Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies teki päivällä ruokaa...

Vierailija
21.01.2017 |

Sitä ennen se tyhjensi tiskikoneen ja täytti sen. Nyt se viikkaa pyykkejä kaappiin, uudet märät pyykit se otti koneesta oottamaan. Ennen pyykinlaittoa se teki pitsataikinan. Aikoo käyttää eilisen tekemänsä bolognesekastikkeen siihen. Kuurasi sen jälkeen pöydät keittiöstä.

Minäkin urakoin ja söin miehen karkit.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea kerrankin tällaista. Ei siis niinkään sitä, että mies tekee (teki tuolloin) kaikki kotityöt. Mutta ettei kerrankin valiteta ja haukuta omaa miestä, vaan jaksetaan kirjoittaa noista hyvistäkin hetkistä!

Vierailija
22/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tänne on tullut kommentteja! Olemme naimisissa. Tänään mies toi kahvin sänkyyn. Tekee viikonloppuisin aina niin. :)

Ap

Vierailija
24/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mies tekee ruokaa mutta mä jotenkin mieluummin teen itse, mies siis tekee ihan hyvää ruokaa eikä siinä mitään mutta kun jää kuiva-ainekaapin ovet auki, roiskeet paikoilleen, tyhjät purkit tiskipöydälle jne niin se siivoaminen syömisen jälkeen ottaa pattiin aivan liikaa. 

Vierailija
25/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP itse tekee?

Vierailija
26/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juuri jäätelöä sängyssä kahvin kanssa.

Ap

Vierailija
27/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuollainen mies, joka on myös hoitanut lapsia ihan vauvasta asti ja jos huomenna kertoisin että lähden kuukaudeksi kiertämään Intiaa, ei perheen arki kaatuisi mihinkään suuntaan. Olemme ihan tasaveroisia, paitsi mies imuroi ja hoitaa pyykkejä enemmän, koska minulla on olkapää sökönä ja noissa tarvitsee kahta kättä. Ruokaa laittaa se joka haluaa tai ehtii ekana, kaupassa otetaan kaksi kärryä ja toinen kiertää toisen puolen ja toinen toisen puolen kauppaa ja kassalla ladotaan ostokset yhdessä hihnalle, ja ihan varmasti on kaikkea tarpeellista, koska molemmat tietävät mitä kotona menee ja mitä sieltä just nyt puuttuu.

Kokemusta on muustakin ja olen todennut, etten tyydy muuhuin kuin tällaiseen. :)

Vierailija
28/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma. :D

Vierailija
29/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää sun täydellisestä (mielikuvitus)miehestä.

Vierailija
30/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh... Sillä on pitkä tukka ja kauniit silmät ja kasvot. Sillä on ollut mielenkiintoinen elämä ja minä olen mieheen verrattuna ihan kakara ja tynnyrissä kasvanut.

Mies kestää (ainakin suunnilleen) kaikki oikutteluni. Tapasimme täysin epätodennäköisellä tavalla ja mies "halusi edetä hitaasti".

Se on ärsyttävän rauhallinen ja osaa puhua ärsyttävän järkevästi. Tällä hetkellä se istuu sohvalla ja minä loikoilen vieläkin sängyssä. Mtähän kivaa tänään tekis?

Ap :D

Vierailija
31/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mulla on vähän samanlainen mies! Köyhempi ja ex naistenmies, mutta oppinut itsenäiseksi jo ihan nuorena ja hoitaa itsensä ja normaalit aikuiselle kuuluvat kotihommat omalta osaltaan luonnostaan. Haluaisin kasvattaa oman poikani samanlaiseksi menestyjäksi, mutta pelkään, että hänestä tulee miesvauva, kun olen liian paapova. Pitääpä ottaa itseäni niskasta kiinni nyt heti sen suhteen, kun tuli mieleen...

Vierailija
32/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh... Sillä on pitkä tukka ja kauniit silmät ja kasvot. Sillä on ollut mielenkiintoinen elämä ja minä olen mieheen verrattuna ihan kakara ja tynnyrissä kasvanut.

Mies kestää (ainakin suunnilleen) kaikki oikutteluni. Tapasimme täysin epätodennäköisellä tavalla ja mies "halusi edetä hitaasti".

Se on ärsyttävän rauhallinen ja osaa puhua ärsyttävän järkevästi. Tällä hetkellä se istuu sohvalla ja minä loikoilen vieläkin sängyssä. Mtähän kivaa tänään tekis?

Peppuun.

Vierailija
33/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin siivosin koko kämpän ja tein herkkuaamiaisen espressoineen kaikkineen. Katoin sen kauniisti, on tulppaanit maljakossa ja tuikkuvalot päällä.

Söin yksin. Niin kuin joka aamu. :/

Vierailija
34/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh...mitä sä sitte teet? Missä se sun? lapsi? Kyllä munkin mies hoitaa lapsia (meidän), siivoaa ja joskus tekee ruokaakin. Mut en mä tykkäsi vaan loikoilla sängyssä kun toinen tekee kaiken...

Vierailija
35/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös hyvä sängyssä (myös erittäin hyvin varustettu), älykäs ja superkohtelias. Soittaa useaa eri instrumenttia ja on ollut kiertueilla. Sillä on ollut jännämiesvaiheensa, mutta nykyään on toivoton mustahuumorinen romantikko.

Vähän vanhahan ja köyhähän se ehkä on. :/

Ap

Huh?! JSSAP!!!

Vierailija
36/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sinulla. Olisipa minullakin tuollainen palvelija..

Mun miehellä on tuollainen palvelija. Joka myös toimii lapsenvahtina.

Vierailija
37/39 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sille jotain kivaa vaihteks. Vai ootko vielä sängyssä? :O

Vierailija
38/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki taas ruuat (nyt vie roskia). Sitä ennen imuroi ja huom! myös lattialistat! Niissä olikin ihan kauheet pölyt. Kohta mies tekee pullataikinan kohoamaan ja mangounelmatorttua. ^_^

Ap

Vierailija
39/39 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noi leivonnaiset tulee mun sukulaisen synttäreille huomiseksi. :)

Ap