Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköisen toimeentulotuen käsittelyaika 7pv

Vierailija
21.01.2017 |

Voiko tulla fyrkkä aikasemmin kuin tuo 7pv? Pelottaa vähäsen koska liitteet pitää olla liitettynä vasta 7pv mennessä niin epäilen että voi tulla ajoissa.

Jos näin on niin kyllä vituttaa, olisi pitänyt mennä kiireellisenä hakee paikanpäältä mutta eihän nyt kukaan 800 metriä näin talvella jaksa kävellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen nopeampaa mene vaikka kävisit paikan päällä. Laitat liitteet mhdollisimman nopeasti heti ja pyydät mahdollisimmam nopeaa käsittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelyaika on 7 pv siitä kun hakemus ja kaikki tarvittavat liitteet on toimitettu. Eihän sitä hakemusta voi käsitellä ennen kuin kaikki tarvittava tieto on saatu. 

Vierailija
4/6 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä on ruuhkaa niin varmaan menee aika lailla tuo 7 arkipäivää liitteiden toimittamisesta, joulukuussa kun hain tammikuulle tukea sain päätöksen ihan muutamassa päivässä eli kyllä ne sen mukaan niitä tekee kun vaan ehtivät. 

Vierailija
5/6 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee kuulemma pari viikkoa liitteiden toimittamisesta monilla toimeentulotukipäätöksen saantiin. Ei ole 7 päivän "tavoiteaika" enää ilmeisesti monilla riittänyt, kun hakemusten käsittely on ollut hitaampaa kuin Kela oletti. Tai lain mukaan se ei ole tavoiteaika, vaan enimmäiskäsittelyaika. Nopeamminkin päätöksiä saa tehdä.

Vierailija
6/6 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan tuskan, varsinkin 800 metrin kävelyn osalta. Itse en edes jaksaisi toimeentulohakemusta käsitellä. Laitoinkin vain hakemukseen, että antakaa minulle maksimi massit toimeentulosta. Törkeästi menoja. Asumismenot ym. tiedättekin asumistukihakemuksesta. Tilinumero on sama. Kattokaa samalla muutkinkin tuet kuntoon. Jeps. kait tän nipu napu jaksaa kerran kuussa tehdä. Yhteiskunta on mulle velkaa 10000000000 euroa ja heti tänne. Nyt nopsaa tekemään ylitöitä ja maksamaan veroja. Hop hop! Kiitos jo etukäteeen :-))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän