Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä erosta ilman läheisiä?

Vierailija
20.01.2017 |

Olen luultavasti eroamassa, mutta en saa ketään esimerkiksi muuttoavuksi, ei ole ketään kenen kanssa viettää aikaa eron jälkeen.. Lapsikin on vain viikon aina luonani ja sitten taas viikko yksin.

Ahdistaa se yksin oleminen. Etenkin kun mulla on puhjennut perussairaus, joka joskus voi olla vaarallinen.

Tottakai tekisi mieli etsiä rinnalle uusi ihminen, mutta ei ole oikein alkaa uuteen suhteeseen läheisten ihmisten puutteen vuoksi.

Miten olette selvinnyt erosta jos teillä ei ole ketään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku ollut vastaavassa tilanteessa, kun alapeukkuakin heti tullut? Tavarat saan onneksi muutettua pikkuhiljaa.

Vierailija
2/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuleeko alapeukut siitä, että sairastuu? Se on hienoa, että av-mammat on niin perusterveitä ja muutenkin kaikin puolin täydellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä alapeukut tulee siitä, että suret tavaroita, etkä edes varmaksi tiedä oletko eroamassa. Tiedät kuitenkin miten lapsen elämä järjestetään.

Vierailija
4/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa on pari niin painavaa juttua, että niitä en ihan yksin raahaa. Miksi en tietäisi, miten lapsen elämä kun ollaan hyvin pystytty viikko-viikko systeemistä sopimaan?

Onko se sitten niin vaikeaa ymmärtää, että niitä läheisiä ei ole? Vanhemmille jos soittaisi niin tulisi turpaan ja potku mahaan. Sukulaisten kanssa vanhemmat ei koskaan ollut väleissä, joten en heitä oppinut tuntemaan. Sisaruksia ei ole. Kavereista niillä harvoilla jota on eivät pysty tulemaan, eikä heillä ole autoa. Ap

Vierailija
5/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan vanhemmilles Elisa, niin saat turpaan

Vierailija
6/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita vaan vanhemmilles Elisa, niin saat turpaan

Juu just.. ja vaarantaisin oman ja syntymättömän lapsen terveyden? Kiitos ei. Mutta tuon tyylistä osasinkin odottaa... Ap

Vierailija
7/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset miehen sukulaisia pyydä?

Vierailija
8/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sä tiedät heti alkuun, että olet yksin. 

Kun mä tein eroa, niin olli kyllä sekä sukulaisia ja ystäviä ja kavereita tarjoamassa apuaan. Osa kasvotusten, osa viestein lupasivat olla sitten tukena ja että pyydä vaan, kun tarvitset apua. 

Kun sitten yksin jäin, kun lapset oli isällään. Olin todella YKSIN. Mietin että olisin mieluummin jäänyt huonoon suhteeseen, missä mies juopotteli, niin olisin saanut olla edes lasten kanssa joka ikinen päivä. 

Muuttoon sain apuja, veljeni kaverit tulivat.

Jos olisin tiennyt, että ketää ei oikeasti ole tulossa seurakseni, avukseni, tuekseni... :(

Vierailija
9/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttofirmalla on kantajia. Tai joku opiskelijafirmakin tekee edullisesti muuttoja

Kyllä sitä yksinkin pärjää vaikka aika taapertamista tämä välillä on. Lapsen kerhoista tai harratuksista uusia kavereita.

Vierailija
10/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kauhee, pahoittelut tuosta luultavasti sanasta... Sanotaan sitten niin, että olen 110% varmasti eroamassa niin ei jää epäselväksi. Ja mun mielestä jos lapsia on niin ne asiat kannattaa hyvissä ajoin jutella selviksi jotta ei sitten tarvitsisi riidellä. Mutta jos se kerran on parempi tapa olla sopimatta ja kuormittaa lastenvalvojaa niin okei... Mä jätän tän nyt tähän, koska eipä tästä täällä mitään tule, arvatenkaan. Heippa. Ap

Vierailija
11/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olis vaikka joku muuttofirma muuttoavuksi?

Vierailija
12/12 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehdissä on usein ilmoituksia "pakettiauto ja apumies", kysy hintoja! Reippaasti vaan, asiat järjestyvät kyllä paremmaksi kuin juopon kanssa jatkaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän