Minkälainen on tuntemasi maija?
Kommentit (45)
ihan mukava, mutta ärsyyntyneenä koppava ja erittäin ilkeä (aika usein näin) väsyneen oloinen
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi, kummankin määräävä piirre on rehellisyys, toiseksi he ovat tarmokkaita.
Minäkin tunnen kaksi, molemmat ovat juuri ne suurimmat valehtelijat, joita olen elämässäni tavannut.
Aivan hirveä kyykyttäjä. Hirvein ihminen jonka tiedän.
Musta ja huutaa toisinaan niin että korvia särkee.
Maitopartainen mehiläinen. Autonsa on musta ja töissä mehutehtaalla. Kaikki rakastaa sitä ja se kertoo tarinoita.
Juntti ja aina pihalla kaikesta, ylipainoinen, äijämäinen.
Luokkakaveri kaukana menneisyydessä. Maija oli hiukan ärsyttävä, häntä myös hiukan pilkattiin ja itsekin jossain vaiheessa osallistuin siihen, hävettää.
Mutta kun jouduin koulussa hankaluuksiin autettuani muita lunttaamaan itseltäni (kyllä vaan), soitin hädissäni Maijalle. Hän ainoana kuunteli ja otti osaa, se auttoi kovasti. Emme ole aikoihin olleet tekemisissä enkä tiedä hänen elämästään mitään, mutta edelleenkin pidän häntä hienona tyyppinä.
Vierailija kirjoitti:
Maitopartainen mehiläinen. Autonsa on musta ja töissä mehutehtaalla. Kaikki rakastaa sitä ja se kertoo tarinoita.
Ja kaikki tämä Villen kera 🐝
Ylipainoinen, sairaan hauska ja räväkkä. Kenenköön jutuille en ole nauranut yhtä kovasti je se on paljon se.
On se vaan niin vitun vaikeaa kirjoittaa erisnimi isolla kirjaimella.
Joo tunnen yhden. Sai juuri lapsen ja antoi sille ns. avaruusnimen mut en sano minkä jos joku tuntee tän saman tyypin. Henkilönä vähän erikoinen mut mukava kai, ei olla oltu vuosiin läheisissä tekemisissä.
Mun tuntema maija on tuhannen mulkun maija, sellainen tyypillinen metsikön muna-haukka. Jos haluaa nähdä sellaisen niin katsokoon "uivelot"
-Puhuu vähän ja asiaa.
-Ei puhu pahaa selän takana.
-Luotettava.
-Moni ihminen saisi ottaa hänestä mallia mm.toisen ihmisen kunnioittamisessa.
Pitää eläimistä, älykäs, sosiaalinen.
Ikäistään vanhemman oloinen ja näköinen täti. Ei paljon puhu, jos kysyt jotain, vastaus on joko erittäin niukka tai sitä ei tule. Pukeutuu värittömästi, sulautuu tapettiin.
Kuusikymppinen alkoholisti, ei ole käynyt elämässään päivääkään töissä vaan elää epämääräisten miesten siivellä.
Toinen on empaattinen, rehellinen ja itsenäinen oman tien tallaaja. Toinen pirteä ja reipas.
.Olen ollut pari kertaa kyydissä.
Up