Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania on paljon?

Vierailija
22.01.2017 |

?

Kuinka monta seksikumppania on paljon?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin yksi on liikaa.

Vierailija
2/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kerralla vai jossain tietyssa ajassa? lisäksi puhutaanko nyt miehistä vai naisista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän aikana

Vierailija
4/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä luvulla voi rehvastella kavereilleen, mutta totuus on, että ei niitä kavereita ihan oikeasti kiinnosta. Sama kuin puhut työasioistasi kavereillesi, kuuntelevat, kommentoivat, jne. Oma hyvä frendi aloitti siivousalan yrittajänä ja se selittää siitä saunassa jatkuvasti. Ja saa selittää, kyllä minä kuuntelen, me ollaan kavereita, sitä ystävyys on. Mutta ei se aihe mua kiinnostu juuri lainkaan. Sama on näiden seksikumppanien määrän kanssa.

No entäs sitten se tuleva tai tämänhetkinen kumppanisi? Ei häntäkään kiinnosta. Teillä on ollut oma historianne ennen kuin olette tavanneet toisenne - niin kuin meillä kaikilla on. Toinen on saattanut olla pitkässä parisuhteessa jolloin hänellä on seksikumppaneita vain yksi,mutta ns. panokertoja tuhansia. Ja jollakulla muulla voi olla sata seksikumppania, koska on halunnut parisuhteen vasta sellaisen kanssa, joka oikeasti kolahtaa, mutta ei ole kuitenkaan halunnut elää selibaatissa - harva meistä haluaa. 

Näin ollen seksikumppaniesi määrällä ei ole mitään merkitystä. Ketään muuta ei kiinnosta. Asia on yhdentekevä aikuisten kesken. Teinit pelkäävät omaa neitsyttään ja se kuuluu siihen teini-ikään, mutta aikuisten oikeasti, lopeta murehtiminen ja hymyä huuleen :)

m30tre

Vierailija
5/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa oleen selvästi enemmän ku viisi, niin alkaa mennä naisesta maku ja kunnioitus häntä kohtaan. Ja kiinnostusikähaarukkani on 27 - 35. Sanomattakin selvää, että standardini pätevät myös itseeni.

Tämä siis puhtaasti primitiiviseltä pohjalta, eli minusta tuntuu....

Vierailija
6/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehvastellaan sitten: yksi seksikumppani, jonka kanssa rakasteltu n. 4000 kertaa.

Vierailija
7/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Jos alkaa oleen selvästi enemmän ku viisi, niin alkaa mennä naisesta maku ja kunnioitus häntä kohtaan. Ja kiinnostusikähaarukkani on 27 - 35. Sanomattakin selvää, että standardini pätevät myös itseeni.

Tämä siis puhtaasti primitiiviseltä pohjalta, eli minusta tuntuu....

Kysytkö siis naiselta monenko kanssa hän on ollut? Miten he ovat siihen suhtautuneet?

Vierailija
8/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kerrallaan. Pitääpä tarkistaa kuka onnekas huomenna vuorossa.

Vierailija
9/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 on aika vähän. 500 on jo melko paljon.

Vierailija
10/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tietysti mielipideasia mutta itse henkilökohtaisesti en haluaisi alkaa mihinkään suhteeseen naisen kanssa kanssa joka on vaihtunut miehiä kuin sukkia, se kertoo jotain hänestä ja hänen todellisesta halustaan sitoutua toiseen.

Pitkä tai muutama pitkä suhde vaikka sis: lapsia on mielestäni parempi kuin +100 eri monikulttuurisia rakastajaa ilman lasta tai lapsia .

Vierailija
11/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut deittailun n. kolme - neljä vuotta sitten. Joten asiaa ei ole hirveästi tarvinnut pohtia. Yksi hyvä syy lopettaa deittailu vakavasti tässä iässä, onkin juuri ettei tarvitse miettiä asiaa. Jos parisuhde tulee vastaan, niin pidän sen sen verran kevyenä ystävyytenä, ettei tarvitse asiaa silloinkaan pohtia. Mitään suurta rakkautta kun en ole hakemassa. Naimisiin en tule menemään koskaan.

Vierailija
12/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri puki tän hyvin äijille ymmärrettävään muotoon. Timo oli tapparan kiekkojuniori ja A-nuorien kauden jälkeen suuntasi ruotsiin kiekkoilemaan ensin divariin ja seuraavana vuonna Timo nostetiin liigatassolle. Sieltä kuitenkin seuraavaksi lähdettiin pelaamaan sveitsinliigaan, pari tiimiä siellä piti nähdä ennen kuin lopulta tuli kutsu khl:ään. Monta vuotta meni khl:ssä, 4 eri joukkuetta, vaihtuvat ketjukaverit, mutta ai jumankauta kun peli kulki. Kaikki meni täydellisesti, oli kapteenin c-rinnassa ja mestaruus tuli ska:n paidassa. Sitten kolmekymppisenä alkoi tulla halu asettua aloilleen. Matka kohti tamperetta alkoi ja tappara teki viiden vuoden sopimuksen. Mutta fanit olivat raivoissaan kun Timo oli kiekkoillut muualla, pitänyt hauskaa, menestynyt ja nyt sitten vihdoin Tappara kelpasi. 

Tarinan opetus, ihmisiä ei voi omistaa ja seksikumppanien määrällä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Nauttikaa siitä mitä teillä on nyt.

m30tre

Vierailija
13/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri puki tän hyvin äijille ymmärrettävään muotoon. Timo oli tapparan kiekkojuniori ja A-nuorien kauden jälkeen suuntasi ruotsiin kiekkoilemaan ensin divariin ja seuraavana vuonna Timo nostetiin liigatassolle. Sieltä kuitenkin seuraavaksi lähdettiin pelaamaan sveitsinliigaan, pari tiimiä siellä piti nähdä ennen kuin lopulta tuli kutsu khl:ään. Monta vuotta meni khl:ssä, 4 eri joukkuetta, vaihtuvat ketjukaverit, mutta ai jumankauta kun peli kulki. Kaikki meni täydellisesti, oli kapteenin c-rinnassa ja mestaruus tuli ska:n paidassa. Sitten kolmekymppisenä alkoi tulla halu asettua aloilleen. Matka kohti tamperetta alkoi ja tappara teki viiden vuoden sopimuksen. Mutta fanit olivat raivoissaan kun Timo oli kiekkoillut muualla, pitänyt hauskaa, menestynyt ja nyt sitten vihdoin Tappara kelpasi. 

Tarinan opetus, ihmisiä ei voi omistaa ja seksikumppanien määrällä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Nauttikaa siitä mitä teillä on nyt.

m30tre

Ja tarinan opetus rautalangasta väännettynä: fanit saavat olla tyytyväisiä, että Timo teki sopparin tapparan kanssa - eikä ilveksen ;)

m30tre

Vierailija
14/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei voi omistaa, mutta seksikumppanien määrällä on todellakin merkitystä. Se tulee tuolta primitiivisestä selkärangasta.

Olemme erilaisia, mikä estää ihmisiä pariutumasta kaltaistensa kanssa. Lutkimmat ja siveimmät voivat etsiä parit omista koreistaan.

Vierailija
15/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Ihmisiä ei voi omistaa, mutta seksikumppanien määrällä on todellakin merkitystä. Se tulee tuolta primitiivisestä selkärangasta.

No, jos edustat vaikkapa jotakin ns. primitiivistä uskontokuntaa, niin toki tällainen "uudenlainen" ajattelu saattaa olla haastavaa. Kuvitellaan että kun itse on sitoutunut johonkin tiettyyn malliin, niin kaikki muutkin sitä sinun malliasi joutaisivat noudattaa tai muuten ovat huonoja ihmisiä. Eiköhän jokainen saa tehdä mitä tekee ilman, että tulevat tuomituksi. Vapaa seksi kun ei ole lailla kiellettyä.

m30tre

Vierailija
16/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Olemme erilaisia, mikä estää ihmisiä pariutumasta kaltaistensa kanssa. Lutkimmat ja siveimmät voivat etsiä parit omista koreistaan.

Herra maailmannapa siellä haaveilee, että voisi kontrolloida tuntemattomien ihmisten makuuhuoneen ovia ja miten usein aukeavat. Sama juttu kun heterot haluavat kieltää homoja menemästä avioliittoon. Keskittykää omiin asioihinne ja jättäkää muut rauhaan! 

Eikä ole mitään "koreja" itse olen nainen ja minulla on 8 seksipartneria ollut, mutta menin naimisiin miehen kanssa, jolla niitä on ollut  50. Mitä sitten? Eipä juuri kiinnosta. 

Vierailija
17/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Herra maailmannapa siellä haaveilee, että voisi kontrolloida tuntemattomien ihmisten makuuhuoneen ovia ja miten usein aukeavat. Sama juttu kun heterot haluavat kieltää homoja menemästä avioliittoon. Keskittykää omiin asioihinne ja jättäkää muut rauhaan! 

Eikä ole mitään "koreja" itse olen nainen ja minulla on 8 seksipartneria ollut, mutta menin naimisiin miehen kanssa, jolla niitä on ollut  50. Mitä sitten? Eipä juuri kiinnosta. 

Naiset nyt aina toimivat noin. En tarkoittanut, että ihmisten pitäisi toimia kuten sanoin, vaan sitä että miksi valittaa muiden ihmisten standardeista, jotka haluavat tietynlaisen kumppanin, kun tarjolla on kaikenlaista?

Naiset haluaa mieslutkan, koska sellainen mies on todistanut suosionsa. Ja naiset haluavat sen mitä muutkin naiset haluavat. Mies taas haluaa naisen, jonka seksitemppuja ei koko kylä tunne.  "Sulleko se kiertopalkinto sitten jäi, höhö!"

Vierailija
18/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen

Vierailija
19/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3988 kirjoitti:

Naiset nyt aina toimivat noin. En tarkoittanut, että ihmisten pitäisi toimia kuten sanoin, vaan sitä että miksi valittaa muiden ihmisten standardeista, jotka haluavat tietynlaisen kumppanin, kun tarjolla on kaikenlaista?

Naiset haluaa mieslutkan, koska sellainen mies on todistanut suosionsa. Ja naiset haluavat sen mitä muutkin naiset haluavat. Mies taas haluaa naisen, jonka seksitemppuja ei koko kylä tunne.  "Sulleko se kiertopalkinto sitten jäi, höhö!"

Sua taitaa kiinnostaa enemmän niiden sun äijäkavereiden mielipiteet kuin se nainen itsessään. On kyllä kaunis ja mielenkiintoinen ja kaikinpuolin mukava mimmi, pitäiskö sen kanssa yrittää vähän jotain vakavaa...? Mutta jos joku sun ihailemista miehistä saa sun pään kääntymään, niin ootko miettinyt ikinä, että olet ehkä enemmän kiinnostunut siitä miessukupuolesta?

Vierailija
20/22 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin vähän kiinnostaa millaisia miehiä nainen on halunnut tai valinnut seksikumppanikseen.

Ei välttämättä se määrä vaan tyyppi/ laji

Tietty historia on ehdottomasti EI AINA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä