AV:n maaniset yhden asian viestittelijät
Täällä on harva se päivä jatkuvati esillä joku tietty teema. Ihan kuin aina joku yksi ihminen saisi hermoromahduksen ja tekisi yhden päivän aikana kymmeniä aloituksia samasta aiheesta.
Esim. tänään monomanian kohteena on 20-vuotiaiden kyvyttömyys toimia äiteinä lapselle. Lukemattomia avauksia samasta aiheesta.
Aiemmin monomaanisia aiheita on ollut mm. sokerin vaarallisuus, lompakkoloiset ja se että naiset eivät sovi yhteen miesten kanssa.
Ärsyttävää, kun saattaa olla etusivulla viisi avausta samasta aiheesta. En ole muilla keskustelupalstoilla törmännyt tähän ilmiöön, ainakaan näin räikeällä tavalla.
Kommentit (3)
Joku loppuromahdus on monilla.
Miten joku suomalainen punaniska ei saa Trumpista kyllikseen kymmenessälään ketjussa? Täytyy olla jo kova kauloihastus.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että täällä on oikeasti aika paljon mielenterveysongelmaisia. En siis loukkaukseksi tarkoita, vaan tosiaan tuntuu siltä kun näitä lukee. Ei terve postaa kuukausitolkulla samaa viestiä pienin variaatioin. Ollaan kärsivällisiä, kuka tahansa meistä voi sairastua.
Samaa mieltä. Tuntuu että samat mielenterveysongelmaiset / työttömät / persut täällä kirjoittelee.
Mä luulen, että täällä on oikeasti aika paljon mielenterveysongelmaisia. En siis loukkaukseksi tarkoita, vaan tosiaan tuntuu siltä kun näitä lukee. Ei terve postaa kuukausitolkulla samaa viestiä pienin variaatioin. Ollaan kärsivällisiä, kuka tahansa meistä voi sairastua.