Kuinka monta seksikumppania on paljon?
Kommentit (22)
Jotenkin näin se menee kirjoitti:
Kyllä minua ainakin vähän kiinnostaa millaisia miehiä nainen on halunnut tai valinnut seksikumppanikseen.
Ei välttämättä se määrä vaan tyyppi/ laji
Tietty historia on ehdottomasti EI AINA.
Joo sama homma, mutta täähän on ihan eri asia. Mulla on tietty naistyyppi johon itse viehätyn ja oma tämän hetkinen likkakaveri vastaa sitä tyyppiä hyvin. Kun se laitetaan riviin exien kanssa, niin aika samasta puusta on vestetty koko porukka. Kyllä musta on ihan ok jutella (ei niin virallisesti vaan vaikka hömppäleffan aikana) et mikä on sun miestyyppi! Sit se varmaan latelee semmosia ominaisuuksia, mitä sulla itselläsi on koksa hei, se on pariutunut just sun kanssa!
Tosin seksikumppaneita on itellä ollut sellasiakin, jotka ei ihan 100% sovi siihen omaan naisihanteeseen, mut hei, mitä sitten, got laid! Veikkaan että naisella sama homma ja siihen ryhmään mahtuu sitten aika erilaisia miehiä enkä oikeestaan edes halua kuulla mitään yksityiskohtia.
m30tre
Silloin kun "jätkäkaverit" ja torinäijät tietää sun muijasta ja sen sänkyleikeistä ennemän kuin sinä, on aika kysyä elääkö reaalitodellisuudessa vai valheessa. Naisen seksuaalikäyttäytyminen on iso osa parinvalintaa miehelle. Se on biologinen juttu, se ei ole eettisesti väärin, vaikka naisia se harmittaakin. Naisilla on omat standardinsa, jotka taasen ärsyttävät miehiä, ja mites te silloin reagoitte? Niin...!