Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot häppärit

Vierailija
22.01.2017 |

Mulla on suht isot sisemmät häpyhuulet. Välillä häpeän niitä, välillä en. Mikä on muiden mielipide huulien kokoon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä täsmentää jo otsikossa tarkoittaako ulompia vai sisempiä häpyhuulia; esteettisesti kyse on aivan eri asioista.

Sama kuin mies sanoisi että "minulla on iso sukuelin" mutta saattaisi tarkoittaa kiveksiä peniksen sijaan.

Vierailija
22/25 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oikein isot ja roikkuvat. Vielä sellainen etapillu ja posliini. En todellakaan ole onnellinen tästä rumuudesta. Hävettää . En oikein anna edes miehen nuolla. Suihkussakin seison niin ettei hän näe pilluni. Pieni ja sievä olisi nätimpi. Niin ja olen lapseton.. Että olisi onni ollut jos luoja olisi antanut edes jotain kaunista mut eiiiii... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon elefantin korvat en tykkää rumista naisista

Vierailija
24/25 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Oikein isot ja roikkuvat. Vielä sellainen etapillu ja posliini. En todellakaan ole onnellinen tästä rumuudesta. Hävettää . En oikein anna edes miehen nuolla. Suihkussakin seison niin ettei hän näe pilluni. Pieni ja sievä olisi nätimpi. Niin ja olen lapseton.. Että olisi onni ollut jos luoja olisi antanut edes jotain kaunista mut eiiiii... :(

Miksi oikeasti häpeät pilluasi, aina löytyy joku joka tykästyy juuri sinun pilluun. Eikö sun miehesi tykkää pillustasi?

Vierailija
25/25 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu = emätin, ei huulet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme