Erektio saunassa
Oletteko nähneet tahattomia erektioita saunoissa?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin lähdössä pois uimahallin pukuhuoneessa ja kävelin kolmen nuoren porukan ohi. Yhdellä heistä seisoi kulli ihan avoimesti ja komeasti yläviistoon. Mennessäni ohi näytti siltä, etteivät muut kiinnittäneet kaverinsa stondikseen sen suurempaa huomiota. Järjestelivät tavaroitaan ja juttelivat. Poistuttuani jäin miettimään, että niin on ajat tainneet muuttua siitä, kun itse olin samanikäinen. Silloin olisi ollut tosi noloa tuollainen erektio poikaporukassa.
Se oli se yksi kaveri, jolla on ihan superherkkä jöpö. Muistan omia kouluvuosia ja miten usein sain siitä kuulla. Seisoi suihkussa joka ainut kerta, seisoi helposti vessassa (yritäpä kusta sit), seisoi vaikka missä. Vaikka kuinka yritti yksinäisyydessä vemputtaa sitä pois, nousi taas.
Kerran nähnyt nuoren posliinipojan uimahallin suihkussa heppi ojossa. Yritti sitä siinä peitellä mut en voinut olla vilkuilematta. Huomasi kyllä tämän. Meni kohta saunaan ja hetken päästä menin perässä. Siellä oli jo rauhottunut vaikka komean kokoinen olikin. Pyyteli anteeks mut sanoin että ei se mitään sattuuhan noita. Tuosta innostuneena ajoin samana iltana omat karvat pois mut nyt en kumminkaan oikein kehtaa mennä taas samaan halliin vaikka nimenomaan aluksi tuosta innostuneena ajoinkin. Tästä pari kuukautta.
onko se tahaton kun nais ystävä kesken saunomisen mitään sanomatta ottaa kullin käteensä ja siitä kovettuu
Vierailija kirjoitti:
Saunotaan yhden kaverin kanssa usein ja jutut kääntyy yleensä aina naisiin ja seksiin. Useimmiten jossain kohtaa molemmilla alkaa seisomaan ja usein runkkaillaan rennolla meiningillä siinä jutun ohessa, kun ollaan saunassa tai vilvottelemassa. Meen saunomisessa erektiot on ihan tavallista settiä.
Nämä perussuomalaisten saunaillat on kyllä hienoja tapahtumia.
Mulla seisoo saunassa kun saan tapella ja vedellä perseennussijoille turpaan, tykkään tapella saunassa alastomana kun mun Isot Munat lätisee reisiä vastaan. Jos homoja eksyy mun kanssa saunaan, poltan niiltä perseen kiukaan kuvetta vasten ja samalla Munat että ei persettä nussita
Vierailija kirjoitti:
wqr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet häpeilee stondiksia ihan liikaa.
no missä näet niitä?
Ulkomuistista muistan lukeneeni ja kuulleeni ainakin seuraavat :D
En voinut nousta ylös sängystä pitkään aikaan, koska oli täysi seisokki
Lähdin suihkusta pukemaan, kun alkoi muna heräillä yleisessä suihkussa
Istuin porealtaassa piiitkään, että heijari laskee
Yritin asetella taskun kautta eri asentoon, ettei näkyisi niin selvästi ja voin jatkaa matkaa
Pidin junassa laukkua edessäni, ettei stondis näy muille matkustajille
Itseäni kieltämättä kiihottaisi kulkea etumus pullottaen, mutta kun ei voi tietää, että kuka suhtautuu siihen ystävällismielisesti ja kuka alkaa kiljua meetoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wqr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet häpeilee stondiksia ihan liikaa.
no missä näet niitä?
Ulkomuistista muistan lukeneeni ja kuulleeni ainakin seuraavat :D
En voinut nousta ylös sängystä pitkään aikaan, koska oli täysi seisokki
Lähdin suihkusta pukemaan, kun alkoi muna heräillä yleisessä suihkussa
Istuin porealtaassa piiitkään, että heijari laskee
Yritin asetella taskun kautta eri asentoon, ettei näkyisi niin selvästi ja voin jatkaa matkaa
Pidin junassa laukkua edessäni, ettei stondis näy muille matkustajilleItseäni kieltämättä kiihottaisi kulkea etumus pullottaen, mutta kun ei voi tietää, että kuka suhtautuu siihen ystävällismielisesti ja kuka alkaa kiljua meetoota.
Tänä aamuna Tampereella junasta noustessa seisoi ja pullotti ihan terhakkaasti löysähköissä farkuissa. En alkanut kyyristelemään, jumppailemaan taskussa tai odottamaan junan tyhjenemistä, vaan lähdin kun lähdettävä oli. Joku keski-ikäinen nainen siinä edessäni istumassa saattoi katseensa kiinnittää haaroihini, tai sitten ei. Kohtausta ei järjestänyt.
Pienen pullotuksen näkyminen on eri asia kuin sen esittely tieten tahtoen. Siitäkin huolimatta, että onhan se kieltämättä hieman kutkuttavaa ajatella, että joku sen saattoi huomata ja mitähän mahtoi siitä hiljaa mielessään ajatella.
Tänä aamuna Tampereella junasta noustessa seisoi ja pullotti ihan terhakkaasti löysähköissä farkuissa. En alkanut kyyristelemään, jumppailemaan taskussa tai odottamaan junan tyhjenemistä, vaan lähdin kun lähdettävä oli. Joku keski-ikäinen nainen siinä edessäni istumassa saattoi katseensa kiinnittää haaroihini, tai sitten ei. Kohtausta ei järjestänyt.
Pienen pullotuksen näkyminen on eri asia kuin sen esittely tieten tahtoen. Siitäkin huolimatta, että onhan se kieltämättä hieman kutkuttavaa ajatella, että joku sen saattoi huomata ja mitähän mahtoi siitä hiljaa mielessään ajatella.
Jaah, pitäisiköhän sitä itsekin koittaa sitten olla vähän rennommin ja antaa joskus pullottaa. Kieltämättä kiihottava ajatus.
Avokkini oli saunassa kaverinsa kanssa uimapuvut päällä ja itse tulin kanssa uikkarit jalassa saunaan. Sitten hivenen alkoi seisoon niin Avokkini otti kullini esiin ja runkkasi muutamat vedot.... 🤣🤣🤣 Mutta ei sen kummempaa...
Itselläni pullottaa kivasti ja saunassa olenkin saanut katseita. Viimeksi Tallinnassa yleisessä saunassa sain katseita osakseni ja olihan se kiihottavaa kun naiset vilkuilevat. Mitä lie ajattelivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo saunassa kun saan tapella ja vedellä perseennussijoille turpaan, tykkään tapella saunassa alastomana kun mun Isot Munat lätisee reisiä vastaan. Jos homoja eksyy mun kanssa saunaan, poltan niiltä perseen kiukaan kuvetta vasten ja samalla Munat että ei persettä nussita
Nämä perussuomalaisten saunaillat on kyllä hienoja tapahtumia.
Olettehan tutustuneet jo Richard Dawkinsin kehittämään vammaiskulliteoriaan? Tutkimus käsittelee evoluutiossa tapahtuvaa poikkeamaa, joka vastoin lisääntymiskykyisimmän ja terveimmän yksilön evolutiivista suosimista lisääntymisessä tuottaa kehitysvammaisille uroksille keskimääräistä pidemmän sukuelimen.
Vammaiset tarvitsee lisääntyäkseen muita attribuutteja naaraan houkutteluun, kun selviytymistaidot tai perheen suojelukyvyt ei riitä. Siihen tarvitsee ison siittimen.
Teoria on sen verran moniulotteinen asia, että sitä on vaikea verbaalisesti ilmaista, mutta tutkimustulokset puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä perussuomalaisten saunaillat on kyllä hienoja tapahtumia. Niin,valtaosa heteroista on Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni pullottaa kivasti ja saunassa olenkin saanut katseita. Viimeksi Tallinnassa yleisessä saunassa sain katseita osakseni ja olihan se kiihottavaa kun naiset vilkuilevat. Mitä lie ajattelivat.
Panemista
Pojallallani 16v seisoo kovana aika usein, kun saunotaan. Yrittää peitellä laiteilla istuessaan seisokkia.
Asumme kerrostalossa ja meillä on yhtiössä yhteissauna. Saunavuoro on vaan tunti ja siksi käymme poikani kanssa samaan aikaan. Minua asia ei kovinkaan häiritse, mutta poika tuntuu häpeilevän asiaa.
N39
Vierailija kirjoitti:
Pojallallani 16v seisoo kovana aika usein, kun saunotaan. Yrittää peitellä laiteilla istuessaan seisokkia.
Asumme kerrostalossa ja meillä on yhtiössä yhteissauna. Saunavuoro on vaan tunti ja siksi käymme poikani kanssa samaan aikaan. Minua asia ei kovinkaan häiritse, mutta poika tuntuu häpeilevän asiaa.
N39
Mitä jos olisikin pojan tilalla mies jolla kova erektio tulisiko siinä sinulle myös kiihoittumista ?
Kyllä varmaan voisin kiihottua, jos mies olisi muuten vetävän näköinen.
N39
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan voisin kiihottua, jos mies olisi muuten vetävän näköinen.
N39
Siinähän ehtisi jo tunnin saunavuorokla vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
N39
Sano nyt ihmeessä pojallesi, että se on ihan normaalia eikä sitä tarvi hävetä. Ettei raasulle jää traumoja.
Vierailija kirjoitti:
N39
Eikun peset pojan kalun, pääsee häpeästä
Tänään alkoi erektio nostella päätä omia aikojaan ihan vain kotikaupungin uimahallin höyrysaunassa, ei siis missään kylpylämeiningissä. Pari muuta äijää siellä oli, ja näköjään oli höyryn rytmitystäkin muutettu niin että sitä tuli tasaisemmin, eli missään vaiheessa ei ollut ihan usvassa. Puolijäykkä vaappui jo siihen malliin, että piti laittaa kädet haaroihin vähän näköesteeksi. Sehän tietysti siitä sai vielä pikkuisen lisäbuustia.
No, tilanne rauhoittui kuitenkin, eikä tullut nolompia tilanteita. Uintikiekan jälkeen hierontapisteillä sitten vaimo kyhnytti vähän polveaan etumusta vasten, ja taas mentiin. Vähän piti taas rauhoittua, mutta ihan piruuttani harrastin siinä vähän selin kelluntaa varpaat allaskaiteen taakse kiilattuna. Tiedä sitten bongasivatko lähistön vesijumppaavat mammat mitään katseltavaa, mutta tilaisuus ainakin olisi ollut.
Mitähän lie ollut aamupuuron joukossa, marjoja vain pakkasesta luulin laittaneeni.