Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiiiiii! Mika Myllylän kuvankaunis tytär!

Vierailija
22.01.2017 |

On muuttanut itsensä tuollaiseksi tyhjäkatseiseksi tusinablondiksi, joita on maailma väärällään! http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005056067.html

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tää on vaa joku vaihe. Normaaliahan se on, että teinit kokeilee eri tyylejä

Vierailija
22/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Jenni Vartiainen vaihtoi lookiaan  -- ja hänestä tuli kertaheitolla  kuin susannakoski-klooni.

Jennin muodonmuutos

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/mika-muodonmuutos-jenni-var…

Susanna Koski

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nain_susanna_kos…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poseerausopit ilmeisesti otettu siltä yhdeltä bimbolta, mikä sen nimi nyt olikaan, sen Nikon vaimo. Sara vai Sohvi vai mikä? Minua lähinnä naurattaa tuo poseasento, joita nämä tyhjäpäät harrastaa. Eivätkö ne itse tajua, miten typerältä näyttävät?

Vierailija
24/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh....miksi luonnostaan kauniit tummaveriköt tekevät itselleen noin? Tommonen värjätty vaalea näyttää niin halvalta ja tusinamaiselta. Harmi, toivottavasti on vain kokeilu.

Vierailija
25/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti tyyliään täysin = värjäsi tukan?

Itse käsittäisin "täysin tyylin muuttamisen" vaikkapa niin, että aiemmin ahkerasti pintamuotia seurannut henkilö muuttuu viikonlopussa gootiksi.

Vierailija
26/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poseerausopit ilmeisesti otettu siltä yhdeltä bimbolta, mikä sen nimi nyt olikaan, sen Nikon vaimo. Sara vai Sohvi vai mikä? Minua lähinnä naurattaa tuo poseasento, joita nämä tyhjäpäät harrastaa. Eivätkö ne itse tajua, miten typerältä näyttävät?

No niinpä!

Vierailija
27/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on perinyt piirteensä enemmän isältään kuin ädltään, ehkä siksiksi viitataan usein isään.

Vierailija
28/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tyttö kyllä. Nuoret kokeilee tyylejä, eihän tuossa ole mitään peruuttamatonta tapahtunut.

Kyllä tuossa uskottavuus meni kertaheitolla. Tästedes mielikuva hänestä on vähä-älyinen pissis.

Kaikella kunnioituksella, en kyllä aikasemminlaan liittänyt miss Kokkolaan älykkäitä mielikuvia.

Vierailija
29/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkaisena oli kauniimpi. Ihonväriin sopii enemmän tumma.

Vierailija
30/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei tule mitään turbohuulia.

Ellet sattunut huomaamaan, juuri sellaiset ankkahuulet tuo on laitattanut. Aivan kammottavaksi on mennyt.

Vierailija
31/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäisen pissiksen näköinen, harmi. Olisi nimittäin tummana ja luonnollisempana ollut todella kaunis, tuossa pissistyylissä se aito kauneus katoaa täysin.

Vierailija
32/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvankaunis? Tavallinen nuori tummana ja vaaleana.

Vierailija
33/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on nyt kauhean värinen. Tuollainen keltainen ei pue ketään. Sävyn olis pitänyt olla paljon kylmempi. "Ite värjäsin".

Vierailija
34/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusinstameikki ja blondaus, ei sen kummempaa? Nuorten mielestä tuollainen luonnottomuus on nyt hyvännäköistä, nuoriso nyt vaan tykkää vetää överiksi... omassa nuoruudessa sotkettiin kajalilla silmät mustiksi, ei kovin tyylikästä. tietysti mietityttää, onko tää instameininki ihan terveellä pohjalla. Kovin raadollisesti tulee ilmi, kuka ja mikä tyyli on suosittua.

Vierailija
35/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se luonnonkaunis nainen olisi taas muodissa? Odotan sitä päivää! Miksi ihmeessä kauniit nuoret naiset haluavat kaikki näyttää tuolta? Järkyttävää! Huulet töröllään, tyhjät silmät, suttuiset tekoripset, vaalea tai musta tekotukka, turbohuulet ja pisteenä i:n päällä mahdollisesti vielä silikonit. Miten tämä on muka kaunista?

Vierailija
36/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jumalauta taas aloittakoot, haaskalinnut! Tytöstä tuli isätön lapsena ja se on teidän kaltaistennne penkkiurheilijoiden ja "tuomareiden" syytä.

Jos nyt itse ensin edes laihduttaisitte 15-kiloa, niin tekisitte silloin edes jotain hyödyllistä.

Vierailija
37/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako kukaan että tämän naisen äiti näyttää ihan Saara Aallolta, vanhempi versio vaan. :D

Vierailija
38/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nuori nainen on kyllä ihan niin tavallisen suomalaisen tytön näköinen kuin vaan voi olla kaiken tuon pakkelin alla. Kuvankaunista ei hänestä saa mitenkään, ei tummana eikä vaaleana.

Vahvalla meikillä ja epäluonnollisen näköisenä sopii kyllä hyvin nykynuorison käsitykseen hyvännäköisestä, mutta kaunis ei todellakaan ole. Kuvankaunis aivan kuin seurapiirikaunotar Klaara Kivilahti tai kohukaunotar Johanna Tukiainen. 

Vierailija
39/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä itsestä muovi. Vaaleena kauhistus. Tummatukkaisena ok.

Vierailija
40/67 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin harmittaa katsella, kun kauniit nuoret naiset, joiden luonnollista kauneutta olen aidosti ihaillut, hurahtavat yhtäkkiä massamuotiin, alkavat piirtää itselleen ylidramaattisia kissarajauksia sekä palkkikulmakarvoja ja ryhtyvät keikistelemään belfie-kuvissa. Eivätkä kaikki ole edes mitään 16-18 -vuotiaita, vaan jopa päälle kahdenviiden, ja silti "sekoavat". Ei kai se kauneus sieltä liian meikin alta mihinkään katoa, mutta suotta peittävät omat kauniit piirteensä. Esim. palkkikulmakarvat rumentavat ketä tahansa, vaikka ovat toki muinaisia viivakulmakarvoja siedettävämmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän