitään kaunista edes ulkoisesti. Monesti olen miettinyt mitä tehdä. Elän loppuelämän todennäköisesti liitossa joka on kuivunut kasaan. Miestäni rakastan. Siksi olen tässä, jos joku miettii miksen lähde pois. Siksi ehkä toivon (turhaan) että joku päivä myös mies tajuaisi mitä hänellä on ja rakastaisi edes hiukan.

Vierailija
14/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tilanne "oikeasti" meni...

Ap seisoo tyytymättömänä peilin edessä päivästä toiseen ja käy läpi vikojaan  ja mies tympääntyneenä kyllästyneenä sen kymmenen kerran jälkeen, kuinka hänen ikäisellä pitäisikin olla...

Vierailija
15/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!! Siis mun mies aina tulee minun perässäni, ja kertoo kuinka hän haluaa fitnesmallin ja että olen liian vanha hänelle. Myös silloin, kun harrastamme " sitä" ja ruokapöydässä. Myös kylässä kertoo tämän.

Minä vaan itken ja itken.

Olen 160/ 55 ja toooosi nätti ja kaunis ja siisti ja puhdas ja posliini.

Olen 35 vee.

Olen myös töissä ja rakastan viinimarjoja. Miks mun mies ei tykkää musta????

Auttakaaaaa¡!!!!!!!!!

Vierailija
16/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilijä kirjoitti:

Oletkohan nyt varmasti ymmärtänyt oikein? Ettei mies vain olisi heittänyt jonkun typerän vitsin tai sinä tehnyt omia johtopäätöksiäsi?

Jokin raja niissä vitsailuissakin on.

Vierailija
17/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilijä kirjoitti:

Jokin raja niissä vitsailuissakin on.

Mun mieheni myös vitsailee nliden mainitsemieni juttujen lisäksi...ja siis haukkuu mua leikillään kantturaksi ja emakoksi tai nimittelee "paksup*rseeksi" jne. En edes jaksa harmistua suurimmasta osasta moitteita enää. Mutta se jatkuva mollaaminen ja nimittely vain syövät naista.

Mies haukkuu mua myös luuseriksi ja elämässäni epäonnistuneeksi, kun mun "urani" on junnannut osittain ujouteni vuoksi vuosikaudet paikallaan ja yliopistotutkintoja on vain yksi.

Aloitin hiljattain pari kuukautta sitten innokkaan kuntoilun ja aloin käydä kosmetologilla jne. ja siis muutuinkin pirteämmän näköiseksi. Mutta mies keksii aina uusia haukkumisen aiheita ja edelleen haukkuu vartaloani, vaikka olen huomattavasti aiempaa timmimpi ja paremmassa kunnossa.

Vierailija
18/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet ikäiseksesi aika helvetin vajaa..

Vierailija
19/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.............. kirjoitti:

Koska olet ikäiseksesi aika helvetin vajaa..

Voisitko perustella? Miten se liittyy ikääni?

Vierailija
20/44 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tilanne "oikeasti" meni...

Ap seisoo tyytymättömänä peilin edessä päivästä toiseen ja käy läpi vikojaan  ja mies tympääntyneenä kyllästyneenä sen kymmenen kerran jälkeen, kuinka hänen ikäisellä pitäisikin olla...

Voi, kunpa olisikin näin. Toki harmittelen itseäni, mutta se aloite puutteisiini ja niiden ruotimiseen tulee 95%:sesti mieheltäni. Mieheni oikeasti purkaa pahan olonsa minuun ja on tottunut lapsuudenkodissaan muiden ihmisten "nokkimiseen" ja ruotimiseen sekä todella negatiiviseen elämänasenteeseen. Ei sitä hyvää mieltä ja optimismia jaksa pitää yksinään yllä, kun koko ajan puoliso vain lyttää ja kiusaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi