Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti suuttui raskaudesta

Vierailija
21.01.2017 |

Olin tänään vanhemmillani käymässä ja kerroin äidille iloisesta uutisesta, että odotamme avomiehen kanssa kolmatta lasta. Odotin että hän olisi ilahtunut, tai ottanut uutisen edes jotenkuten neutraalisti, mutta ei. Alkoi huutaa ja riehua, miten on niin pettynyt minuun ja että kuinka vasta sain ylennyksen töissä ja nyt heti raskaana, mutta ennen kaikkea miten on aina ajatellut että eroaisin miehestäni hetkenä minä hyvänsä ja palaisin EKSÄNI kanssa yhteen.
Selitti ummet lammet, kuinka mun eksä oli niin hyvä poika ja miten on aina mun isän kanssa ajatellut että hänen kanssa palaan vielä yhteen. Pamautin siinä äidilleni ekaa kertaa ikinä totuuden siitä, miten mun eksä oli mua kohtaan väkivaltainen ja miten nuo ei vaan koskaan sitä huomanneet, vaikka asuin vanhempien kanssa kun eksän kanssa seurustelin. Mutta ei mitään vaikutusta, ihmiset kuulemma muuttuu ja vielä joku päivä tulen kuulemma palaamaan eksän kanssa yhteen. Ja että miten nyt oon itseni lapsilla pilannut.

En voi uskoa, että mun äiti puhuu tuolla tavoin mun miehestä ja musta. Niin väheksyvästi, vaikka oon kuvitellut ettei mitään ongelmaa heidän välillä ole. Lopulta nappasin lapset mukaan ja lähdin. Perään sain tekstiviestin, että turha enää kuvitella käyttävänsä häntä lastenhoitoapuna. Nyt on niin paska olo, enkä tiedä mitä sanon mun miehelle, kun palaa kotiin illalla. En tosiaan haluais kertoa hänelle tosta episodista, mutta toisaalta voiko tätä piilottaakaan :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia kaikille kommenteista, valaisivat ehkä vähän, mitä äidin päässä saattaa liikkua. Jotenkin vaan tuntuu hassulle että nämä ajatukset tulis hänellä taas pintaan, kun ne käsiteltiin huolella jo silloin kun 18-vuotiaana raskaana ollessani. Mutta voihan se olla, että nyt ne tuli taas uudestaan häntä vaivaamaan. 

Silti koen todella asiattomana hänen puheet mun eksästä, etenkin nyt kun tietää, että suhde oli väkivaltainen. Miehelle aion kuitenkin nyt kertoa tästä tilanteesta äidin kanssa, isällenikin laitoin jo viestiä ehtisikö tapaamaan huomenna.. :/ Ja ei tällä hetkellä, tai koskaan, ole ollut sellainen olo että oisin jäänyt jotenkin nuoruudesta paitsi, sillä oon saanut opiskeltua ja käytyä opiskelijapippaloissa ja puuhata muita "nuoruusjuttuja", kiitos tästä tosi joustavalle miehelleni. 

-ap

Hyvinhän sulla asiat on, ja onnittelut uudesta raskaudesta! 23 on ihan aikuinen ikä, ja hyvä vaikka lapsia olisi kuin monta. Omasta jaksamisestahan se kiinni on. Minusta jo se että olet valmistunut hyvästä koulutusasteesta ja samalla hoitanut pienet, kertoo hyvästä parisuhteesta ja vastuuntunnosta- ei tuo muuten onnistuisi edes. Joku psykologi kommentoi taannoin, että kaksi lasta on ihan peruskauraa, mutta jos siihen vielä kolmannenkin tekee ihan halustaan, on asiat puolison kanssa todella hyvin. Minusta olet elänyt nuoruutesi just niin kuin olet halunnut, eikä tuossa valinnassa mitään vikaa ole. Lapset on isoja ennenkuin huomatkaan, ja sinäkin vielä mukavassa iässä vapaa tekemään vielä ihan mitä vaan. Ei elämä lopu neljäänkymppiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme