Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo raskaana, miten hellisin?

eka kertaa isäksi
21.01.2017 |

Vaimo on 37 viikolla raskaana ja haluaisin tehdä jotain kivaa. Ei oo kipuja eikä pahoinvointia. Mitä kivaa voisin keksiä, ajattelin viedä ainakin kylpylään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä miten ihana alotus!!! <3 Ja toisaalta miten sairasta ja katkeraa porukkaa täällä on! Varsinkin toi naureskelija niin huhuh mikä psyko!! Oon viikolla 38 ja mitä ite haluaisin: hierontaa, yhteisiä jutteluhetkiä teenjuonnin lomassa, sitä että mies siivoaisi enemmän (yleensä siivoaakin, mutta nyt tuntuu ajattelevan että kun oon äippälomalla niin mulla on koko päivä täällä aikaa siivota, no totta tuokin, mutta erittäin verkkaiseen tahtiin ja esim. imuroiminen käy jo liikaa selän päälle), vois laittaa hyviä ruokia, leipoa, ehdottaa jotain hyvää leffaa, tuoda kukkia. Harmi että aina myöhästyn näistä hyvistä alotuksista, toivottavasti vielä luet näitä, vaikka 80% täyttä sontaa... Onnea ja iloa odotuksen loppusuoralle, oot mahtava tyyppi! ^_^

Vierailija
22/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja huomaavaista että haluat oma-aloitteisesti huomioida vaimoa! Unohda nuo typerät arvostelevat ja pilailevat kommentit. Kateellisia tai päästään kipeitä. Kylpylää ei suositella jos kohdun suu on vähääkään auki, ettei sinne pääse mikään pöpö aiheuttamaan komplikaatiota. Hieronta varmasti on kiva, mutta hierottavan osan tai asennon hakeminen oma juttu kun ei mahallaan voi olla. Hemmotteleva kasvohoito tai jalkahoito olisi itsestä kivoja tuossa vaiheessa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain raskauden loppumetreillä lahjaksi jalkahoidon ja se oli kyllä tosi ihanaa. Siskoni oli kylpylässä vielä viikkoa ennen synnytystä, tästä kyllä jo nelisen vuotta aikaa, liekö ohjeet muuttuneet?

Ihana mies olet kun haluat vaimoasi hemmotella, se on tärkeää. Kaikkea hyvää teille, elätte ihania ja jännittäviä aikoja.