Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko mahdollista tiputtaa 12kg 7 viikossa?

Epätoivo
22.01.2017 |

Olen 164cm pitkä ja painoa 112,7kg. Tiedän että hyvä/terveellinen vauhti olisi 0,5-1kg/viikossa. Mutta mulla kun on niin suuri ylipaino et eikös vois odottaa vauhdikkaampaa alkua?

Kommentit (25)

21/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on ihan mahdollista saada noin jättimäärä painoa pois noin lyhyessä ajassa?

Mutta kylläpä tekee tiukkaa olla syömättä niitä herkkuja 😬 kun kaapissa on

Vierailija
22/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo kirjoitti:

Olen 164cm pitkä ja painoa 112,7kg. Tiedän että hyvä/terveellinen vauhti olisi 0,5-1kg/viikossa. Mutta mulla kun on niin suuri ylipaino et eikös vois odottaa vauhdikkaampaa alkua?

11 kiloa ainakin. Itse pudotin 9kg 7 viikossa. Lisäksi 2kg "vettä" lähtee alkuun, ja ne palaa sitten heti 2vko lopetuksen jälkeen.

Varo polvia. Nivelsiteet meni heti kovan laihiksen jälkeen sportatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohda liikunta ensimmäisen kuukauden aikana. Jos pudotat 1000 kcal vajeella, niin lenkin jälkeen silmäilet koivunlehtiä himoitsevasti. Ensin painoa reilusti pois, sitten liikunta.

82kg kesäkuun loppuun on aivan realistinen lopputavoite. Tosin kannattaa jatkaa pidemmälle, sillä kun paino alkaa tippumaan toista kuukautta niin se menee todella helpolla.

Vierailija
24/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erottaa löllöt atleettisista ja ei jojoilevat normaalipainoiset pönäköistä on se että normaalipainoiset ja atleettiset ei useinkaan harrasta nälkäkuureja.

Jojoilijat harrastaa niitä.

Vierailija
25/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää kuinka kroppaasi lähtee toimimaan. Toivottavasti hyvin :)

Itse laihdutin joskus 107 kilosta 55 kiloon. Ensimmäiset 25 kiloa lähtivät 4 kuukaudessa kotirualla, en edes liikkunut. Jätin vain herkut vähälle ja söin aina puoli lautasellista kasviksia/salaattia, huolehdin ateriavälit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi