Mieheni kuolaa Sara Jessica Parkkeria... Kommentti loukkasi!
Katsoin kieli poskella Sinkkuelämää ja mies pölähti huoneeseen. "Ai, siellä on toi. On muuten timangissa kunnossa muija. Moni pullukka voisi ottaa mallia.", sanoi. Ei ihme, että nuoret ja naiset painivat itsetunto-ongelmien kanssa, jos miesten ihanne on joku luurankomuija. Mulkaisin miestäni siihen malliin, että taisi itsekin tajuta hölmön möläytyksen.
Kommentit (28)
Ei nyt varsinaisesti liity Parkeriin, mutta ilmeisesti "hyvässä kunnossa" tarkoittaa että on laiha? Tuli mieleen, kun tuntematon mies kehui hyvää ystävääni että oot muuten tosi hyvässä kunnossa. Jotenkin surkuhupaisaa, sillä hän oli laiha, koska oli todella sairas ja pystyi tuskin kävelemään sataa metriä. Tuskin nuo kehutkaan kauheasti tsemppasi :)
Parkerilla varmaan on jonkin verran lihastakin ja oikeasti varmaan ihan hyvä kunto ja terveys.
Minun miehellä ei harmainta aavistustakaan ketä nämä teidän luettelemat naiset ovat. Ja vaikka olisikin, niin hän ei ikinä sano yhdenkään ihmisen ulkonäöstä mitään pahaa, oli ihminen ihan minkä näköinen ja kokoinen vain.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kyllä todennut että kyllä sillä kroppa on ok mutta naama kuin hevosella.
Tuskin olet kauniimpi.:) telkkarissa tavallisempi näyttää rumalta kun vastanäyttelijät ovat maailman huippuluokkaa. Jos verrataan perus av-käyttäjään niin tavallinen muuttuu huippukauniiksi. Jos vertaan citymarketin peruskarjaan. Toki oma mielikuva itsestä voi olla parempi kuin todellisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kyllä todennut että kyllä sillä kroppa on ok mutta naama kuin hevosella.
Tuskin olet kauniimpi.:) telkkarissa tavallisempi näyttää rumalta kun vastanäyttelijät ovat maailman huippuluokkaa. Jos verrataan perus av-käyttäjään niin tavallinen muuttuu huippukauniiksi. Jos vertaan citymarketin peruskarjaan. Toki oma mielikuva itsestä voi olla parempi kuin todellisuus...
Jep, samaa ajattelin! :D
Saakos pillua, jos sanoo SJP:tä hevosen perseeksi?
Vierailija kirjoitti:
Saakos pillua, jos sanoo SJP:tä hevosen perseeksi?
Kyllä se saantia ainakin helpottaa...
Hevosnaama se on.järkyttävän ruma
Aika jännää, en ole vielä seurustellut miehen kanssa, joka haukkuisi naisten ulkonäköä, kuolaisi muiden naisten perään, vähättelisi ulkonäköäni tai muuten olisi tällainen "sika". Myöskään ystävämieheni eivät ole tällaisia (ai mut ne ei varmaan vain sano sitä just mulle?). Sen sijaan olen pysynyt kaukana tällaisista ihmisistä. Itse miehesi valitset, sinä ilmiselvästi tykkäät tietyntyyppisistä miehistä. :)