Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on tyylisilmää: millaiset silmälasikehykset kannattaisi valita?

Vierailija
21.01.2017 |

Pitäisi ostaa uudet lasit, mutta vierastan nykyistä silmälasimuotia. Toisaalta en myöskään halua näyttää 90-luvulle jämähtäneeltä. Ja lisäksi käyttämilläni vahvuuksilla lasit maksavat niin paljon, ettei ole välttämättä mahdollista uusia niitä parin vuoden päästä kun muoti muuttuu. Eli mikä olisi klassinen, neutraali malli?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta kuulostaa omalta ongelmaltani. En pidä nykyisestä silmälasimuodista yhtään, eikä se sitä paitsi edes sovi minulle. Optikkoliikkeiden myyjät tahtovat tyrkyttää vähän liikaa, onneksi sentään rauhassakin saa jossain katsella.

Kehysten valinta on jotenkin niin henkilökohtainen juttu. Tiedän ärsyyntyväni liikaakin siitä, kun minulle kiikutetaan pokat joista en pidä ja jotka eivät sovi kasvoihin. Tänään pitää taas koettaa psyykata itsensä kierrokselle liikkeisiin.

Vierailija
2/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mallistossa voisi olla neutraalimpaa tyyliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan muodista riippumatta sellaiset jotka sopivat omille kasvoilleni. Ei mitään järkeä ostaa laseja, jotka näyttävät huonolta päässäni tai minä näyrän huonolta ne päässäni. Aivan sama miltä ne jollakin toisella näyttäisivät. Esimerkiksi minä ja äitini emme koskaan voisi käyttää samoja sankoja, koska kaikki mitkä näyttävät hyvältä hänellä, ovat minun päässäni karseita ja päin vastoin

Vierailija
4/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisillekin on neutraaleja kehyksiä, ja oitkäaikaiseen tulokseen pääset, kun otat sellaisen mallin, jokaon joka suhteessa keskimääräinen:

-Ei kovin kulmikas eikä ihan pyöreä. Soikeat linssit eivät ole muodissa koskaan joten ne eivät ole koskaan muodista poissakaan.

-ei ihan pienet eikä vallan suuretkaa, vaan sellaiset, jotka ei peitä kulmakarvaa eikä poskipäätä, mutta koko silmän kuitenkin.

-valitset ohuehkot, klassisen väriset kehykset joko metallia tai jotain kilpikonnan väristä muovia ilman mitään isoja strasseja tai koristeita

Ja tämä kaikki niin, että ne pienet muodot ja kaaret ja kulmat sopivat omiin piirteisiin ja että kehykset ovat naamaan nähden sopivan levyiset. Tämän näkee vain peilistä, koska se on todella pienestä kiinni, joten hyllyssä olevia laseja ei voi tuomita.

Vierailija
5/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Lennon

Vierailija
6/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat löytyy vain kokeilemalla. Itse kokeilin n. 20 sangat ennen kuin tein lopullisen valinnan. Jos on kovin huono näkö, valitseminen voi olla haasteellista.

Vierailija
7/7 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat löytyy vain kokeilemalla. Itse kokeilin n. 20 sangat ennen kuin tein lopullisen valinnan. Jos on kovin huono näkö, valitseminen voi olla haasteellista.

Piilarit päässä helpompaa.