Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan postipaketteja... ei lähettäjää. Mitä voin tehdä??

Vierailija
21.01.2017 |

Eli mitä voin tehdä, minulle tai oikeastaan lapselleni tulee pari kertaa kk postipaketti, ilman lähettäjää. Paketin sisältö sinällään ok, mutta inhottavaa tuollainen. Voinko tehdä mitään?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mitään hajua kuka niitä voisi lähettää?

Vierailija
2/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Minuakin inhottaisi, todella epämiellyttävän kuuloista... Menisin postiin ja pyytäisin apua jatkotoimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta postiin merkinnällä " väärä vastaanottaja".

Vierailija
4/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nouda pakettia.

Vierailija
5/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä paketeissa on?

Vierailija
6/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku päättänyt antaa "nimetöntä köyhäinapua", eikä tajua miten creepyä tuollainen on.

Vierailija
7/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketeissa on lapselle vaatteita ja joku lelu, eli sisältö sinällään ok. En tiedä kuka voisi olla lähettäjä, toki epäilen jotain, mutta tuo on inhottavaa ja karmivaa.... Voiko tuollaisesta tehdä rikosilmoituksen, auttaako se mitään?

Ap

Vierailija
8/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketeissa on lapselle vaatteita ja joku lelu, eli sisältö sinällään ok. En tiedä kuka voisi olla lähettäjä, toki epäilen jotain, mutta tuo on inhottavaa ja karmivaa.... Voiko tuollaisesta tehdä rikosilmoituksen, auttaako se mitään?

Ap

Lähettäjällä voi olla erinomainen tarkoitus ja jättää nimensä kertomatta, ettet sinä joudu kiitollisuudenvelkaan. Mutta on hyvä että toit asian esille, sillä kaikkien auttajien pitäisi laittaa nimi reippaasti esille. On selvää, että mielikuvitus alkaa toimia vastaanottajalla tällaisissa tilanteissa.

Vierailija
9/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuit trolliksi kun kysyit voiko tehdä rikosilmoituksen. Seuraava yritys on, että "en minä kirjoittanut sitä viestiä, t. ap." 

Vierailija
10/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kirjoittanut sitä viestiä.

Ap

Vierailija
11/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko yh? Joku on voinut saada auttamishalun esim. idean vähempiosaisten joulukeräyksestä, mutta ei halua kiitosta.

Vierailija
12/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ketään vähän yksinkertaisen oloista ihmistä? Luin kerran tämmöisen bloggaajan blogista että oli lähetellyt paketteja jollekin puolitutulle lapselle jo pitkään. 

Vierailija
13/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, mutta en ole ikinä hakenut apua noista keräyksistä, koska ei ole ollut tarvetta.

Ja kyllä mielikuvitus laukkaa, koska tuo lähettäjä tietää osoitteeni, enkä minä tiedä edes hänen nimeään.

Enkä tunne ketään yksinkertaista ihmistä...

Ap

Vierailija
14/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jättäisin noutamatta.

Vierailija
15/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä on todennäköisesti joku tuttusi/läheisesi. Laita Facebookiin päivitys paketeista ja ihmettele siinä samaa kuin tässä, että on creepyä etkä tykkää niistä. Takuulla pakettien tulo loppuu.

Vierailija
16/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinhuoltaja, mutta en ole ikinä hakenut apua noista keräyksistä, koska ei ole ollut tarvetta.

Ja kyllä mielikuvitus laukkaa, koska tuo lähettäjä tietää osoitteeni, enkä minä tiedä edes hänen nimeään.

Enkä tunne ketään yksinkertaista ihmistä...

Ap

Lapsen isukki tai isukin vanhemmat tai joku muu sukulainen koittaa avustaa ja pelkää että et ota paketteja vastaan jos lähettäjä selviää.

Vierailija
17/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne on lähetetty, siis tavallisina postipaketteina? Ainakin minun lähettäessäni pakettia postissa huomautetaan, jos en ole laittanut lähettäjän osoitetta. Pakettiautomaatissa tuota ei välttämättä tarvita, mutta jos lähettäjä tietää osoitteesi, niin missä postissa voi lähettää anonyymipaketteja? Väärät tiedot voi laittaa, ei niitä tarkisteta.

Pakettikoodin avulla saa tietää, mistä postista paketti on lähetetty.

Vierailija
18/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketit on lähetetty pakettiautomaatin kautta. Kysyin jo postilta saanko jotenkin selville lähettäjän koodin avulla mikä tulee kännykkääni, kun saan ilmoituksen paketista, posti sanoi että se on mahdoton selvittää.

Kaippa kokeilen tuota facea...

Ap

Vierailija
19/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti paketteja lähettää joku sukulainen, joka ei halua sinun joutuvan kiitollisuuden velkaan. Mahdollisesti joku lapsen isän sukulainen.

Vierailija
20/39 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä lähettelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi