Kerro minkälainen oli naurettavin tyylisi joskus?
Minulla oli ysäripermis, kimaltelevat haaremihousut ja 30 senttiä rannerenkaita yhden kesän. Kaikki olivat olleet pois muodista ainakin 10 vuotta. :)
Kommentit (41)
Tummanliilat edestä laskostetut housut, mustat piikkarisaappaat, liilapinkkimusta-ruudullinen röyhelöinen olkatoppauspaitis pussihihoineen, musta rusetti kaulassa, jättikorvikset, samat sävyt jatkuivat naamassa. Ja kruununa päässä mustahko jättipermis. Vau olin hienona!
Vierailija kirjoitti:
Isoveljen karl kanin hopparifarkut ja niihin yhdistettynä tyköistuva musta liituraitajakku.
Mä häpeän sun puolesta :D
Keltainen ripsiväri, tarviiko sanoa enempää?
Oranssi tekorusketus, kahdet järkyttävän isot irtoripset päällekäin silmissä, paksut rajaukset, isot korvarenkaat ja vaatteet sellaiset, että helma hädintuskin peitti perseen ja kaula-aukosta meinasi nännit näkyä, liian pitkät tekokynnet jotka teki esim. kaukosäätimen käyttämisestä melko mahdotonta.
Jep, oli huono itsetunto. :(
Ne kuuluisat nappiverkkarit cowboybootsien sisään tungettuina.
Pistäkääs parempi. *juoksee hakemaan lasin viiniä korvat punaisina muistoista* :D
Vierailija kirjoitti:
Olin gootti, maalasin naaman valkoiseksi ja piirsin silmien ympärille mustat rinkulat ja päälle ohimoille asti ulottuvat "kissarajaukset". Sheivasin myös kulmakarvat kokonaan pois ja piirsin kaksi mustaa lähes pystysuoraa viirua tilalle, käytin mustaa "huulipunaa" (= kajalia ja huulirasvaa päälle) ja valkoisia piilolinssejä. Mulla oli myös piilokalju ja cyberloxit (http://www.instructables.com/file/FQHR9Y8GJC3P0A0/).
Vaatteet oli lähinnä lateksia tai nahkaa.
Puistatus.
:D ollaan saatettu törmätä joskus. Mulla oli samantapaista lookkia, hyväkuntoiset omat hiukset meni persiilleen kun piti ottaa erivärisiä lisukkeita, överin pitkiä sellaisia. Otin myös tatuointeja joista pahin oli järkyttävä diy jossain jatkoilla...muut sentään onneksi hyvin tehtyjä.
Hiuslisäkkeistä luovuttuani pidin huiveja ja lyhyttä mallia. Kesti aika pitkään kasvattaa siedettävään mittaan ja kuntoon:D
En tiedä, en jaksa sellaisia asioita häpeillä. En ole nuorempana ollut kovin kiinnostunut sillätavoin pukeutumisesta. Vedin päälle mikä sattui suhtkoht sopimaan. En nuorempana ollut todellakaan kiinnostunut vaatteista. En nyt mitään hirveää ole päälleni silti laittanut, aika perusvaatteita suurin osa.
1994: jättisuuret farkut poikien mallistosta. Näitä oli eri värisiä, kuten kirkkaan oranssit, myrkynvihreät, violetit. Osa farkuista oli lappuhaalareita. Nämä yhdistettiin miestenmallisiin teepaitoihin, ja t-paidan päälle kasattiin kerros kerrokselta huppareita, flanellipaitoja, villapaitoja, kauluspaitoja, you name it. Kauheuden kruunasi Adidaksen lenkkarit (ne piti olla Adidakset, koska jollain räppärillä oli Adidas-kokoelma), jättimäinen kultamaalilla sudittu peace-merkki kaulassa, sekä lippis.
Olin todella ylpeä näistä vaatteistani, ja tunsin olevani tosi cool.
Kånken-reppuisilla massa-kanoilla tulee olemaan paljon asiaa 10 vuoden päästä samanlaisiin ketjuihin. Toivottavasti edes silloin tajuavat miten hirveältä ovat näyttäneet.
sellainen valkoinen pitsipipo ,josta törötti antenni ja kirkkaan oranssit kolitsihousut . näytin kylähullulta!
napapaita, vaikka pömppövatsan ja notkoselän takia näytin raskaana olevalta! ihan liian isot nappiverkkarit, kun omat koot oli loppu.. sininen ripsiväri ja liian tumma meikkivoide. ja se hemmetin pikkureppu!
oi ihanankamala ysäri..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri kotivideon vuodelta 2005, jossa minulla oli päällä huppari, leveälahkeiset vaaleat farkut joiden LAHKEET TUNGETTU SUKKIIN (i know!), hirveät mustavalkoiset nappulakenkien näköiset lenkkarit ja kokonaisuuden kruunasi ruskea nahkavyö, jonka valtava solki oli koristeltu helmin ja paljetein. Siis pohjanoteeraus #1
Kuulostaa aivan mun teinivuosien tyyliltä :)) Mitä vuosimallia olet? T.-89
Olen -93, aina vähän isompia matkimassa! :)
Hiuksissa permis, vaatteina liian iso villapaita ja farkut, pilottitakki, maiharit. Korujen käyttö flanellipaidan kanssa. Hävettää, kun edes muistelen nuoruuttani! Ai niin, samettinen musta "kaulapanta" roikkuvalla korulla varustettuna, heh! N38
Ylä-asteella oli monenmoista tyyliä. Eka kunnon poikatyttöhoppari tyyli. Liian isot poikien housut/farkut. Muhkea iso huppari ja aina lippis (sellainen "cappi"). Lisänä tumma meikki ja lyhyet hiukset :D Ja kunnon 'haistakaavittu" asenne..
Vuosi pari tuon jälkeen kuvaan astui animegoottityyli.... Voi luoja! Hameita, joihin kiinnitin melkein kaiken, mitä sain, ketjuja, vöitä, nauhoja.. Goottimainen meikki, silmät rajattu kulmiin asti mustalla kajaalilla..😂 Huhheijaa.
Ainii, sit yks trendi 2010 aikoihin. Meikkivoide huuliin.. Tätäkin tuli kokeiltua😂😂
Teinigootti, se onkin kuvailtu jo aikaisemmin ketjussa. Parasta siinä oli se, että meikäläisellä on punakka naama ja leveä hymy, ei oikein ollut vakuuttava pimeyden morsian. Seuraavalle lukukaudelle ehdin muuntautua kunnon amisteiniksi, kun sain ajokortin ja kaikkea. Niin matalat lantiofarkut, että piti sheivata ihan sillä, ettei majava kurkistaisi, kumartelut tapahtui pers seinään päin. Skeittikengät ja napamittainen huppari. Naamassa kunnon maalit ja hiukset päältä valkoiset ja alta mustat. (jessus se yhdistelmä on alkanut houkutella uudestaan)
Myöhemmällä ikää mainittakoon itseruskettavat. Yhtenä sadekesänä keksittiin ne kaverin kanssa. Kaksi hullua yllytti toisiaan ja lopputulos oli kuin pekka ja pätkä n**kereinä: ruskean oranssissa naamassa silmämunat vaan välkähteli..
On tää loppuraskauden tyylikin jotain niin hirvittävää, mutta naurettavaa tästä ei saa. Peiliin katsoessa meinaa päästä itku..
Yläasteella sämpylämalliset skeittikengät, villasäärystimet, farkkuhame ja ranteissa hikinauhoja, joissa luki "peto" tai joku vastaava nolo teksti. Näitä tekstejä oli paljon myös kortsumallisissa pipoissa ja t-paidoissa, minulla ei onneksi ollut muualla kuin noissa hikinauhoissa. Vähän tuota aikaa ennen minulla taisi olla hopparivaihe, jonka aikana isot löysät farkut roikkuivat polvissa ja yritin peittää ahteria jättimäisellä MicMacin hupparilla.
Nappiverkkareiden sun muun ysärimuodin aikaan olin onneksi vielä lapsi, joten niitä en pidä niin noloina. Oikeastaan nyt jopa haluaisin jostakin nappiverkkarit ihan Jysäri-festareita ajatellen :D
Sänkitukka, nahkakousut ja musta verkkopaita valkoisen T-paidan päällä. Komeuden kruunasi kirpputorilta hommattu poplari.
Jälkikäteen täytyy sanoa, että olen ollut kuin Uuno Turhapuron naispuolinen jälkeläinen (paitsi että Uunolla on aina ollut pidempi tukka).
Kuulostaa aivan mun teinivuosien tyyliltä :)) Mitä vuosimallia olet? T.-89