Top10 matkatarjoukset
Kokemuksia? Uskaltaisitko ostaa matkan heidän kauttaan? Vähän liian hyviä halpoja matkapaketteja ollakseen totta....
Kommentit (9)
No niinkin olen tehnyt... nyt vaan kolmen lapsen kanssa houkuttaisi parin viikon all inclusive-loma Barcelonan lähellä... olisin halunnut vähän kokemuksia ko matkatarjoustoimistosta ennen kuin varaan reissun.
Ihan samoja matkoja mietin itsekin...Eli Barcelonan lähellä Malgrat de Mar tai Salou...Puolihoidolla..
Uskaltaisiko
Mä kyllä uskaltaisin mutta mun äiti nyt vähän hannaa, kun ei ole koskaan kuullut ko matkatoimistosta. Toi sama mun katsoma matka olisi Tjareborgin kautta yli puolet kalliimpi, niin ajattelen mäkin vähän, että onko nää trajoukset liian hyviä ollakseen tosia...
Ap
Joskus katsoin niitä mainoksia, niin reissuissa oli aina jotain vikaa. Esim. kun halusin matkustaa Kreetalle touko-kesäkuussa, niin Top 10 ehdotti, että matkustaisin sinne edullisesti maaliskuussa, jolloin siellä on kylmä eikä turistikausi ole edes vielä aluillaan.
Tutkittuani enemmän totesin, etten todennäköisesti löydä sielä haluamaani, mutta varmasti joku muu löytääkin.
Kerran olen ottanut sieltä lennot ja ei ongelmia ollut.
Olivat just sinne, minne pitkin lentää ja halvat.
Hotellin varasin, sitten muualta.
Aivan paska firma, älkää ostako mitää sieltä. Minulla meni 600€ tämän firman takia. Eikä rahoja ole takaisin tullut. Kun meni konkusii, rahat ja saamatta ja matka. Varokaa näitä matkoja!!!!!
Sama täällä huonoja kokemuksia tästä matkatoimistosta. Ei toteudu matka niinkuin lupaavat, hotellit ihan kaukana, missä ei mitää. Ja jos iso perhe, niin ne laitetaa eri hotellii. Meillä kävi niin, vaikka samaa hotellii varattii matka. Sai kyllä päivän tapella että pääsii samaa hotellii. VAROKAAAA,! Maksakaa vähän enepi matksata. Tämä ei tarjoa sitä mitä lupaa!!!
Ostan lennon meno paluu ja valitsen itse hotellin kaupunkimatkoille. Ei kiinnosta enään nk etelänrantalomat. Haluaa enemmän matkalta.