Mun mies teki päivällä ruokaa...
Sitä ennen se tyhjensi tiskikoneen ja täytti sen. Nyt se viikkaa pyykkejä kaappiin, uudet märät pyykit se otti koneesta oottamaan. Ennen pyykinlaittoa se teki pitsataikinan. Aikoo käyttää eilisen tekemänsä bolognesekastikkeen siihen. Kuurasi sen jälkeen pöydät keittiöstä.
Minäkin urakoin ja söin miehen karkit.
Kommentit (39)
Ihana mies sinulla. Olisipa minullakin tuollainen palvelija..
Kiva juttu. Meillä mies hoitaa yleensä ruuat ha pyykit ja tekee monet muut kotihommat. Aika normaalia kai nykyaikana.
Se on myös hyvä sängyssä (myös erittäin hyvin varustettu), älykäs ja superkohtelias. Soittaa useaa eri instrumenttia ja on ollut kiertueilla. Sillä on ollut jännämiesvaiheensa, mutta nykyään on toivoton mustahuumorinen romantikko.
Vähän vanhahan ja köyhähän se ehkä on. :/
Ap
Ai niin ja käytiin uimahallissa. Mies pakkasi kaikkien kamppeet ja järjesti lähdön. Uimahallissa se vahti mun lapsen.
Ap
(apua, just muistin että mää lupasin laittaa märät pyyhkeet kuivamaan... Ne on vieläki kasseissa ellei mies oo laittanu niitä)
Kääk, oli se laittanu ne uimahallikamppeetkin... X(
Nyt alkaa tulla vähän huono omatunto...
Sunnuntaina mies rupesi siivoomaan kaappeja; se halusi lisää tilaa tuleville rojuille. Mä olin työntäny yhen kaapin täyteen lapsen pieneksi jääneitä vaatteita. Mies sitten lajitteli ne valmiiksi pusseihin kirpparia/poisantamista varten. Sen lisäksi nyt on romukaappi romuton, harrastusvälineet tasan paikoillaan, vaatehuone järjestetty ja lisää pyykkiä pesty... Mä ostin sille lahjaks vaa'an, kun epäilen että se muuttuu ihan kokonaan naiseksi...
Ap
Minä tein tänään mielikuvitustyttöystävälleni ruokaa kun se kävi asioillaan ja whatsapissa kertoi että on paska päivä. Mukava ylättää välillä etenkin kun on ollut kehno päivä :)
Mistä ap on löytänyt tommosen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Nössöjen talouskoulusta.
Se on käynyt vieraissa ja yrittää hyvittää oma tuntojaan
Vierailija kirjoitti:
mä ihmettelen enemmän, että mistä se mies on löytänyt tuommoisen muijan?? :O
No, meillä kaikki on päinvastoin! Minä teen kaiken. Kaiken. Joka ikisen kotityön. Ja passaan vielä päälle. Ja ihme kyllä tämä on mulle ihan ok. Se ei ole ok, et mies ei arvosta. Muut miehet kyllä. Pitäiskö vaihtaa miestä. Ehkäpä...
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen se tyhjensi tiskikoneen ja täytti sen. Nyt se viikkaa pyykkejä kaappiin, uudet märät pyykit se otti koneesta oottamaan. Ennen pyykinlaittoa se teki pitsataikinan. Aikoo käyttää eilisen tekemänsä bolognesekastikkeen siihen. Kuurasi sen jälkeen pöydät keittiöstä.
Minäkin urakoin ja söin miehen karkit.
Tämä on sitä oikeaa tasa-arvoa. Naiset, älkää tyytykö vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta tietenkin.
Nyt se sai ne märät pyykit telineeseen.