Kiertelin tapailemani miehen kanssa vaatekaupoissa koska hän tarvitsi puvun veljensä häihin, sanoi minulle "Haluaisitko sinä vaikka jonkun kivan hameen tai mekon"
Mikä ihmeen oletus hänellä on että kaikki naiset haluaisivat sipsutella aivottomana jossain hameessa/mekossa? Kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin että maiharit voi kyllä ostaa minulle jos haluaa. Nyt hän ei enää vastaa viesteihini.
Kommentit (38)
Olitko sinä menossa hänen kanssaan sinne häihin? Oliko tuo hänen tapansa pyytää sinua seuralaiseksesi?
Ehkä hän ei halua mennä pukukoodiltaan hienompaan juhlaan seuralaisen kanssa, jolla on maiharit jalassa?
Maiharit jalassa häihin? Ehkä miesystäväsi on näitä vanhanaikaisia ihmisiä, joiden mielestä vieraat pukeutuvat juhlan arvokkuuden mukaan. Jätä se, ei tuollaisen kanssa jaksa kukaan elää.
Moni mies tykkää perinteisen feminiinisistä naisista. Tykkäättehän te naisetkin usein miehekkäistä miehistä.
Veikkaan, että mies kuvitteli lähinnä olevansa ystävällinen. Ei hän välttämättä ajatellut mitään patriaatti-valtasuhde-oppressio -kuviota tai marxilaisvaikutteista dialektiikkaa ja sen edelleen tuntuvia rakennevaikutuksia.
Me miehet olemme ihan mukavia, kun meidän ehdotuksiamme ei ylitulkitse. "Haluaisitko ehkä hameen, kultaseni?" tarkoittaa usein "Haluaisitko ehkä hameen, kultaseni?", ei välttämättä "Haluan alistaa sinut naisen historialliseen sosiaalilokeroon jossa pysytte ikuisesti".
Ottakaa rennommin ja nauttikaa sukupuolten erilaisuudesta ja sen tuomasta eroottis-romanttisesta jännitteestä. Peace & love.
Mies halusi ilahduttaa sinua ostamalla jotakin ja sinä reagoit noin? Jos et ole hame/mekkoihmisiä niin olisit voinut sanoa "Jos haluat ostaa jotakin, valitsisin ennemmin siistit housut"
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi ilahduttaa sinua ostamalla jotakin ja sinä reagoit noin? Jos et ole hame/mekkoihmisiä niin olisit voinut sanoa "Jos haluat ostaa jotakin, valitsisin ennemmin siistit housut"
Vahvasti sama mielipide.
t. nro 4.
O kirjoitti:
Olitko sinä menossa hänen kanssaan sinne häihin? Oliko tuo hänen tapansa pyytää sinua seuralaiseksesi?
Ehkä hän ei halua mennä pukukoodiltaan hienompaan juhlaan seuralaisen kanssa, jolla on maiharit jalassa?
Pyysi häihin juu, mutta jos en ole tervetullut housuissa, en mene ollenkaan. En tarkoittanut että käyttäisin niitä maihareita häissä, ärsytti vaan tuo sukupuolitettu tuputtaminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
O kirjoitti:
Ehkä hän ei halua mennä pukukoodiltaan hienompaan juhlaan seuralaisen kanssa, jolla on maiharit jalassa?Pyysi häihin juu, mutta jos en ole tervetullut housuissa, en mene ollenkaan. En tarkoittanut että käyttäisin niitä maihareita häissä, ärsytti vaan tuo sukupuolitettu tuputtaminen.
Ap
Olen bi ja kierrän kaltaisesi naiset kaukaa, jos huomaan asenteen jo esim. tinderprofiilista. Ei kaikesta tarvitse tehdä patriarkaatin juonta. Ja kyllä, olen feministi. Kaltaisiani tarvitaan, ettei hyvä asia huku joka asiasta turhaan loukkaantujien alle.
Vierailija kirjoitti:
O kirjoitti:
Ehkä hän ei halua mennä pukukoodiltaan hienompaan juhlaan seuralaisen kanssa, jolla on maiharit jalassa?Pyysi häihin juu, mutta jos en ole tervetullut housuissa, en mene ollenkaan. En tarkoittanut että käyttäisin niitä maihareita häissä, ärsytti vaan tuo sukupuolitettu tuputtaminen.
Ap
Ehkä parempi sen miehen kannalta ettet mene. Ajattele, kun hän esittelee sinut sukulaisilleen.
"Tässä on Eveliina, tapasimme netissä ja...."
"PERRRRRKELE minä mikään Eveliina ole, sanokaa Eemeliksi" * sylkäisee olan yli ja pieraisee*
Näin moni jaksoi leikkiä uskovansa tämän provon.
Minusta tosi kiva ja antelias ajatus. Old school.
Eli mies ois ostanut sullekin ne juhlavaattert, jotka nyt useimmiten on naisella mekko tai hame. Ei ihme ettei vastaa, aika selväksihän sä teit ettei sua kiinnosta mennä niihin häihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen oletus hänellä on että kaikki naiset haluaisivat sipsutella aivottomana jossain hameessa/mekossa? Kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin että maiharit voi kyllä ostaa minulle jos haluaa. Nyt hän ei enää vastaa viesteihini.
Kuka hemmetin mies haluaa jonkun wannabe rekkalesbon kumppanikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O kirjoitti:
Ap
Olen bi ja kierrän kaltaisesi naiset kaukaa, jos huomaan asenteen jo esim. tinderprofiilista. Ei kaikesta tarvitse tehdä patriarkaatin juonta. Ja kyllä, olen feministi. Kaltaisiani tarvitaan, ettei hyvä asia huku joka asiasta turhaan loukkaantujien alle.
Oletkin ihana feministi!
Kiitos, että olet olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tykkää perinteisen feminiinisistä naisista. Tykkäättehän te naisetkin usein miehekkäistä miehistä.
Veikkaan, että mies kuvitteli lähinnä olevansa ystävällinen. Ei hän välttämättä ajatellut mitään patriaatti-valtasuhde-oppressio -kuviota tai marxilaisvaikutteista dialektiikkaa ja sen edelleen tuntuvia rakennevaikutuksia.
Me miehet olemme ihan mukavia, kun meidän ehdotuksiamme ei ylitulkitse. "Haluaisitko ehkä hameen, kultaseni?" tarkoittaa usein "Haluaisitko ehkä hameen, kultaseni?", ei välttämättä "Haluan alistaa sinut naisen historialliseen sosiaalilokeroon jossa pysytte ikuisesti".
Ottakaa rennommin ja nauttikaa sukupuolten erilaisuudesta ja sen tuomasta eroottis-romanttisesta jännitteestä. Peace & love.
Tämä!
Toi naisten ylitulkitseminen ja joka asiata mielensä pahoittaminen nykypäivänä on mennyt niin pitkälle että ei naisille edes viitsi puhua.
Minä erosin yhdestä naisesta kun se veti herneen nenään siitäkin kun esittelin hänet kaverilleni: tässä on mun naiseni xxxx.
Kotona sain kuunnella pari tuntia siten miten hän ei ole kenenkään oma ja kukaan ei häntä omista. Hän on itsenäinen ja vahva ihminen eikä kenenkään omaisuutta.
Teki tuon vielä kerran vähän samanlaisessa tilanteessa niin sitten minulla meni hermot ja dumppasin sen naisen elämään itsenäistä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O kirjoitti:
Ap
Taputan sulle täällä, oikein! Jos kaltaisiasi feministejä olisi enemmän eetterissä, voisi koko aatteen kaiku olla ihan erilainen tavallisen kansan keskuudessa. Silloin voisin jopa näin miehenäkin alkaa sanomaan kannattavani feminismiä.
Keep up the good work!
Äh, täähän oli vain matkittu tuosta kanasalaatti-ketjusta. Laimeaa...
Voi ap... Kyllä taas niin hirveitä on maailmassa tapahtunut!! Se oli ehkä isoin mahdollinen kohteliaisuus, mitä suomalaisen miehen suusta saat ja sä menit ja käänsit senkin negatiivisuudeksi.. En ihmettele ettei enää vastaa. Jos lause ei sinua miellyttänyt, olisit vastannut kohteliaasti kohteliaisuuteen.
Otsikko pätkäisi, eli sanoi "haluaisitko sinä vaikka jonkun kivan hameen/mekon"