Miksi ihmiset menevät yöllä ravintoloihin? Miksei alkuilta tai päivä käy? Nuoret vielä ymmärrän, mutta
vanhemmat ihmiset. Kertokaa syitä tälle ajankohdalle?
Kommentit (21)
Varmaankin samasta syystä kuin nuoret, pitämään hauskaa ja viettämään aikaa ystävien/puolison kanssa.
Mutta av:lla tosin tiedetään, että on täysin moraalitonta jos yli 30 -vuotias ihminen on 10 jälkeen illalla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt ihan samaa. Miksi pitää olla aamuyön tunneille asti, kun voi mennä vähän aikasemmin ja lopetella keskiyöllä
Miksi pitää mennä aikaisin ja lopettaa keksiyöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt ihan samaa. Miksi pitää olla aamuyön tunneille asti, kun voi mennä vähän aikasemmin ja lopetella keskiyöllä
Miksi pitää mennä aikaisin ja lopettaa keksiyöllä?
Koska kurpitsavaunut muuttuu takaisin normaaliksi kurpitsaksi keskiyöllä.
Päiväkännit on kyllä parhaimmat. Ysiltä viimeistään nukkumaan niin ei ole edes krapulaa aamulla.
Koska kaikilla ei ole 8-16 työaikaa. Ei pääse aikaisemmin.
mun baarit on nykyisin laivat.ja koti.
No itse ainakin otan pohjia kotona ja suuntaan sitten yöelämään.
N32
Koska sen jälkeen se parinmuodostus alkoholin ja rohkeuden keräämisen jälkeen alkaa tapahtua. Sitä vartenhan baarit ovat; että saadaan suhdetta, sukuelintä tai huomiota. Paljon mukavampaa on jutella kaverien kanssa kotona ilman ahdistavaa möykkää, epävakaita ihmisiä ja muita haittapuolia.
Toki nykyään on yhä useammin niin, että naiset vain piereskelevät sohvaan omassa turvallisessa asunnossaan ja saavat huomionsa ja muut edut netin kautta ja miesparat taistelevat jämistä ravintolassa.
Olisi kiva käydä kuuntelemassa vaikka jotain bändiä, mutta koska alkavat soittaa vasta lähempänä puoltayötä, niin jää menemättä.
Minä olen aikuinen ja pääsin parikymmentä minuuttia sitten töistä, meinaan lähteä ravintolaan kunhan on saanut suihkussa käytyä ja naaman ja tukan laitettua. Vapiskaa kauhusta.
Kuka ylipäätään käy Herran vuonna 2017?
Vierailija kirjoitti:
Koska sen jälkeen se parinmuodostus alkoholin ja rohkeuden keräämisen jälkeen alkaa tapahtua. Sitä vartenhan baarit ovat; että saadaan suhdetta, sukuelintä tai huomiota. Paljon mukavampaa on jutella kaverien kanssa kotona ilman ahdistavaa möykkää, epävakaita ihmisiä ja muita haittapuolia.
Toki nykyään on yhä useammin niin, että naiset vain piereskelevät sohvaan omassa turvallisessa asunnossaan ja saavat huomionsa ja muut edut netin kautta ja miesparat taistelevat jämistä ravintolassa.
Nyt sitten vain kaikki naiset joukolla piereskelemään ravintolan tuoliin.
Et taida kuitenkaan ihan ravintoloita tarkoittaa, vaan baareja yms juottoloita?
Minäkin menisin mielelläni ravintoloihin ja baareihin nimenomaan päivällä. Jos valvoo baarin tai ravintolan melussa ja tungoksessa puoliyöhön asti, ei saa kunnolla nukuttua koko loppuyönä kun on yhtä aikaa väsynyt ja kuitenkin ylivirittynyt. Paljon mukavampi olisi mennä viihteelle jo siinä yhden tai kahden aikaan päivällä, tulla kuuden aikaan illalla kotiin ja ehtiä hyvin rauhoittua ja selvitä ennen nukkumaanmenoa.
Menisin useammin kuuntelemaan vaikka bändejä, jos soitto alkaisi vaikka klo 21 tai 22. Älytöntä riekkua kuppiloissa kun bändi vasta aloittaa puolen yön aikaan. Näinhän sitä viinaa sitten myydään, mutta itse en viitsi vaivautua paikalle keskiyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kesällä varsinkin huomaa kun av -mammat on jo puoli kuudelta mölyämässä paikallisessa kalja-aitauksessa ja keskiyön pintaan ovat jo sen verran kännissä, että hoipertelevat kebabravintolan kautta kotiin, kun nuoret vasta suuntaavat baanalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten vain kaikki naiset joukolla piereskelemään ravintolan tuoliin.
Mutta kannattaa sitten valita nahkainen tuoli, että tulee hyvä ytimekäs ja mahtipontinen kaiku. Kankaiset tuolit vaimentaa pierua ja lopputulos kuulostaa siltä kuin surullinen hiiri soittaisi trumpettia hautajaisissa.
Yleensä silloin siellä on muitakin, harvempi haluaa ravintolassa yksin istua.