Nainen millainen on miehen ihannevartalo?
Kommentit (33)
Normaalipainoinen, lihaksista en välitä joten ihan vähän jos löytyy, sikspäkkejä ja isoja muskeleita en halua katsella. 170cm tai pitempi. Pyöreä, kiinteä ja isohko mukavasti puristeltava perse. Ja aviomieheni onkin juuri tällainen.
Eli mikä on liian lihaksikas? Eli olen mies 36V hauiksen ympärysmitta 45 cm, rintakehä 128 cm, vyötärö 88 cm ja reidet 69 cm olenko siis jo liikaa "bodannut" vai vielä rimpula? rasva % 16.
Harteikas ja leveäselkäinen. Ei kaljamahaa. Voimaa ja lihaksia saa löytyä, mutta six packiä ei tarvitse olla. Yleisesti hyväkuntoinen ja ryhdikäs olemus.
Jotain näiden väliltä https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/david-beckham-james-corde…
Ei ehkä yleisin mielipide, mutta siro vartalo josta erottuu vyötärö
Normaali ruumiinrakenne ja pehmeät piirteet ja vartalonmuodot. Ei pullottavia lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3988 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedopuuma? :D ookko vittu tosissas. Mulla ja tolla näyttelijällä on puoli vuotta ikäeroa.
En tiennyt, että olit lapsonen vielä itsekin.
En tiennyt 25-vuotiaan olevan vielä lapsi.
Monet on henkisesti.
Bruce Willis on komee. Paranee vain vanhetessaan.
Osallistun "väärään" keskusteluun - pahoitteluni, mutta ohjaisin keskustelua hivenen toiseen suuntaan.
Olen siis nelikymppinen+sälli ja löysin juuri bi-puoleni.
Olen todella hämmentynyt.
Evan Dandon ja Michael Stipen näköiset kundit miellyttävät muusikoista. Varauksin V.Valo.
Tietyst siis Paul Newmanin ja Brandon(nuorempina) näköiset miehet toimivat aina ja kaikille-olettaisin.
Yleisesti ottaen joku herkkyyden, älykkyyden ja karisman kombinaatiotio. Sen aistii esim. keskustelussa hyvin nopeasti.
Mainitsen vielä ikätovereistani(ja tovereistani) Tunna Milonoffin ja Jussi kuusysin.
Naiseen pätevät luonnollisesti samat määreet. Itse olen tuntenut vetoa pieniin( lyhyt) ja pyöreisiin, 185cm. anorektikkoihin, kaljuihin, todella pitkähiuksisiin jne...
Kaikki palautuu aina persoonaan ja ns. karismaan.
Ihan sellanen normaali kelpaa hyvin. Ainoa mikä ei sytytä on liikaa koneen äärellä istuvat tyypit, joilla on huono ryhti ja jotka kävelevät liikuttamatta ylävartaloaan ja käsiään.
Pituus: 182-186cm
Paino: 90-100 kg (saa painaa enemmän jos massa ei ole masussa)
Eli pitkähkö, leveät hartiat ja sopusuhtainen vartalo. Ei siis mitään leveät hartiat-tikkujalat-tosikapealantio yhdistelmiä. Muutenkin saa olla lihasta, mutta tykkään että on vähän rasvaa siinä päällä. Ei kovaksi treenattua hoikkapoikaa, jolla näkyy vatsalihakset. 2-pack saa toki näkyä.
Muhkeat reidet, pakarat ja POHKEET. Muhkeilla tarkoitan edelleen lihaksikkaita, muttei ylipumpattuja. Rasvaakin pitäisi olla kerros päällä.
Mieluummin vähän ylimääräistä kuin laiha.
Isohkot kädet ja käsivarret.
Uu ja selkä, leveäharteisen jäntevä, leveä selkä.
Niska normaali, ei liian ohut muttei sellainen bodariniskakaan.
Rintakarvat on jees, selkäkarvat ei. Muualta karvoituksella kiitos.
Tässä vartalosta, naamasta ja hiuksista ei vissiin kysytty.
Oma mies täyttää nämä kriteerit mennen tullen, joten sitä mä oikeestaan mietin kun tätä kirjoitin. Sille on helppo sanoa, että sulla on unelmavartalo. :)
N30
No kerro nyt ihmeessä kun aloitit