Minkälainen on tuntemasi maija?
Kommentit (45)
Tunnen yhden maijan joka järkyttävä narsisti. Kuvottava tapaus kaikenkaikkiaan.
Iloinen, topakka,reilu. Sairaanhoitaja.
Mä en ole koskaan tavannut Maijaa. Taitaa olla harvinainen nimi.
70 v. täti-ihminen, 40 v. vl nainen.
Suorasanainen, iloinen, hersyvästi naurava, aito, kaikki tunteet esiin tuova.
Molempien isoäitieni nimi oli Maija. On oikein mukavia muistoja molemmista. Toinen kuoli jo 90-luvulla ja toinen pari vuotta sitten 95-vuotiaana.
Hän oli boheemi perhepäivähoitaja. Siellä lapsilla oli ennen kaikkea hauskaa. Ei taida nykyään tehdä enää sitä työtä.
Poliisiauto (pienellä kirjoitettu 'maija' siis)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tavannut Maijaa. Taitaa olla harvinainen nimi.
No, tilastoitujen nimien aikana on Suomessa kastettu 41 000 Maijala. Vertailun vuoksi esim.Venloja on n. 8000, Emmoja 21 000.
Tunnen kaksi, kummankin määräävä piirre on rehellisyys, toiseksi he ovat tarmokkaita.
Kylmä, muovinen, peltinen, vie aina kamarille!
Välit meni jo vuosia sitten. Ennen sitä luulin että Maija ois ollu mun ystävä, vaikka kovin erilaisia ihmisiä oltiinkin. Manipuloiva selkäänpuukottajahan sieltä paljastui. Tais olla mielenterveysongelmat taustalla, toivottavasti ois saanu pääkoppansa kuntoon.
Jonkinsortin avustaja koulussa. Oppilaille valittaa kaikesta ja puuttuu jokaikiseen asiaan, mutta opettajille ja muutamille oppilaille on todella mukava. Kaksinaamainen.
Mielisairas juoppo. Surkea äiti lapsilleen. Rikkoo toisten ovia, huutaa lapsilleen. Kännissä joka viikko. Kaksinaamainen. Ei mikään luottoystävä. Semmoinen.
Tekee tosi hyvää mehua.