Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko mahdollista tiputtaa 12kg 7 viikossa?

Epätoivo
22.01.2017 |

Olen 164cm pitkä ja painoa 112,7kg. Tiedän että hyvä/terveellinen vauhti olisi 0,5-1kg/viikossa. Mutta mulla kun on niin suuri ylipaino et eikös vois odottaa vauhdikkaampaa alkua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin lihava?

Vierailija
2/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusaa itseäsi tuollaisella tavoitteella. Se vaatii erittäin kurinalaisen mielen ja epäilen että sinusta ei ole siihen. Ja vaikka olisikin niin aivot eivät pysy sinun laihdutuksesi mukana ja mitä todennäköisimmin tulet lihomaan takaisin jos et anna aikaa aivoillesi totuttautua uuteen kehon tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ajan kanssa kunnon ohjeilla, kun kiireellä, huonolla kunnolla äkkitreenit ei ole paras tapa.

Vierailija
4/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kiusaa itseäsi tuollaisella tavoitteella. Se vaatii erittäin kurinalaisen mielen ja epäilen että sinusta ei ole siihen. Ja vaikka olisikin niin aivot eivät pysy sinun laihdutuksesi mukana ja mitä todennäköisimmin tulet lihomaan takaisin jos et anna aikaa aivoillesi totuttautua uuteen kehon tilaan.

jatkan vielä: Todennäköisesti sulta se 5 -10 kiloa tippuukin aika nopeasti, mutta voin kertoa että se on suurimmaksi osaksi nestepainoa, mikä tulee varmasti takaisin tavalla tai toisella kun aivot kompensoi kehon tilaa.

Olen kerran laihtunut verenpainelääkityksen aloituksen johdosta 10kg viikossa, mutta se tuli viivana takaisin.

Vierailija
5/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa se saattaisi olla mahdollista. Mutta juuri siksi, että sinulla on noin merkittävä ylipaino suosittelen mieluummin etenemään rauhallisemmin. - Yleensä isompi ongelma kuin painon pudottaminen tietylle tasolle on se, kuinka pitää paino kurissa eli kun on ensin saavuttanaut ihannepainonsa, niin se ei enää kipuaisi ylös - ja mahdolliesti sieltä taas alas, noustakseen ylös... 

Vierailija
6/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo kirjoitti:

Olen 164cm pitkä ja painoa 112,7kg. Tiedän että hyvä/terveellinen vauhti olisi 0,5-1kg/viikossa. Mutta mulla kun on niin suuri ylipaino et eikös vois odottaa vauhdikkaampaa alkua?

Jos saisin sut valmennettavaksi niin painaisit vuoden päästä 60 kg. T: ammatti-PT :)

Vierailija
7/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt nutraamaan jonkun päivän eli keventää kerralla reilusti ja sitten siirtyy kevyeen ruokaan.

Tämä on toiminut minulla

Vierailija
8/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta painosta varmasti putoaa nopeastikin vaa'anlukemat, mutta kuten täällä mainittu ilman pitempiaikaista maltillista suunnitelmaa tulos ei tule pysymään

Vierailija
9/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt nutraamaan jonkun päivän eli keventää kerralla reilusti ja sitten siirtyy kevyeen ruokaan.

Tämä on toiminut minulla

Nutraaminen on hölmöjen lampaiden oikotie nopeaan jojopainonpudotukseen.

Vierailija
10/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toiminut minulla

No joo mutta olikin puhe muutamasta päivästä eli sillä pääsee ns vauhtiin

Vierailija
11/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin ateriankorvikkeilla nopeasti. En olisi jaksanut tuhrata vuotta kilo per viikko periaatteella.

Paino pysyy helposti pois, kun punnitsen itseni joka sunnuntai ja jos paino on noussut, nappaan heti sen muutaman kilon pois.

Vierailija
12/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nopea ja terveellinen painonpudotus vaatisi jonkun todellisen asiantuntijan avuksi, muuten käy kuten niille Jutan ohjelmissa puolivuotta dieetanneille joilla kilot tuli takaisin kun laihdutusohjelma ei ollut todellisten ammattilaisten tekemä vaan kroppa oli mennyt liian tyhjäksi puolen vuoden dieetin jälkeen ja oli pakko alkaa taas syömään paljon reilummin.

Vierailija
13/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toiminut minulla

No joo mutta olikin puhe muutamasta päivästä eli sillä pääsee ns vauhtiin

Ei pääse. Sillä tiputtaa ainoastaan nestettä.

Vierailija
14/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin lihava?

Tämä on oikeasti ihan hyvä kysymys. Koska olet lihonut? Hitaasti vuosien aikana vai nopeasti lähiaikoina?

Miksi syöt liikaa? Iloon, suruun, vahingossa? Vai tulevatko kalorit juomisesta? Syötkö liian paljon, liian usein tai harvoin, liian epäterveellistä?

Kaikki tämä vaikuttaa siihen, miten nopeasti kannattaa yrittää laihtua ja miten todennäköisesti saat painon pidettyä poissa.

15/25 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin lihava?

Tämä on oikeasti ihan hyvä kysymys. Koska olet lihonut? Hitaasti vuosien aikana vai nopeasti lähiaikoina?

Miksi syöt liikaa? Iloon, suruun, vahingossa? Vai tulevatko kalorit juomisesta? Syötkö liian paljon, liian usein tai harvoin, liian epäterveellistä?

Kaikki tämä vaikuttaa siihen, miten nopeasti kannattaa yrittää laihtua ja miten todennäköisesti saat painon pidettyä poissa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin lihava?

Olen ollut ylipainoinen taulukoiden mukaan varmaan koko aikuisikäni, vähän yli 20 vuotta. Tosin näin suuri ylipaino on viimeisimmän kymmenen vuoden tulos. Olen tunnesyöjä. Syön iloon, stressiin, väsymykseen tai ihan vaan kun on hyvä tilaisuus. Ruokaa en niinkään varmaan syö liikaa. Ongelma on joka päiväisissä herkutteluissa, sipsit, karkit ym uppoaa liian hyvin. Syömisestä tulee ikäväkyllä mielihyvää...

Tiedän että harva onnistuu suurissa pudotuksissa ja mahdollisuusprosentit on huonot :( Mutta en nyt haluis tuomita ennenkuin yritän. Täytän reilun 7 viikon päästä pyöreitä vuosia ja sain pakkomielteen päähäni että haluan painoni olevan alle 100kg... hullua? On... mutta ihana et vuosia kadoksissa ollut motivaatio yrittää tulla esiin :)

Vierailija
16/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ruokavalio remonttiin. Lisää hyötyliikuntaa ja aloita säännöllinen harjoittelu 4-5krt viikossa. Sinulla tuota ylipainoa on reilusti, joten aloita kotijumppailu niin lihaskunto paranee.

Vierailija
17/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet päättänyt tiputtaa painoa! Eikä minusta ole mitenkään huono lähtökohta pudottaa jotain tiettyä tapahtumaa varten, kunhan pitää huolta, että on olemassa myös seuraava tavoite maaliviivan jälkeen. Hyvä tavoite olisi esim.että juhannuksena paino on edelleen samassa lukemassa.

Uskoisin, että "kaksinumeroisiin" pääseminen, ja siellä pysyminen, on myös iso henkinen kannuste, kannattaa hyödyntää sitä.

Kannattaa kuitenkin kysyä itseltään, mitä oikeasti haluaa. Onko vaa'an lukema tärkeämpää kuin hyvä fiilis? Kertomasi perusteella isoin palkinto voisi olla siinä, että seitsemän viikon päästä tunnet hallitsevasi syömistäsi paremmin. Lähestyvän merkkipäivän antama tsemppi kannattaa hyödyntää, mutta lähteä silti muuttamaan elämäntapoja.

Yli kymmenen kilon ripustus on varsin mahdollinen, läskiähän kaikki ei ole,mutta mieluummin sitä on ilman nesteturvotustakin. Toivoisin että et lähde ihan hulluin rääkkidiettiin, järkevämmin kun pääset ilahduttavaa lopputulokseen.

Itselleni toimii parhaiten pitkäaikaisesti se, että keskityn enemmän siihen mitä pitää tehdä, kuin siihen mitä ei pidä tehdä. Saan syödä paljon kasviksia, kohtuudella proteiineja ja hyviä rasvoja ja täysjyvätuotteita. Saan harrastaa säännöllisesti liikuntaa.

Tsemppiä!

Vierailija
18/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkut pois, liikuntaa joka päivään ja ruoka-annokset pieneksi!

Vierailija
19/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

herkut pois, liikuntaa joka päivään ja ruoka-annokset pieneksi!

Kysyikö ap tätä?

Ihme vastauksia ja jos nutrauksella pari päivää saa vaikka 4kg nestettä pois antaa se hyvän innostuksen jatkoon ja vaikka onkin vain nestettä niin on sekin parempi kuin jatkaa samalla linjalla kuin ennen.

Itse voisin aloittaa juuri noin tästä innostuneena.

Vierailija
20/25 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minäkin haluan pudottaa 10 kg 7 viikon aikana. Tuolloin on tärkeä tapahtuma, jota varten on pakko saada paino putoamaan.

Otetaanko tästä yhteinen projekti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän