Pojan nimeksi Roni. Mielipiteitä?
Olen itse tähän mieltynyt, mutta olisi kiva kuulla muiden näkemys. Löytyi paljon vanhoja keskusteluja, joissa ei tykätty.
Kommentit (33)
Mun mielestä se on kiva nimi. Tosin siitä tulee vähän mieleen Harry Pottereiden Ron ja jostain syystä koirat. Eli ehkä Roni on vähän koiramainen nimi. Mutta kyllä se on hauska nimi pikkuiselle pojallekin. :)
Roni on annettu nimeksi 2000 pojalle viime vuosikymmenellä eli ei se ihan koiran nimi ole.
Vierailija kirjoitti:
Roni on annettu nimeksi 2000 pojalle viime vuosikymmenellä eli ei se ihan koiran nimi ole.
Veikkaan että sitä on annettu tuplasti tuo koiran nimenä. En ole tavannut kun yhden ihmisen jonka nimi on Roni ja kolme koiraa jolla tuo nimi on.
Lapseni (4v) kaveri on Roni. Ihan normaali nimi.
Tiedän vain yhden Ronin ja tämä otti ihan oma-aloitteisesti käyttöön toisen etunimensä jo tarhassa.
Kun en ole koskaan kuullut yhdestäkään Roni nimisestä koirasta niin en sitä koiran nimeksi miellä. Enemmän koira tai muun lemmikin nimi tulee mieleen esim. Vili, Jimi, Sisu, Sasu, Nelli, Nella jne...
-AP
Ap, täällä palstalla lytätään ihan kaikki nimet. Jos itse pidät nimestä, niin anna se.
Otetaan numerokoodit käyttöön nimien tilalle, niin kukaan ei loukkaannu.
Paska nimi.aikuisena lapsesi vihaa sinua tuon nimen takia.Lisää myös koulukiusauksen riskiä.Että miettisin nyt vielä 8kertaa sitä nimeä.
Minusta nimi on kiva ja napakka. Tunnen pari Ronia, molemmat mukavia poikia. Ei kannata kysellä täällä mielipiteitä nimistä, yleensä saat vain haukut.:D
Nämä nimikyselyt on suurinta viihdettä täällä.:D :D
Mustalaisten keskuudessa hyvin yleinen nuoremmalla ikäpolvella. Heitä on tosin niin vähän absoluuttisesti, että haitanneeko tuo?
Eli tyypillisesti isovanhemmat ovat Rainer ja Tamara, vanhemmat Ramona ja Leif, poika Roni ja tytär Rosita.
En tykkää mutta jos ap sen lapselleen haluaa niin ei se minua vaivaa. Jokainen antaa lapselleen sen nimen mistä itse pitää.
Roni nimiset pojat ovat käytöshäiriöisiä erityisluokkaisia. Samoin Nikot (ja erityisesti Nicot), Veetit sekä Mirot.
Miksi nimetä lapsi koiran nimellä?