Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluan yhtä miestä vaikka tiedän

Vierailija
20.01.2017 |

että meistä ei koskaan tulisi mitään paria, olemme liian eri tasoisia, liian erilaisia luonteiltamme ja lähes kaikessa. Silti mietin tuota miestä, haluan häntä ja haluaisin olla hänen lähellään. Jo hetken pystyin keskittymään muihin asioihin elämässä mutta sitten taas vilkaisukin hänestä ja taas mietin koko ajan ja haluan. Miksi tämä on niin vaikeaa? Kun kerran tietää että yhteen emme tule koskaan päätymään niin miksi sitten mies tulee vain koko ajan ajatuksiin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan yhtä kun ollaan tosi samankaltaisia ja jotain silläkin taitaa olla mua kohtaan. Sovittais NIIN hyvin yhteen, mutta se on varattu. On vaan pakko yrittää unohtaa.

Vierailija
2/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin vapaa. Check this.

Vierailija
4/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello, is it me you're looking for?

Vierailija
5/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

In my Dreams.

Vierailija
6/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas haluan yhtä kun ollaan tosi samankaltaisia ja jotain silläkin taitaa olla mua kohtaan. Sovittais NIIN hyvin yhteen, mutta se on varattu. On vaan pakko yrittää unohtaa.

Sama tilanne. Paitsi että me molemmat ollaan varattuja. Ja oon varma, että sillä samat tunteet mun kanssa vaikkei myönnä sitä..

Vierailija
7/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu AP. Hävettää puolirakastuneena jatkuvasti tuijotella hänen fb-kuvia. Aika auttaa ja tulee uusia ihastumisia. Mietin että kiehtooko mua juurikin se etten voi häntä saada. Jos saisin,katoaisiko mielenkiinto? Todennäköisesti :)

Vierailija
8/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. Paitsi että me molemmat ollaan varattuja. Ja oon varma, että sillä samat tunteet mun kanssa vaikkei myönnä sitä..

Mistä te tiedätte näistä toisen osapuolen tunteista?

Vierailija
9/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tietää mun tunteista, koska kerroin suoraan. Meistä on tullut niin hyviä ystäviä samankaltaisuuden takia, että puhutaan melkein kaikesta. Kerroin ja kysyin mutta ei hän myöntänyt. Kuitenkin teot kertoo muuta. Tiedän, että hän on ihastunut, koska ei vain kaveria kohdella niinkuin hän kohtelee mua. Mutta hän valitsi vaimonsa. Ystävinä mennään siis.

Vierailija
10/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne. Yritin jo hänet unohtaa aiemmin ja silloin pääsin sellaiseen tilaan, että juuri huomasin, että nyt en ajattele häntä enää ja onnittelinkin jo mielessäni tästä itseäni ja eikö sitten tule viesti. Ja taas koko homma päälaellaan. Sen jälkeen olen ajatellut häntä lakkaamatta ja pari päivää sitten sovimme treffit. Ja nyt sitten taas tämän sopimisen jälkeen en ole miettinyt häntä. En tiedä, mikä tässä nyt on.

Vierailija
11/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 10 vielä jatkaa. Tiedän tosiaan, että mitä pidemmälle tätä jatkan, sitä enemmän sattuu ja sattuu jo nytkin ihan järjettömästi, mutta vielä pitää vain ihan tietoisesti mennä ja ottaa turpaan.

Vierailija
12/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaksi uskalla sanoa, sanonut pitävänsä ja käytös sen mukaista, voi toki olla vaan flirttiäkin. Jos ei mitään syvempää niin ainakin jollain tasolla pitää.

Vierailija
13/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja 10 vielä jatkaa. Tiedän tosiaan, että mitä pidemmälle tätä jatkan, sitä enemmän sattuu ja sattuu jo nytkin ihan järjettömästi, mutta vielä pitää vain ihan tietoisesti mennä ja ottaa turpaan.

Se tyyppi on sut pahasti koukuttanut

Vierailija
14/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyyppi on sut pahasti koukuttanut

No sepä! Järki huutaa lujaa vastaan, mutta niin vain tätä naista viedään. Mitään ei mahda.

Vierailija
15/36 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuin olisin lukenut omia tekstejäni. Sillä erolla että olen mies ja ihastunut naiseen jonka kanssa en ikinä tule päätymään yhteen. Järki käskee lopettaa kaiken yhteydenpidon, mutta niin vain aina löydän itseni treffeiltä hänen kanssaan ja elämä tuntuu taas hetken täydelliseltä. Elämme täysin eri vaiheita elämissämme ja yhteiselostamme tulisi varmasti katastrofi, mutten silti voi lakata ajattelemasta häntä ja unelmoimasta yhteisestä tulevaisuudesta.

Vierailija
16/36 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenpa paikalle vetämään pohjat kaikista toivottomista rakastumisista: haaveilen miehestä, joka ei ole kiinnostunut naisista. Enkä pysty tekemään asialle mitään. 

Vierailija
17/36 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulenpa paikalle vetämään pohjat kaikista toivottomista rakastumisista: haaveilen miehestä, joka ei ole kiinnostunut naisista. Enkä pysty tekemään asialle mitään. 

No tää oli kyllä melkoinen erävoitto

Vierailija
18/36 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tää oli kyllä melkoinen erävoitto

Näin on! Asiasta ei kehtaa edes läheisimmille ystäville kertoa :D 

Vierailija
19/36 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat... Kannattaisi varmaan erakoitua mökille, jos ei pysty tunteitaan hallitsemaan. Munahaukat heti ahnaasti kiinni varattujen miesten tateissa.

Vierailija
20/36 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, vaikka voisit saada esim. minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan