Amerikan huippumalli haussa kausi 23
Seuraako kukaan muu tuota uusinta kautta? Olisi kiva saada jotain keskustelua aiheesta :)
Kommentit (11)
Kyllä olen kaksi jaksoa nähnyt, onkohan enempää tullutkaan. No, minulla on ikävä Tyraa, oli kuitenkin ohjelman sielu. Näistä malleista en ole saanut vielä käsitystä, ollaan niin alussa. Viimeksi oli kyllä oikea pudotus, kun se tyttö niin suri tukkaansa, vaikka sai vaan vähän väriä.
Eikö siinä ole enää ollenkaan Tyra Banksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Onneksi
6 jaksoa katsottu. Courtneylla on älyttömän upeat kasvot, mutta se jatkuva valitus ja vauvailu aaarghh :D Se "liian seksikäs" (Krisley?) vaikuttaa tosi ihanalta ihmiseltä. Marissa on ärsyttävän oloinen. Bintaa suorastaan vihaan, hirveän ilkeä tyyppi eikä omiin silmiini noi kenialaisten kestävyysjuoksijoiden näköiset mallit oikein oo miellyttäviä. Kylessä on jotain tosi kiehtovaa, mut on koko ajan jotenkin jännittyneen oloinen ja veikkaan ettei pää kestä enää jossain vaiheessa. Ketäs näitä nyt muita oli :D
Kaksosista se joka sai pitkät hiukset muistuttaa uusilla hiuksillaan ja kasvoiltaankin tosi paljon jotain aiemman kauden kilpailijaa! En nyt saa päähäni että ketä. Oli muistaakseni jotenkin ilkeä tai bich kun muistan, etten tykännyt siitä. Muistaisko joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Onneksi
Minusta epäonneksi. Tyra oikeasti ohjasi tyttöjä, ja on persoonallisen kaunis. Eikö tässä sarjassa ollut vuosien aikana se mies nimeltä Miss J, joka opetti lavakävelyä? Ja joku toinen mies, oliko stylisti vai kuvaaja? Vai onkohan ne jotain muuta sarjaa.
Vitonen jatkaa vielä:
Se taikaponitukkainen (India?) on kans kivan oloinen tyyppi. Paige ei oikein sano mulle mitään, muistan vaan et joku blondi tyyppi. Ei oo ehkä saanut vielä paljoa ruutuaikaa, niin ei oo jäänyt mieleen. Coryanne ja Tatiana myös aika mitäänsanomattomia toistaiseksi. Katsotaan miten käsitykset muuttuu kauden edetessä.
Inhoan Rita Oraa. Aluksi ihan ok, mutta viime jaksossa hän kertoi jotain sen suuntaista, että hänen tyylinsä on blondit hiukset & punatut huulet. Mieleeni tuli kyllä ennemmin Gwen Stefani.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan Rita Oraa. Aluksi ihan ok, mutta viime jaksossa hän kertoi jotain sen suuntaista, että hänen tyylinsä on blondit hiukset & punatut huulet. Mieleeni tuli kyllä ennemmin Gwen Stefani.
Ja kellään muullahan ei voi maailmassa olla samanlainen tyyli kuin Gwenillä. Huoh
Jes, oma suosikkini voitti. Oli kyllä laimea kausi kokonaisuudessaan. Outoa, että yhtäkkiä finaalissa on kävelytehtävä ja sitä ennen taisivat kävellä kauden alussa, siis siinä tehtävässä missä catwalkin päässä heittäydyttiin yleisöön ja otettiin kuvat.
Oon muutenkin tainnut tipahtaa nykyajan kärryiltä, kun koko kausi oli niin somesomesome-painotteinen. Koko ajan hoettiin jotain brändistä ja pomona olemisesta, wtf :D Ymmärrän kyllä että somenäkyvyys on tärkeää, mutta tuntuu että nyt ei haettu perinteisesti mallia mallitoimiston listoille, vaan seuraavaa Kardashiania poseeraamaan instaan ja mainoksiin. Useaan otteeseen vielä korostettiin sitä, että Tatianalla on oma firma ja hän on boss, brand ja business vai miten se nyt meni. Toivottavasti Suomen tulevalla kaudella en ole yhtä pihalla :D
Seuraan! Katon kyllä ennakkoon näitä. :)
Mun suosikki on Paige, Kyle on jollainlailla tosi puoleensavetävä mutta toi sen ja Marissan juttu alko ärsyttää :D