Ahdistaa. En tiedä mitä pitäisi tehdä! Syön ssri lääkettä ahdistukseen (vasta 3 pv mennyt) tiedän, et se ehkä auttaisi, mutta seksuaaliset haluni ovat kadonneet täysin..
Jo 3 päivän käytön jälkeen...
Pelkään, että nämä eivät palaudu/ jäävät puutteelliseksi.
😯😰😰😰😰
Oon lukennu kaikenlaisia kauhujuttuja netistä...
Jopa ihan lääkäreiden juttuja.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (23)
Oma kokemus: olen syönyt muutamaa eri ssri-lääkettä ja aina ollut alussa noin pari kuukautta niin että seksihalut pudonneet melkein nollaan tai jos on vähän kiinnostusta ollutkin seksiin niin orgasmit kokonaan kadoksissa.
Noin parin kolmen kuukauden päästä lääkkeen aloituksesta on seksihalut pikkuhiljaa palanneet kuten orgasmitkin. Olen siis syönyt neljää eri ssri.tä ja kolmessa lääkkeessä näistä seksielämä palasi normaaliin alun parin kk.n kuluttua aloituksesta. Yksi siis oli sellainen jossa koko lääkkeen syönnin ajan oli seksihalut vähissä ja orgasmeja ei oikein millään saanut.
Nämä on aika yksilöllisiä asioita että kuka saa mistäkin lääkkeestä minkälaiset sivuoireet. Kannattaa punnita se että minkälaisen hyödyn lääkkeestä mahdollisesti saa.
Mutta kuitenkin sanoisin että jos kauhulla pelkää seksielämän menetystä lääkkeiden takia niin kannattaa kuitenkin syödä lääkettä ensin pari kuukautta ja katsoa josko ne sivuoireet helpottaisi.
Minulla eivät auttaneet ahdistukseen koskaan.
Syö nyt vain ap niitä lääkkeitä, jotta pääset tupakalle runkkaamisesta ja syöpäpeloista eroon.