Ero käynnissä enkä saa purettua pahaa oloani itkemällä. ..
Olen eroamassa lähes 20 vuoden jälkeen narsistisesta puolisosta. Olo on hirveä, mutta paha olo ei pääse purkautumaan. Lasten vuoksi olen yrittänyt olla suht normaalisti, mutta nyt lapset hoidossa ja saisin olla yksin rauhassa, mutta paha olo ei vaan tule ulos. Mulla nousi jopa kuumetta, mutta muuten olen ihan tyhjää täynnä.
Kommentit (27)
Sama vika täällä, liiallinen kiltteys ja muiden asettaminen itsensä edelle. Hiljaa olen ollut vuosikausia tästä perhehelvetistä ja yrittänyt pitää korttitaloa pystyssä.
Mm. Äitini oli pari vuotta sitten järkyttynyt, kun jouduin sairaalaan ja hänyt haki minulle kotoa vaatteita : kysyi minulta suoraan, miten teillä miehellä on joka paikassa uutta vaatetta, mutta sinulla ei mitään.
Saa nähdä mikä tappelu meillä tulee elatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä, liiallinen kiltteys ja muiden asettaminen itsensä edelle. Hiljaa olen ollut vuosikausia tästä perhehelvetistä ja yrittänyt pitää korttitaloa pystyssä.
Mm. Äitini oli pari vuotta sitten järkyttynyt, kun jouduin sairaalaan ja hänyt haki minulle kotoa vaatteita : kysyi minulta suoraan, miten teillä miehellä on joka paikassa uutta vaatetta, mutta sinulla ei mitään.
Saa nähdä mikä tappelu meillä tulee elatuksesta.
Kirjoitin nuo kaksi edellistä. Meilläkin mies osteli itselleen kalliita juttuja ja merkkivaatteita ja minä ja lapset saatiin tyytyä marketin tarjouskamaan. Aina kun hetken näytti paremmalta tilanne niin oli jo tuhlannut rahat. Kun kävin kampaajalla niin haukkui että kävin liian usein jne. Kertokaa miten olette saanut sovittua elatuksen.
Mä en oo edes päässyt kampaajalle :/
Rahaa on kyllä uusiin autoihin ja leluihin...
Ap
Kaikki haukkumisviestit, uhkailut ym kannattaa säästää. Entä jos menette lasten kanssa turvakotiin, kunnes on uusi asunto tai jotain. Niin ja kaikki aseena käytettävä ja arvokas kannattaa viedä turvaan, kuten teit jo passille.
Kaikista tärkeistä papereista kopiot. Tavarat talteen vaikka työpaikan laatikostoon esim korut ym.
Mä laitoin miehelle nyt eston whatsappiin, niin saan olla rauhassa.
Mulla on tilitunnukset töissä kanssa, ja onneksi on työpuhelin. Puhelin ja pankkikortti ovat lähteneet tässä vuosien varrella monesti... Nyt kun tätä kaikkea ajattelee niin onhan tämä ihan hullua.
Sitä sietää aika paljon että saisi pidettyä ydinperheen kasassa. Kirjoitin tuon äskeisen viestin. Meilläkin kaikki on muka minun syytäni vaikka olen ollut ystävällinen ja uskollinen. Liian kiltti tietysti olen ollut vaikka minun ja lasten oikeuksia on poljettu. Minä olen ollut avioliiton aikana liian pihi kun en antanut lasten ostaa kalliita herkkuja kaupasta ja nyt olen liian tuhlaavainen ja eron jälkeen lapset ei saisi maksaa isälle mitään. Välit katkeaa jos vaadin elareita miehen tulojen mukaan sen tiedän ja hän hylkää lapset lopullisesti. En tiedä mitä tehdä.