Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vähän harmittaa :( Varattiin jo etukäteen aikaisemmin

Vierailija
16.03.2006 |

matka turkkiin ensikuussa miehen talvilomaviikolle, ja nyt olen raskaana 7vkolla! Siis ei tämä raskaus harmita, on ihan toivottu mutta nyt kauhulla tämän oksentelun ja pahanolon keskellä mietin miten ikinä selviän reissusta...Ensin pitäisi omalla autolla ajaa täältä pohjanmaalta vantaalle yli 5t. Sieltä koneessa n.4t jonka jälkeen bussissa paikanpäällä 2,5t....Aagh! Ja mukana vielä taapero.. Ehkä tää yökötys on jo niillä viikoilla hävinnyt (vko12-13) mutta luultavasti ei ole..Voisimme tietenkin lentää vantaalle, mutta emme pääse sieltä pois kun kone tulee vasta klo22 seuraavalla viikolla. Ja mies tahtoo autolla...Matka on maksettu, joten kai tästä on vaan selvittävä turhia stressaamatta :0

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa takaisin kun niin aikaisin maksettu, että kyllä tästä nyt on vain lähdettävä!

Vierailija
2/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos positiivisesti haluaa ajatella, sulla voi olla jo ihan kiva olo reissussa. Muistat vaan pitää matkaa pikkuvälipaloja ettei pääse nälkä ja sitä myöten huono-olo yllättämään.

Mukavaa reissua teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi kamala pahoinvointi viikoilla 5-11. Olin töistä sairaslomalla lähes koko tuon ajan. Sitten se loppui kuin seinään rv 12. Joten älä vielä luovu toivosta, se voi mennä just siihen mennessä ohi :)

Vierailija
4/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa käynyt ja ekalla kerralla sain kamalan ripulitaudin joka kesti pari viikkoa. Toisella kerralla olin raskaana ja matkan jälkeen sain oudon flunssan. Tietenkin lääkäriin juoksin listerian pelossa, jota ei sitten kuitenkaan todettu.

Eipä ole enää ulkomaan matkusteluhaluja.

Vierailija
5/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään yllätys ollut?

Vierailija
6/6 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kotimaassa syömisellekin raskausajalle annetaan sekä sen lisäksi välttää kysentämättömien kasvisten syömistä. Kuorittavia hedelmiä pitäisi uskaltaa syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän