Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt henkisesti puolisoasi?

Vierailija
22.01.2017 |

Missä on se raja normaalin ystävyyssuhteen ja henkisen pettämisen välillä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ihan jokainen on. Ajattelee toista sillä mielellä tai seksin aikana. Se ei toista satuta. Monella on myös toisesta fantasiat masturboidessaan. 

N31

Vierailija
2/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koko ajan.

Vierailija
4/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ihan jokainen on. Ajattelee toista sillä mielellä tai seksin aikana. Se ei toista satuta. Monella on myös toisesta fantasiat masturboidessaan. 

N31

Itse en miellä tätä pettämiseksi vaan fantasiaksi.

Vierailija
5/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, joskin kerroin asiasta aika pian miehelle. Olin täydellisen rakastunut yhteen mieheen. Pari vuotta sitä kesti. En olisi halunnut olla, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Jos olisin saanut vastakaikua olisin varmaan käyttänyt tilaisuuden hyväkseni, niin turhautunut olin omaan suhteeseeni.

Vierailija
6/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petän mun miestä Alexander Skarsgårdin tai Clive Standenin kanssa harva se päivä.

Vierailija
7/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sekä henkisesti että fyysisesti

Vierailija
8/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, joskin kerroin asiasta aika pian miehelle. Olin täydellisen rakastunut yhteen mieheen. Pari vuotta sitä kesti. En olisi halunnut olla, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Jos olisin saanut vastakaikua olisin varmaan käyttänyt tilaisuuden hyväkseni, niin turhautunut olin omaan suhteeseeni.

Olitko pelkästään rakastunut vai teitkö jotain asian eteen? Koska onko pelkkä rakastuminen pettämistä kuitenkaan?

Vierailija
9/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko pelkästään rakastunut vai teitkö jotain asian eteen? Koska onko pelkkä rakastuminen pettämistä kuitenkaan?

Kyllä tavattiin sen miehen kanssa kahvilla noin 1,5 vuoden aikajaksolla, tosin vain 3 kertaa, osin koska hän asuu aika kaukana ja kävi täällä päin harvakseltaan muissa asioissa. Ja muutamia viestejä ja puheluita mahtui siihen väliin, lähinnä kylläkin tapaamisten sopimiseen liittyvästi. Se mies vain piti mua loppujen lopuksi "siskonaan" :(( Siihen päätin sen "suhteen".

Vierailija
10/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset on sentään vielä mun ikiomaa omaisuutta, enkä aio kysellä lupaa niihin. Se mitä ajattelen mielessäni ei ole pettämistä, eikä kuulu kenellekkään. Raja menee siinä kun niistä tulee tekoja.

Vierailija
11/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajatuksissa tai tunteissa mitään pettämistä ole.

Vierailija
12/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä menee se raja? Voihan hyvää ystävääkin tavata esimerkiksi kahvin merkeissä mutta millon siitä tulee pettämistä? Ap

Vierailija
13/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
14/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä menee se raja? Voihan hyvää ystävääkin tavata esimerkiksi kahvin merkeissä mutta millon siitä tulee pettämistä? Ap

Minusta ainakin silloin, jos tapaa siksi, että toivoisi, että siitä kehittyy suhde.

9

Vierailija
15/15 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kehenkään ihastunut/rakastunut kuin mieheeni. Joten en ole pettänyt edes henkisesti.

Jos ihastuisin johonkuhun, niin välttelisin hänen seuraa esim kahvilla käymistä. En ruokkisi itseäni ihastumasta syvemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme