Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies pyysi kuvaa tisseistäni, kun laitoin, vastaus oli "Ai ne onkin tuollaiset suipot..."

Vierailija
22.01.2017 |

B-kuppi, pystyt ketunnokat. Omasta mielestäni ihan kauniit eikä miehetkään ole aiemmin arvostelleet, muutama sanonut että tykkää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sisäänpäin kääntyneet nännit (tulee tosin normaalisti esiin jos on kylmä / olen kiihottunut) ja yksi mies kerran kommentoin, että yök miks noi on tollaiset?

Vetäisin vaatteet takaisin päälle ja suoriuduin ulos asunnosta ja mies jäi ilman piparia. :)

Miksi luulet miehen noin sanoneen? Hänhän selvästi halusi päästä sinusta eroon. 

No siinä tapauksessahan miehen suunnitelma toimi loistavasti, koska poistuin asunnosta kuin rasvattu salama. Eli win-win tilanne molemmille osapuolille, miehen ei tarvinnut panna rumanännistä naista ja minun ei tarvinnut panna omaan makuuni liian pinnallista miestä.

Tykkään sun asenteesta. :D

Vierailija
42/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on ketunnokat? Karmeeta, miten puhuvat naisesta! Mulla on aina ollu omasta mielestä rumat tissit. Isot ja roikkuvat, mut mies tykkää.

AP vois laittaa tähän kuvan niin tiedetään, mistä puhutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, nyt meni prinsessa tolaltaan, kun ensimmäisen kerran tulikin rehellistä puhetta ketunnokista:D

Pysähdypä tässä kohtaa hetkeksi, ja mieti miksi sinusta on ok puhua toisten fyysisistä ominaisuuksista ikävästi? Olisiko sinusta mukavaa jos seksipuuhissa naiset alkaisivat kommentoimaan halventavasti esimerkiksi sukupuolielimiäsi? 

Vierailija
44/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suippotisukuvia ei kannata lähetellä.

Vierailija
45/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, nyt meni prinsessa tolaltaan, kun ensimmäisen kerran tulikin rehellistä puhetta ketunnokista:D

Pysähdypä tässä kohtaa hetkeksi, ja mieti miksi sinusta on ok puhua toisten fyysisistä ominaisuuksista ikävästi? Olisiko sinusta mukavaa jos seksipuuhissa naiset alkaisivat kommentoimaan halventavasti esimerkiksi sukupuolielimiäsi? 

Hauskaahan tämä olikin juuri siksi, että mies ei edes puhunut ap:n rinnoista halventavasti. Hän kutsui niiden muotoa suipoksi, mikä on enintään neutraali ilmaus. 

Vierailija
46/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-kuppi, pystyt ketunnokat. Omasta mielestäni ihan kauniit eikä miehetkään ole aiemmin arvostelleet, muutama sanonut että tykkää.

Kuulostaa täydelliseltä, älä huoli vaikkei joku huoli.

Vierailija
47/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten yksinkertainen oikein olet? Onko älykkyysosamäärääsi koskaan mitattu?

Älykkyysosamäärä tarkoittaa sitä, että ihminen on hyvä ratkaisemaan loogisia ongelmia, joten miten se nyt liittyy millää tavalla tähän ap:n aloitukseen? ÄO voi olla myös todella korkea ja silti ihminen on täysi palikka sosiaalisissa tilanteissa.

Tai älykkään ihmisen käytös sosiaalisissa tilanteissa vaikuttaa pöljemmästä siltä, että kyseinen ihminen on palikka. Hän saattaa silti pyrkiä ihan eri tavoitteisiin ao. tilanteissa kuin se, jonka mielestä tämä älykäs ihminen on palikka. :) Itse tulin tähän tulokseen  kun seurustelin jonkin aikaa hyvin älykkään ihmisen kanssa, joka oli niin naurettavan totuudenmukainen jutuissaan, että kaikki konservatiiset konformistit häipyivät heti, ja jäljelle jäi vain ne, jotka tajusivat mistä hänen jutuissaan on kyse.

Vierailija
48/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin vastaavaa käynyt rintojen eriparisuuden takia. Kamalat ne on ja sille ei vain voi mitään, silareita en todellakaan ota.

Onneksi peppu on täydellinen jumalan lahja ja nykyinen mies on peppumiehiä ;)

Vierailija
49/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, en lukenut näitä tarkasti. Sinä jaat pyynnöstä jotain yksityistä ja vastaus tuo. Hmm. Olet kohdannut ihmisen, jolla vaikeuksia itsetunnossaan/ taipumusta vallankäyttöön kohtuuttomasti/ idiootti/ käytöstavat jääneet oppimatta/ x. Tee johtopäätös, ja toimi sen mukaan.

Vierailija
50/50 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sisäänpäin kääntyneet nännit (tulee tosin normaalisti esiin jos on kylmä / olen kiihottunut) ja yksi mies kerran kommentoin, että yök miks noi on tollaiset?

Vetäisin vaatteet takaisin päälle ja suoriuduin ulos asunnosta ja mies jäi ilman piparia. :)

Ja nykyään oletkin miesvihaaja

En ole, miksi ihmeessä olisin?

Tuon naisvihaajan mielestä sinun olisi pitänyt pyytää mieheltä anteeksi ja suostua ihan mihin vaan, jotta miehelle tulisi hyvä mieli. Rinnathan ovat olemassa vain miehiä varten.

Aah, aivan. En ole käynyt av:lla pitkään aikaan, joten olen vähän ulkona miten trollien ajatusmaailma täällä toimii.

Tuo sana "trollin" käyttö paljasti että käyt varmaan joka päivä täällä. Nimittäin trolli sana on yleistynyt täällä 2-4 kk sisällä. Ennen käytettiin kovasti provoa ja porvoota

Koska trolli -sanaa ei käytetä missään muualla kuin av:lla.

Käytetään toki mutta täällä sitä on ruvettu jankkaamaan vasta lähiaikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi